• İhale No
    2021/422500
  • İhale Adı
    28 Uluslararası Adana Altın Koza Film Festivali Organizasyonunun Düzenlenmesi Hizmet Alımı
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Ağustos 2021 10:00
  • İdare
    ADANA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SATIN ALMA VE İHALE DAİRE BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    26 Temmuz 2021
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

ADANA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SATIN ALMA VE İHALE DAİRE BAŞKANLIĞI

28 Uluslararası Adana Altın Koza Film Festivali Organizasyonunun Düzenlenmesi Hizmet Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2021/422500

1-İdarenin

a) Adresi : Belediye Evleri Mahallesi 84298 Sokak 01360 . ÇUKUROVA/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 3223554730 - 3222482806
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@adana.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 adet 28. Uluslararası Adana Altın Koza Film Festivali Organizasyonunun Düzenlenmesi Hizmet Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Adana
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 30(Otuz) gündür


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Adana Büyükşehir Belediyesi Satınalma Dairesi Başkanlığı İhale Salonu (Belediye Evleri Mh. 84298 Sk. 01360) Çukurova/ADANA
b) Tarihi ve saati : 24.08.2021 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Her türlü kültürel veya sosyal etkinlik  organizasyon işleri benzer iş kabul edilecektir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana Büyükşehir Belediyesi Satınalma Dairesi Başkanlığı Evrak Kayıt (Belediye Evleri Mh. 84298 Sk. 01360) Çukurova/ADANA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,80
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
5 Yıldızlı Otel (Oda-Kahvaltı) 800 gün
4 Yıldızlı Otel (Oda-Kahvaltı) 300 gün
Özel Gala Yemekleri-Akşam Yemeği 1.000 adet
Sergi- Söyleşi-Film Galaları-Tören Kokteylleri(Alkolsüz) 1.000 adet
Muhtelif Mekanlarda Yemek Hizmeti 500 adet
Jüri ve Festival Konukları İçin Coffee Break Hizmeti 300 adet
Otelde Konaklayacak Misafirler İçin Akşam Yemeği Hizmeti 1.000 adet
Festival Çalışanları İçin Yemek Hizmeti 1.000 adet
Yurt İçi Uçak Bileti (Adana\'ya Geliş) 250 adet
Yurt İçi Uçak Bileti (Adana\'dan Gidiş) 250 adet
Yurt Dışı Uçak Bileti (Adana\'ya Geliş) 2 adet
Yurt Dışı Uçak Bileti. (Adana\'dan Gidiş) 2 adet
VIP Minibüs (1 Adet x 7 Gün) 7 gün
Minibüs (5 Adet x 9 Gün) 45 gün
Midibüs (5 Adet x 7 Gün) 35 gün
Şehirlerarası Otobüsle Ulaşım 10 adet
Festival Jeneriği 1 adet
Basın Toplantısı VTR\'si 1 adet
Sosyal Medya VTR\'leri 3 adet
Onur Ödülleri VTR\'leri 3 adet
Festival Etkinlikleri Genel VTR\'leri 1 adet
Büyük Ödül Töreni VTR\'leri 25 adet
Basın Bültenleri İçin VTR\'leri 5 adet
Açılış Töreni Sunucusu 1 kişi
Onur Ödülü Töreni Sunucusu 1 kişi
Büyük Ödül Töreni Sunucusu 2 kişi
Diğer Etkinliklerde Görev Alacak Sunucular 2 kişi
Adana Basın Toplantısı 1 adet
Tören Sahnesi Dekorasyonu 1 adet
Ses-Işık-Truss-Led Ekranı Sistemleri 1 adet
Açılış Töreni Konseri 1 adet
Tören Mekanının Hazırlanması 1 adet
Kırmızı Halı Geçiş Alanının Dekorasyonu 1 adet
Ses-Işık-Truss Sistemleri 1 adet
Büyük Ödül Töreni Sahne Kurgu Yönetmeni 1 kişi
Büyük Ödül Töreni Konseri 1 adet
Ses-Işık-Truss-Led Ekranı. Sistemleri 1 adet
Onur Ödülleri Töreni Konseri 1 adet
SİNEMA DAYANIŞMA GECESİ KONSERİ 1 adet
450 kişilik Sinema Salonu (1 Adet x 7 gün) 7 gün
300 kişilik Sinema Salonu (1 Adet x 7 gün) 7 gün
200 kişilik Sinema Salonu (1 Adet x 7 gün) 7 gün
50 kişilik Sinema Salonu (1 Adet x 7 gün) 7 gün
Açık Hava Gösterimleri 7 gün
Panel Mekanları 2 adet
Yazlık Sinema Mekanı 5 gün
Uluslararası Kısa Film Yarışması Seçici Kurulu 3 kişi
Türk Sineması Gösterim Bölümü 20 adet
Dünya Sineması Gösterim Bölümü 10 adet
Özel Gösterim Bölümü 10 adet
Belgesel Gösterim Filmleri 5 adet
Açık Hava Gösterim Bölümü Filmleri 7 adet
Yazlık Sinema Gösterim Bölümü Filmleri 5 adet
Gezici Sinema Filmleri 2 adet
Festival Danışmanları 2 kişi
Festival Genel Koordinasyon Hizmeti 1 adet
Festival Sinema Programı Ekibi 2 kişi
Ulaşım ve Konaklama Koordinasyon Hizmeti 1 adet
Süpervisör (3 Kişi x 24 gün) 72 gün
Ulaşım Konaklama Ekibi (10 Kişi x 12 gün) 120 gün
SERGİLER 3 adet
SÖYLEŞİLER 3 adet
Uzun Metraj Film Yarışması Fimlerinin ÖnSeçim Toplantısının Organizasyon Hizmeti 1 adet
Kısa Film Yarışması Finalist Filmerinin SeçimToplantısının Organizasyon Hizmeti 2 adet
Uzun Metraj Film Yarışması Finalist FilmkerininSeçim Toplantısının Organizasyon Hizmeti 1 adet
Festival Kataloğu 1.500 adet
Onur Ödülleri Kitapları 3.000 adet
Onur Ödülleri Kitapları İçeriğinin Hazırlanması 3 adet
Onur Ödülleri Kitapları Grafik Tasarım Çalışması 3 adet
Festival Kitapları 1.000 adet
Festival Kitapları İçeriğinin Hazırlanması 1 adet
Festival Kitapları Grafik Tasarım Çalışması 1 adet
Festival Araç Stickerları 100 adet
Saten Flamalar 100 adet
Festival İmaj Afişi Tasarımı 1 adet
Küçük Boy Festival İmaj Afişi 200 adet
Büyük Boy Festival İmaj Afişi 300 adet
Festival Etkinlikleri ve Sinema Programları Broşürü 20.000 adet
Davetiyeler ve Zarfı 3.000 adet
Büyük Boy Festival Yaka Kartları 100 adet
Küçük Boy Festival Yaka Kartları 400 adet
Festival Yaka Kartı Askı İpi 600 adet
Festival Cepli Dosyası 1.000 adet
Oy Pusula Kartları 6.000 adet
Oy Pusulası Sandıkları 4 adet
Festival Bez Çantası 1.000 adet
Not Defteri 500 adet
Kalem 500 adet
Festival Organizasyonun Kaydı Ve Arşivlenmesi 1 adet
Koçanlı Sinema Bileti 5.000 adet
Vinil 500 metrekare
Billboard Afişler 300 adet
MegaBoard Afişler 20 adet
Sabit Pissa Pano Afişleri 20 adet
Raket Afişler 200 adet
Fotoblok Görsel Malzemeler 500 metrekare
Konuşma Kartı ve Zarf 300 adet
FİLM FESTİVALİ’NİN MEDYA KOORDİNATÖRLÜĞÜVE HALKLA İLİŞKİLER, REKLAM VE TANITIMHİZMETLERİNİN YÜRÜTÜLMESİ 1 adet
Sosyal Medya Yönetimi Ve Raporlanması 1 adet
Ulusal Tv Programlarına Katılım 3 adet
Ulusal Medya Satın Alma( 4 farklı kanal x her kanalda 4 gün x 3 periyot x 10 sn) 480 saniye
Yerel TV’lerde Festival Tanıtımları( 1 Kanal x 4 Periyot (günlük)x 7 gün x 30 saniye) 840 saniye
Yerel Gazeteler ( Yarım sayfa) 45 adet
Haftalık Gazeteler (Tam Sayfa) 25 adet
Yerel Dergiler (Tam Sayfa ) 4 adet
Gazetelerde Logo Yanı Tanıtım-Duyuru(15 gazete x 5 gün) 75 adet
RADYO YAYINLARI YOLUYLA TANITIM-DUYURU(15 radyo x 10 gün x 6 periyot x 30 saniye) 27.000 saniye
İNTERNET ORTAMINDA TANITIM-DUYURU( 10 Gün x 15 Portal) 150 adet
Büyük Ödül Töreni Canlı Yayını 1 adet
UYDU LOJİSTİK VE KOORDİNASYON 1 adet
KISA FİLM ATÖLYESİ (6 Adet x 1 gün) 6 gün
PLAKETLER 10 adet
Onur Ödülleri ve Ulusal Uzun MetrajFilm Yarışması Ödül Heykeli 30 adet
Kısa Film Yarışmaları Ödül Heykeli 20 adet
3,5 cm x 14 cm Ödül Plakası 30 adet
4 cm x 6,5 cm Ödül Plakası 20 adet
Kurye ile Dağıtım( Şehir İçi) 2.000 adet
Kurye ile Dağıtım( Şehir dışı) 200 adet
Filmlerin Nakliyesi 70 adet
Filmlerin Gösterime Hazır Hale GetirilipSinema Salonlarında Gösterilmesi Hizmetleri 1 adet
Uzun Metraj Film Yarışması Galaları 6 gün
Diğer Galalar 2 gün