• İhale No
    2020/112113
  • İhale Adı
    29 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Nisan 2020 11:00
  • İdare
    ANKARA ÜNİVERSİTESİ Tıp Fakültesi
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    11 Mart 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

ANKARA ÜNİVERSİTESİ MERKEZ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

29 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/112113
1-İdarenin
a) Adresi : Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Akademik Yerleşke L-Blok Kat:3 06100 SAMANPAZARI ALTINDAĞ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3125082317 - 3123103829
c) Elektronik Posta Adresi : dsermaye@medicine.ankara.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 29 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Tıbbi Malzeme Birimi
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalama esnasında veya Sözleşme imzalandıktan sonra idare tarafından verilecek ilk siparişte; yüklenici varsa ilgili kalemler için Teknik Şartnamede istenen kalite belgeleri ile birlikte 15(onbeş) iş günü içinde tek parti veya partiler halinde istenilen kısmın miktarının tamamını teslim edeceklerdir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ankara Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü ihale Komisyon Odası (Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi +Akademik Yerleşke L3)06100 Samanpazarı/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 02.04.2020 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

Sağlık Bakanlığının Tıbbi Cihazlarla ilgili Mal ve Hizmet Alımları 2017/1 sayılı genelgesi kapmamındaki ürünler için "TIBBİ CİHAZ SATIŞ MERKEZİ YETKİ BELGESİ"'ni teklif dosyasında sunacaklardır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

İsteklilerin, Ürün Takip Sistemi (ÜTS) kapsamında bulunan ürünler için ÜTS tarafından verilen Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğuna ilişkin bilgi ve belgeleri vereceklerdir.

4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İhaleye teklif verecek isteklilerin Ürün Takip Sistemi (ÜTS) kayıtlı olması, alımı yapılacak ürünlerin ÜTS´de Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması ve bunları teyit eden belgelerin ihale teklif dosyalarında sunmaları gerekmektedir.
İstekliler, ÜTS Kapsamı dışında olan ürünler için; Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamı dışında olduğuna dair yazılı beyanı verecektir.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Bütün firmaların, ihale saatine kadar her bir ürün türü, bunun farklı ebatları UBB kodları için ayrı şeffaf paketler içinde birer adet numuneyi ve teknik özelliklerini belgeleyen broşürleri Tıbbi Malzeme Birimi'ne tutanak ile teslim edilecektir.Bu tutanağın bir sureti de istekliye verilecektir. Alınan tutanak teklif zarfına konulacaktır. Her numune paketinin üzerinde, teklif verilen ürünün ihale sıra numarası, firmanın adı ve telefon numarası bulunmalıdır. Numune getirmeyen firmaların teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Birimi (Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Akademik Yerleşke L3)06100 Samanpazarı/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SIMI-5F-65 CM ANJİOGRAFİK KATETERLER 90 adet
SIMII-5F-100 CM ANJİOGRAFİK KATETERLER 80 adet
SIMIII-5F-100CM ANJİOGRAFİK KATETERLER 30 adet
COBRA/ 5F-65CM ANJİOGRAFİK KATETERLER 90 adet
HEAD HUNTER HI/5F-100CM ANJİOGRAFİK KATETERLER 10 adet
HEAD HUNTER HIII/5F-100CM ANJİOGRAFİK KATETERLER 10 adet
VERTEBRAL -5F-100CM ANJİOGRAFİK KATETERLER 80 adet
DÜZ / 5F-65CM ANJİOGRAFİK KATATERLER 100 adet
DÜZ / 5F-100CM ANJİOGRAFİK KATETERLER 100 adet
PİGTAİL-5F-65CM ANJİOGRAFİK KATETERLER 100 adet
PIGTAIL KATETER 5F 100CM 200 adet
RDC - 5F-65CM ANJİOGRAFİK KATETERLER 60 adet
COBRA / 5F-65CM HIDROFİLİK ANJİOGRAFİK KATETERLER 40 adet
COBRAII / 5F-80CM HIDROFİLİK ANJİOGRAFİK KATETERLER 40 adet
MARKÖRLÜ PİGTAİL 5F-100CM KALİBRASYON KATETERİ 200 adet
RDC 6F GUİDİNG KATETER 60 adet
GUID WIRE 0.035 180CM(BENTSON) 300 adet
GUID WIRE 0.035 260 CM(BENTSON) 300 adet
GUID WIRE (GLIDE TIP) 0.035 180 CM 750 adet
GUID WIRE STIFF 0.035 180CM 450 adet
GUIDE WIRE EXCHANGE STIFF 0.035 260CM 450 adet
GUIDE WIRE AMPLATZ 0.035 180CM 350 adet
GUIDE WIRE AMPLATZ ULTRA STIFF 0.035 260CM 350 adet
GUID WIRE ROAD RUNNER 0.035 180CM 20 adet
GUID WIRE ROAD RUNNER 0.035 260CM 20 adet
GUIDE WIRE STEERABLE BACK UP 0,035" 185CM (RADYOLOJI) 200 adet
GUIDE WIRE STEERABLE BACK UP 0,035" 300CM (RADYOLOJI) 200 adet
KONNEKTİNG TÜP 1000 PSI 100CM 1.500 adet
GUIDING SHEATH DESTINATION 6 FR 90 CM STRAIGHT CCV 250 adet
22 Nisan 2020

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2020/112113
İptal Nedeni : İhaleye Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle -
İptal Tarihi : 03 Nisan 2020