• İhale No
    2012/13888
  • İhale Adı
    3 ADET E.İ.HATTI GÜZERGAHINA AİT KAMULAŞTIRMA HARİTASI İLE VARSA İMAR PLANITADİLATININ YAPILMASI VE ONAYLATILMASI, KAMULAŞTIRMAYA ESAS BİLGİ VE BELGELERİNTEMİNİ HİZMET ALIMI İŞİ YAPTIRILACAKTIR
  • Sektör
    Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Şubat 2012 14:00
  • İdare
    TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM A.Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TEİAŞ) 10. İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü
  • İhale İli
    Samsun
  • İşin İli
    Samsun
  • Yayın Tarihi
    06 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

3 ADET E.İ.HATTI GÜZERGAHINA AİT KAMULAŞTIRMA HARİTASI İLE VARSA İMAR PLANI TADİLATININ YAPILMASI VE ONAYLATILMASI, KAMULAŞTIRMAYA ESAS BİLGİ VE BELGELERİN TEMİNİ HİZMET ALIMI İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Türkiye Elektrik İletim A.Ş. Genel Müdürlüğü (TEİAŞ) 10. İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğünden:
3 Adet E.İ.Hattı güzergahına ait kamulaştırma haritası ile varsa imar planı tadilatının yapılması ve onaylatılması, kamulaştırmaya esas bilgi ve belgelerin temini hizmet alımı işi (4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3/g istisna maddesine göre yapılacak olup; ceza ve yasaklama hükümleri hariç bu kanuna tabi değildir) Açık İhale Usulü ile ihale edilecektir.
İhale Kayıt Numarası              :  2012/13888
1 - İdarenin
a) Adresi                                 :  Samsun – Ordu Karayolu 9.Km. Atatürk Bulvarı Tekkeköy/SAMSUN
b) Telefon ve faks numarası   :  3622668140 - 3622665249
c) Elektronik posta adresi       :  10grupmd@teias.gov.tr
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı       :  3 Adet E.İ.Hattı güzergahına ait ;
                                                  1) 380 kV. BORASCO – KAYABAŞI 149 + 467,33 Km. uzunluğundaki,
                                                  2) 154 kV. TUNA HES – NİKSAR – KÖKLÜCE 47 + 924,12 Km. uzunluğundaki,
                                                  3) 380 kV. BOYABAT - ALTINKAYA 66 + 275,54 Km. uzunluğundaki EİH. kamulaştırma haritası ile varsa imar planı tadilatının yapılması ve onaylatılması, kamulaştırmaya esas bilgi ve belgelerin temini hizmeti.
b) Yapılacağı yer                    :  1) SAMSUN, ORDU, TOKAT ve AMASYA
                                                  2) TOKAT
                                                  3) SİNOP ve SAMSUN
c) İşe başlama tarihi                :  Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 10 gün içinde yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
                                                  İşin süresi ;
ç) İşin süresi                           :  1. 380 kV. BORASCO – KAYABAŞI E.İ.H. için: 180 (yüz seksen) takvim günü
                                                  2. 154 kV. TUNA HES – NİKSAR – KÖKLÜCE E.İ.H. için.: 90 (doksan) takvim günü
                                                  3. 380 kV. BOYABAT - ALTINKAYA E.İ.H. için: 100 (yüz) takvim günü’dür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer                     :  Samsun - Ordu Karayolu 9. Km. Atatürk Bulvarı PK. 133 55267 Tekkeköy/SAMSUN - Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati                     :  14.02.2012 Salı günü Saat 14:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ilgili meslek odası ve Ticaret ve/veya Sanayi Odası Belgeleri.
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından ya da esnaf ve sânatkar odasından veya ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli İmza Beyannamesi.
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5. İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılabilecektir. İstekliler teklifleriyle birlikte alt yüklenicilere yaptıracakları işlerin listelerini sunulacaktır.
4.1.6. Tüzel kişi tarafından iş deneyimi göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Ticaret ve Sanayi Odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
Mali durumu göstermek üzere bankalardan temin edilecek yeterlik belgesi, banka referans mektubudur. Banka referans mektubu, Türkiye’de veya yurt dışında faaliyet gösteren bankalardan temin edilebilir. Banka referans mektubunun ilk ilan veya davet tarihinden sonra düzenlenmiş olması zorunludur.
Banka referans mektubuna ilişkin yeterlik kriterleri aşağıdaki esaslara göre belirlenir:
a) İsteklinin bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayri nakdi kredisi ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatı, teklif edilen bedelin %10’undan az olamaz.
b) Bu kriter, mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunulmak suretiyle de sağlanabilir.
İş ortaklığında, ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından ortaklık oranına bakılmaksızın bu yeterlik kriteri sağlanabilir. Konsorsiyumda ise bu belgelerin her bir ortak tarafından, kendi kısmı için belirlenen yeterlik kriterini sağlayacak şekilde sunulması gerekir.
Gerek görüldüğünde, banka referans mektubunun teyidi ilgili bankanın genel müdürlüğünden veya şubesinden idarelerce yapılır. Yapılan teyitlerin bankanın en az iki yetkilisinin imzasını taşıması zorunludur.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son on beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve teklif edilen bedelin %50 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin belgeler:
a) Anahtar Teknik Personel istenilmemektedir.
b) Teknik Personel:
Yüklenici aşağıda belirtilen teknik personelleri bünyesinde istihdam ediyor olmalıdır.
 

NO
ADET
POZİSYON
MESLEKİ ÖZELLİKLERİ
01
1
Proje Yöneticisi (Jeodezi ve Fotog. Müh)
Benzer işlerde en az 3 yıl tecrübeli
02
1
Jeodezi ve Fotogrametri Müh.
Benzer işlerde en az 2 yıl tecrübeli
03
3
Harita Teknikeri/Teknisyeni/Topoğraf
Benzer işlerde en az 2 yıl tecrübeli
04
1
Şehir Plancısı
Yeterli karne grubuna sahip ve en az 3 yıl tecrübeli
 
a) Yukarıdaki tabloda 01, 02 ve 03 nolu sırada yer alan teknik personelleri bünyesinde istihdam ediyor olmalıdır. İsteklinin İdaremizce istenen teknik personelin bünyesinde bulunduğunu tevsik eden belgeleri, Teknik personelin eğitimi ile mesleki deneyimini gösteren diploma veya mezuniyet belgelerini sunması zorunludur.
b) Tabloda 02, 03 ve 04 nolu sırada yer alan teknik personellerin isteklinin bünyesinde bulunmama durumunda istekli, bu personelleri sözleşme süresince ve kesintisiz olarak firmasında çalıştıracağını taahhüt etmeli ve bu taahhütnameyi teklifi ile birlikte vermelidir.
c) Şayet, tabloda 04 numarada yer alan Şehir Plancısı olarak belirtilen teknik personel İsteklinin bünyesinde bulunmuyor ve İstekli bu personeli bünyesinde çalıştırmayı düşünmüyor ise bu durumda İstekli, imar planı hazırlanması işlerini, kayıtlı olduğu oda belgesine sahip Yetkili Serbest Şehirci veya Serbest Şehircilik Bürosu olarak faaliyet gösteren bir alt yükleniciye yaptırabilecektir. Anılan işleri alt yüklenicilere yaptıracak olan istekliler, buna ilişkin taahhütnameyi teklif eki olarak tekliflerine dâhil edeceklerdir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler ve benzer işlere denk sayılacak mühendislik ve mimarlık bölümleri:
4.4.1. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
2942 sayılı Kamulaştırma Kanunu kapsamında yapılan 154 kV ve 380 kV EİH. Kamulaştırma Haritalarının hazırlanması işleridir.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6 - İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 177,00 TL karşılığı TEİAŞ 10. İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü/Satın Alma ve Ticaret Şefliği Samsun - Ordu Karayolu 9. Km. Atatürk Bulvarı Pk.: 133 55267 Tekkeköy /SAMSUN adresinden satın alınabilir. İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 188,80 TL doküman bedelini VAKIFBANK/SAMSUN İBAN: TR42 0001 5001 5800 7287 0664 71 nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TEİAŞ 10. İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü/Muhaberat Servisi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler her bir iş kalemi (3 adet) için ayrı ayrı veya tamamı için teklif verebileceklerdir. İsteklilerin üzerinde kalan kısımların tamamı için tek Sözleşme imzalanacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
965/1-1

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim