• İhale No
    1278606
  • İhale Adı
    3 ADET ORTOPEDİ MALZEMESİ ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    01 Mart 2017 15:30
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    01 Mart 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 T.C.

 

FATMA TAKMAZ (5154-17)

TEKLİF MEKTUBUDUR

Ahi Evran Üniversitesi Eğt.ve Araş.Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan adım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satınalma birimine fax ile yada elden ulaştırmanızı rica ederim.

 

 

Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 Dahili: 1878 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

NOT:Teklif mektupları en geç‘Q.f./£)^/2017-Saat: IS: 20 Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.

 

BİRİM

TöpIam

SIRA NO:

U.B.B. KODU

MALZEMENİN CİNSİ

Sut Kodu

MİKTARI

FİYAT

FİYAT

1

 

TV1140 PLAKLAR VE VİDALAR İNTERNAL FİKSASYON KİLİTLEME VİDALARI KİLİTLİ KORTİKAL VİDALAR(DEĞİŞKEN AÇILI/SABİT AÇILI/SFERİK/DİNAMİK) 1.0 - 3.0mm VİDALAR KENDİNDEN YİV AÇAN ÇELİK TÜM BOYLAR

TV1140

20

ADET

 

 

2

 

TV1000 PLAKLAR VE VİDALAR İNTERNAL FİKSASYON VİDALAR KORTİKAL KİLİTSİZ 1.0 - 3.0 mm VİDALAR KENDİNDEN YİV AÇAN/STANDART ÇELİK TÜM BOYLAR

TV1000

20

ADET

 

 

3

 

TV1160 PLAKLAR VE VİDALAR İNTERNAL FİKSASYON KİLİTLEME VİDALARI KİLİTLİ KORTİKAL VİDALAR(DEĞİŞKEN AÇILI/SABİT AÇILI/SFERİK/DİNAMİK) 3.1 - 3.9mm VİDALAR KENDİNDEN YİV VE DELİK AÇAN ÇELİK TÜM BOYLAR

TV1160

20

ADET

 

 

4

 

TV1020 PLAKLAR VE VİDALAR İNTERNAL FİKSASYON VİDALAR KORTİKAL KİLİTSİZ 3.1 - 3.9 mm VİDALAR TÜM ŞEKİL ÖZELLİĞİ ÇELİK TÜM BOYLAR

TV1020

20

ADET

 

 

5

 

TV1180 PLAKLAR VE VİDALAR İNTERNAL FİKSASYON KİLİTLEME VİDALARI KİLİTLİ KORTİKAL VİDALAR(DEĞİŞKEN AÇILI/SABİT AÇILI/SFERİK/DİNAMİK) 4.0 mm VE ÜZERİ VİDALAR STANDART/KENDİNDEN YİV AÇAN ÇELİK TÜM BOYLAR

TV1180

20

ADET

 

 

6

 

TV1040 PLAKLAR VE VİDALAR İNTERNAL FİKSASYON VİDALAR KORTİKAL KİLİTSİZ 4.0 mm VE ÜZERİ VİDALAR KENDİNDEN YİV AÇAN/STANDART ÇELİK TÜM BOYLAR

TV1040

20

ADET

 

 

7

 

TV2020 PLAKLAR VE VİDALAR İNTERNAL FİKSASYON MİNİMAL İNVAZİV PLAKLAR KİLİTLİ KOMBİNE/KOMPRESYON DELİK, SABİT/DEĞİŞKEN AÇILI 3.1 -4.0 mm VİDALAR İÇİN TİBİA DİSTAL LATERAUPOSTERİOR/ANTEROLATERAL ANATOMİK PLAKLARI ÇELİK TÜM BOYLAR

TV2020

1

ADET

 

 

8

 

TV1980 PLAKLAR VE VİDALAR İNTERNAL FİKSASYONMİNİMAL İNVAZİV PLAKLAR KİLİTLİ KOMBİNE/KOMPRESYON DELİK, SABİT/DEĞİŞKEN AÇILI 2.5 - 4.0 mm VİDALAR İÇİN TİBİA DİSTAL MEDİAUANTERİOR/ANTEROMEDİAL ANATOMİK PLAKLARI ÇELİK TÜM BOYLAR

TV1980

1

ADET

 

 

TOPLAM

 

 

EKİ : TEKNİK ŞARTNAME

NOT: Ameli vana yukarıdaki malzemelerin kullanılması düşünülmekledir.

Ancak ameliyat esnasında vakanın durumuna n»rc kullanılacak malzeme yada sayılarında değişiklik olabilir. Mal/.çmc sayılarının anması durumunda en avantajlı fivaıı veren tırmanın , fayla kullanılan kalem için haşlanman teklif etliüi fivattan fa/la kullanılan malzeme adet carnımını fatura edecektir. Malzemeler Biribiri İle BPtiiniak Ar/. EttiEindcn Set Halinde Alınmalıdır,

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç olarak verilecektir.

2-          Teklif verilmeyecekse gerekçeli nedenin aynı faks mesajı ile tarafımıza bildirilmesi rica olunur.

3-           Silinti,   kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.

4-  Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sUrede satınalma birimine gönderilecektir.

5-          Teklif Edilen Tıbbi Malzeme, İlaç ve Tıbbi Cihaz Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 15.06.2007 tarih ve 12813 sayılı 2007/46 numaralı yazısı gereği UrUnlerin herbirine ait onaylanmış llrün barkod numarasını olmalıdır.

6-                Listedeki butun kalemler bUtUnlUk arz ettiğinden toplam fiyat Üzerinden değerlendirme yapılacaktır.

7-                   Sozkonusu alımla ilgili tUm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri istekliye aittir.

8-                 Firmaların     sattıktan UrUnlerin UBB kaydı yeterli olmayıp distribütör veya ana bayice alt bayilerinde UBB de tanımlanmış olması gerekmektedir.

9-               İdaremiz  mal/hizmeti alıp almamakta serbesttir. Değerlendirmemiz En DUşUk Toplam Fiyat Üzerinden Yapılacaktır

10-  Malzemelerin, son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 1 yıl olacaktır.

11-           S.U.T. Tabi Malzemelerde teklif edilen UrUnlerin fiyatlarının değerlendirilmesinde S.U.T.Fiyatları dikkate alınacaktır.

Teklif veren firma S.U.T.hUkUmleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağım kabul etmiş sayılır.

12-  Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğu için kesin sipariş yazımızda belirtilen sUre içersinde teslim edilmeyen UrUnler için gerekli yasal işlemler yapılacaktır.

13-  Mal Teslimi yada ameliyat sonrası faturalar en geç bir hafta içersinde barkodlan ile birlikte eksiksiz olarak iademize teslim edilmelidir.

14-                  Uhtesinde Kalan Firma Faturasında Ürünün Son Kullanma Tarihi.Seri Numarası.Lot Numarası.Parti Numarasını Belirtmelidir. Belirtilmeyen Faturalara İşlem Yapılmayacaktır.Firma Teklife Cevap Vermekle Bu Hükmü Kabul Etmiş Sayılacaktır.

15-                                  BakanIığımızT.K.H.K.                Başkanlığının 27.11.2015 tarih ve 00015701269 sayılı yazıları gereğince «firmaların teklif edilen ürünlarin satınalma tarihimiz itibariyle Sağlık Bakanlığı (S.B.) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte ise MEDULA sistemine kayıtlı olması gerekmektedir. Bu nedenle satınalma sürecinde S.B. durumu sorgulaması kurumumuzca yapılacak olup .özellikle hastaya yönelik kullanılan malzemelerde teklif edilen barkod numarasından farklı bir barkod numarasına sahip ürünün kullanılması sonucu fatura edilen malzemelerin MEDULA sistemine kayıtlı olmadığı tespit edildiğinde , malzeme bedelleri ilgili firmanın ödemelerinden kesilerek ilgili hastane döner sermaye hesaplarına gelir kaydedilecektir. Firmalar kurumumuza teklif vermekle bu hükmün tamamımı kabul etmiş sayılır.

16-         AIım        uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkud numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod vc SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarakTİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtlan esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod vc SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek, ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

17-              Amcliyat sona erdikten sonra ameliyatta kullanılan malzemelere ait fatura ilgili firma tarafından mutlaka ameliyatın yapıldığı tarih yazılmak suretiyle kesilerek, fatura ön tarafına hasta adı soyadı, kullanılan malzemelerin adı ,SUT kodu, barkod numarası yazılmalıdır. Fatura arka tarafına ise ameliyatta kullanılan malzemelere ait barkodlan eksiksiz olarak yapıştınlmalıdır. Barkod sayısı fazla olup fatura arka yüzeyine sığmadığı taktirde ise A4 cbatında boş kağıda kalan barkodlar yapıştırılarak fatura aslına iliştirilerek hastaneye en geç 7 gün içersinde teslim edilmelidir. (Eksik barkodlu faturalar teslim alınmayarak, ilgili firmaya resmi yazı ile iade edilecektir.) Faturanın herhangi bir sebeple hastaneye geç teslim edilmesi sonucu hastanın taburcu olması durumunda , fatura bedeli SGK ya fatura edilemez ise söz konusu fatura bedeli ilgili firmaya ödenmeyerek, hastane döner sermaye hesaplarına gelir olarak kaydedilecektir. Firma İş bu alım için teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır. Alım uhtesinde kalan firma alıma konu olan malzeme yada malzemeleri kullandırdıktan sonra kullandırdığı malzemelere ait faturasını kesmez t yada kestiği halde idaremize belirtilen süre içerisinde 7 gün (Yedi Gün) teslim etmez , yada faturası kargo , posta v.b. dağıtımda kaybolur ise bu durumla idaremizin herhangi bir mesuliyeti olmayacağı gibi, belirtilen zamanda idaremize teslim edilmeyen fatura bedelleri ile ilgilide firma idaremizden herhangi bir hak yada alacak talep etmeyecektir. Bu konuda herhangi bir hukuki hak yada alacak talebinde bulunmayacağımda iş bu alıma iştirak etmekle kabul etmiş savılır.

#TEKNİK ŞARTNAMENİN TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.

 

ANTEROLATERAL DİSTAL TİBİA PLAKLARI

1.       Malzemeler cerrahi girişimlerde kullanıma uygun, MR uyumlu paslanmaz çelikten imal edilmiş olmalıdır.

2.       Malzemeler çift kat steril orijinal paketinde sunulmalı ve vaka esnasında uygulanacak plağa int-op şablonları ile karar verilmelidir.

3.       Plakların uç kısmı anterior yönelimli olup şaft kısmı ise lateral yüze uygun anatomik yapıda üretilmiş olmalıdır.

4.       Koronel plandaki kırıkların tedavisinde kullanılması planlanan plaklar anterolateral insizyon ile yerleştirilmeli ve tek insizyon ile hem fibula hem de tibia tespiti yapılabilmelidir.

5.       Plakların uç kısmında eklem yüzeyine paralel vida atılabilen en az 4 delik olmalı ve gerekli olduğu vaklarda kullanılmak üzere plağı destekleyen kompresyon vidaları için tasarlanmış yuvalar bulunmalıdır.

6.       Plakların şaft uç kısmı perkütan uygulamalar için yuvarlatılmış olmalı ve yumuşak doku iritasyonu gelişmemelidir.

7.       Plağın uç kısmında parçalı kırıkların tespitini destekleyecek şekilde açıları belli olan en az 7 delik bulunmalıdır.

8.       Plakların 6-13 delik arası en az 5 değişik boy seçeneği olmalıdır.

9.       Plaklar 2.7mm kilitli, 3.5mm kilitli-kortikal, 4.0mm spongioz vidalarla kullanılabilmelidir.

 

MEDİÂL DİSTAL TİBİA PLAĞI

1-      Tibia distali için uyumlu üretilmiş olmalıdır.

2-       Sağ ve sol yapıda anatomik olmalıdır.

3-       Cerrahi çelik(316L) olmalıdır.

4-       6 delikten 13 deliğe kadar en az 4 değişik boy seçeneği olmalıdır.

5-      Tüm delikler istendiğinde kilitlenebilmelidir.

6-       Plak gerektiğinde malleol kırığını da plakla tespit edebilecek dizayna sahip olmalıdır.

7-       Distal stability için plağın distal kısmında en az 7 vida deliği bulunmalıdır.

8-       Profil kalınlığı 1.5 ile 2.0 mm arasında olamlıdır.

9-       2.7 mm cortex vidası ve 3.5 mm kilitli vida ile kullanılır olmalıdır.

10-                   Vida        delikleri 15 derece açı ile vida göndermeye uygun olmalıdır.

11-   2.7 mm cortex vidaları 20 derece açı ile göndermeye uygun olmalıdır.

12-               3.5      mm kilitli vida ve osteopenia vida boyları 10 mm ve 110 mm arasında olmalıdır.

13-   Plaklar ve vidalar steril kutuda en az 10 yıl raf ömrü olacak şekilde gelmelidir.

14-                            Çakma             setinde vida göndermek için guide sistemi'bulunmalıdır.

15-                            Çakma             setinde en az iki adet kemik tutucu klemp bulunmalıdır.

16-                            Çakma             setinde plağı kemiğe sabitlemek için özel tutucu aparatı olmalıdır.

17-                   Plak        delikleri polyaxial yapıda olmalıdır.

18-   Plak ile beraber 5.0 mm osteopenia vidası kullanımına uygun olmalıdır.

19-   Plağın en az iki adet K teli için fixasyon deliği olmalıdır.

20-    MR UYUMLU OLMALIDIR

2.7MM KİLİTLİ VİDA

TV1140

20 ADET

2.7MM KİLİTSİZ VİDA

TV1000

20 ADET

3.5MM KİLİTLİ VİDA

TV1160

20 ADET

3.5MM KİLİTSİZ VİDA

TV1020

20 ADET

4.5MM KİLİTLİ VİDA

TV1180

20 ADET •

4.5MM KİLİTSİZ VİDA

TV1040

20 ADET

3.5MM ANTEROLATERAL DİSTAL TİBİA PLAK

TV2020

1 ADET

3.5MM MEDIAL DİSTAL TİBİA PLAĞI

TV1980

1 ADET

 

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

Kırşehir ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Sayı: 75990205-869-237

Konu: Hizmet/Malzeme Alımı

Hasta Adı :                         DELİL KIRMIZIYILDIZ (5190-17) TEKLİF MEKTUBUDUR

Ahi Evran Üniversitesi Eğt.ve Araş.Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satınalma birimine fax ile yada elden ulaştırmanızı rica ederim.

Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 Dahili: 1878 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

NOT:Teklif mektupları en geç£)|./Q^/2017-Saat: ^ ^ q Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.

SIRA NO:

U.B.B. KODU

MALZEMENİN CİNSİ

Sut Kodu

MİKTARI

BİRİM

FİYAT

TOPLAM

FİYAT

1

 

TV5200 İNTRAMEDÜLER ÇİVİLEME İNTERNAL FİKSASYON İNTRAMEDÜLER ÇİVİ ELASTİK ÇİVİLER RADİUS/ULNA/FEMUR/TİBİA/HUMERUS KANÜLSÜZ TİTAN YU M/CoCr/KARBON TÜM BOYLAR

TV5200

2

ADET

 

 

2

 

TV5360 İNTRAMEDÜLER ÇİVİLEME İNTERNAL FİKSASYON İNTRAMEDÜLER ÇİVİ TEPE VİDASI ELASTİK ÇİVİLER İÇİN KANÜLLÜ-KORTİKAL YİVLİ TİTANYUM/CoCr/KARBON TÜM BOYLAR

TV5360

2

ADET

 

 

TOPLAM

 

 

EKİ : TEKNİK ŞARTNAME

NOT: Ameliyatta yukarıdaki malzemelerin kullanılması düşünülmektedir.

Ancak ameliyat esnasında vakanın durumuna göre kullanılacak malzeme vada sayılarında değişiklik olabilir. Malzeme sayılarının artması durumunda en avantajlı fiyatı veren firmanın , fazla kullanılan kalem için başlangıçta teklif ettiği fiyattan fazla kullanılan malzeme adet çarpımını fatura edecektir. Malzemeler Biribiri İle Bütünlük Arz Ettiğinden Set Halinde Alınmalıdır.

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç olarak verilecektir.

2-           Teklif verilmeyecekse gerekçeli nedenin aynı faks mesajı ile tarafımıza bildirilmesi rica olunur.

3-            Silinti,   kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.

4- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satınalma birimine gönderilecektir.

5-           Teklif Edilen Tıbbi Malzeme, İlaç ve Tıbbi Cihaz Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 15.06.2007 tarih ve 12813 sayılı 2007/46 numaralı yazısı gereği ürünlerin herbirine ait onaylanmış ürün barkod numarasını olmalıdır.

6-                 Listedeki bütün kalemler bütünlük arz ettiğinden toplam fiyat üzerinden değerlendirme yapılacaktır.

7-                    Sözkonusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri istekliye aittir.

8-                   Firmaların    sattıkları ürünlerin UBB kaydı yeterli olmayıp distribütör veya ana bayice alt bayilerinde UBB de tanımlanmış olması gerekmektedir.

9-                ldaremiz  mal/hizmeti alıp almamakta serbesttir. Değerlendirmemiz En Düşük Toplam Fiyat Özerinden Yapılacaktır

10- Malzemelerin, son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 1 yıl olacaktır.

11-            S.U.T.     Tabi Malzemelerde teklif edilen ürünlerin fiyatlarının değerlendirilmesinde S.U.T.Fiyatları dikkate alınacaktır.

Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12- Atımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğu için kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içersinde teslim edilmeyen ürünler için gerekli yasal işlemler yapılacaktır.

13-  Mal Teslimi yada ameliyat sonrası faturalar en geç bir hafta içersinde barkodlan ile birlikte eksiksiz olarak iademize teslim edilmelidir.

14-                   Uhtesinde     Kalan Firma Faturasında Ürünün Son Kullanma Tarihi.Seri Numarası.Lot Numarası.Parti Numarasını Belirtmelidir. Belirtilmeyen Faturalara İşlem Yapılmayacaktır.Firma Teklife Cevap Vermekle Bu Hükmü Kabul Etmiş Sayılacaktır.

15-                     Bakanlığımız T.K.H.K. Başkanlığının 27.11.201 S tarih ve 00015701269 sayılı yazıları gereğince , firmaların teklif edilen ürünlarin satınalma tarihimiz itibariyle Sağlık Bakanlığı (S.B.) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihle ise MEDULA sistemine kayıtlı olması gerekmektedir. Bu nedenle satınalma sürecinde S.B. durumu sorgulaması kurumumuzca yapılacak olup, özellikle hastaya yönelik kullanılan malzemelerde teklif edilen barkod numarasından farklı bir barkod numarasına sahip ürünün kullanılması sonucu fatura edilen malzemelerin MEDULA sistemine kayıtlı olmadığı tespit edildiğinde, malzeme bedelleri ilgili firmanın ödemelerinden kesilerek ilgili hastane döner sermaye hesaplarına gelir kaydedilecektir. Firmalar kuruntumuza teklif vermekle bu hükmün tamamımı kabul etmiş sayılır.

16-         Alım  uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek, ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

17-               Ameliyat  sona erdikten sonra ameliyatta kullanılan malzemelere ait fatura ilgili firma tarafından mutlaka ameliyatın yapıldığı tarih yazılmak suretiyle kesilerek, fatura ön tarafına hasta adı soyadı, kullanılan malzemelerin adı ,SUT kodu, barkod numarası yazılmalıdır. Fatura arka tarafına ise ameliyatta kullanılan malzemelere ait barkodları eksiksiz olarak yapıştırılmalıdır. Barkod sayısı fazla olup fatura arka yüzeyine sığmadığı taktirde ise A4 ebatında boş kağıda kalan barkodlar yapıştırılarak fatura aslına iliştirilerek hastaneye en geç 7 gün içersinde teslim edilmelidir. (Eksik barkodlu faturalar teslim alınmayarak, ilgili firmaya resmi yazı ile iade edilecektir.) Faturanın herhangi bir sebeple hastaneye geç teslim edilmesi sonucu hastanın taburcu olması durumunda , fatura bedeli SGK ya fatura edilemez ise söz konusu fatura bedeli ilgili firmaya ödenmeyerek, hastane döner sermaye hesaplarına gelir olarak kaydedilecektir. Firma iş bu alım için teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır. Alım uhtesinde kalan firma alıma konu olan malzeme yada malzemeleri kullandırdıktan sonra kullandırdığı malzemelere ait faturasını kesmez, yada kestiği halde idaremize belirtilen süre içerisinde 7 gün (Yedi Gün) teslim etmez , yada faturası kargo , posta v.b. dağıtımda kaybolur ise bu durumla idaremizin herhangi bir mesuliyeti olmayacağı gibi, belirtilen zamanda idaremize teslim edilmeyen fatura bedelleri ile ilgilide firma idaremizden herhangi bir hak yada alacak talep etmeyecektir. Bu konuda herhangi bir hukuki hak yada alacak talebinde bulunmayacağımda iş bu alıma iştirak etmekle kabul etmiş sayılır.

 

TİTANYUM ELASTİK NAİL TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.   Titanyum Elastik Çiviler ISO 5832-11 ve ASTM F 1295 standardına sahip Ti6AI7Nb özel alaşım implant malzemeden imal edilmiş olmalıdır.

2.   Üretici firma ISO 9001:2008, ISO 13485:2003 ve CE belgelerine sahip olmalıdır.

3.    Ürün yüzeyleri vücut içerisinde uzun süre dayanması amacıyla polisaj ve elektro polisaj işlemleri sonrası anodize yöntemi ile oksidasyona tabi tutularak renklendirilmiş ve kimyasal korozyona karşı pasif hale getirilmiş olmalıdır.

4.    Elastik Çiviler, Gereksinimleri karşılayacak şekilde değişik çap 0 2 mm, 0 2,5 mm, 0 3 mm, 0 3,5 mm, 0 4 mm, 4,5 mm, 5 mm ve 5,5 mm çap ve boy 440 mm ölçülerine sahip olmalıdır.

5.    Her çapa uygun end cup mevcut olmalıdır.

©.ürünlerin karışmasını engellemek amacıyla her ürün çapı farklı renkte dizayn edilmiş olmalıdır.

7.   Elastik Çivilerin üzerinde üretici firma adı, ürün ölçüleri, lot no, Referans Nosu, Elastik titanyum standardı ve CE markası lazerle yazılmış olmalıdır.

8. Çakma setinde uygulama kolaylığı amacıyla Gripper ve steinmann pin

bulundurulmalıdır.

9.    Elastik        Çiviler, uygulama enstrümanlarıyla eksiksiz sağlanabilmelidir.

ÇİVİ : TV5200 2 ADET END CUP : TV5360 2 ADET

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

Kırşehir ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

 

 

 



 

 

 

 


BİRİM

FİYAT

------ TOPLAM

FİYAT

SIRA NO:

U.B.B. KODU

MALZEMENİN CİNSİ

Sut Kodu

MİKTARI

1

 

AP2230 DİZ PRİMER FEMORAL KOMPONENT BAĞ KESEN ÇİMENTOLU COCR/TITANYUM KAPLAMASIZ

AP2230

1

ADET

 

 

2

 

AP2660 DİZ PRİMER TIBIAL KOMPONENT KENDİNDEN STEMLİ/KANATLIA/İDALI/PEGLİA/S. MOBİLE/ROTASYONLU ÇİMENTOLU COCR/TİTANYUM KAPLAMASIZ

AP2660

1

ADET

 

 

3

 

AP2460 DİZ PRİMER TIBIAL İNSERT ROTASYONLU BAĞ KESEN HYPERFLEX UHMW POLİETİLEN

AP2460

1

ADET

 

 

4

 

AP3150 KALÇA/DİZ PRİMER-REVİZYON BASINÇLI YIKAMA SİSTEMİ ANA CİHAZ SUCTION / IRRIGATION FONKSİYONLU

AP3150

1

ADET

 

 

TOPLAM

 

 

EKİ: TEKNİK ŞARTNAME

NOT: Ameliyatta yukarıdaki malzemelerin kullanılması düşünülmektedir.

Ancak ameliyat esnasında vakanın durumuna göre kullanılacak malzeme vada sayılarında değişiklik olabilir. Malzeme sayılarının artması durumunda en avantajlı fiyatı veren firmanın , fazla kullanılan kalem için başlangıçta teklif ettiği fiyattan fazla kullanılan malzeme adet çarpımını fatura edecektir. Malzemeler Biri biri İle Bütünlük Arz Ettiğinden Set Halinde Alınmalıdır.

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1-            Teklif     Birim Fiyatları KDV Hariç olarak verilecektir.

2-           Teklif verilmeyecekse gerekçeli nedenin aynı faks mesajı ile tarafımıza bildirilmesi rica olunur.

3-            Silinti,   kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.

4-  Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satınalma birimine gönderilecektir.

5-           Teklif Edilen Tıbbi Malzeme, İlaç ve Tıbbi Cihaz Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 15.06.2007 tarih ve 12813 sayılı 2007/46 numaralı yazısı gereği ürünlerin herbirine ait onaylanmış ürün barkod numarasını olmalıdır.

6-                 Listedeki bütün kalemler bütünlük arz ettiğinden toplam fiyat üzerinden değerlendirme yapılacaktır.

7-                    Sözkonusu     alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri istekliye aittir.

8-                   Firmaların    sattıkları ürünlerin UBB kaydı yeterli olmayıp distribütör veya ana bayice alt bayilerinde UBB de tanımlanmış olması gerekmektedir.

9-                ldaremiz  mal/hizmeti alıp almamakta serbesttir. Değerlendirmemiz En Düşük Toplam Fiyat Üzerinden Yapılacaktır

10-  Malzemelerin, son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 1 yıl olacaktır.

11-            S.U.T.    Tabi Malzemelerde teklif edilen ürünlerin fiyatlarının değerlendirilmesinde S.U.T.Fiyatları dikkate alınacaktır.

Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğu için kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içersinde teslim edilmeyen ürünler için gerekli yasal işlemler yapılacaktır.

13-  Mal Teslimi yada ameliyat sonrası faturalar en geç bir hafta İçersinde barkodlan İle birlikte eksiksiz olarak iademize teslim edilmelidir.

14-                   Uhtesinde     Kalan Firma Faturasında Ürünün Son Kullanma Tarihi.Seri Numarası.Lot Numarası.Parti Numarasını Belirtmelidir. Belirtilmeyen Faturalara işlem Yapılmayacaktır.Firma Teklife Cevap Vermekle Bu Hükmü Kabul Etmiş Sayılacaktır.

15-                                     BakanlığımızT.K.H.K.    Başkanlığının 27.11.2015 tarih ve 00015701269 sayılı yazıları gereğince, firmaların teklif edilen iirünlarin satınalma tarihimiz itibariyle Sağlık Bakanlığı (S.B.) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte ise MEDULA sistemine kayıtlı olması gerekmektedir. Bu nedenle satınalma sürecinde S.B. durumu sorgulaması kurumumuzca yapılacak olup, özellikle hastaya yönelik kullanılan malzemelerde teklif edilen barkod numarasından farklı bir barkod numarasına sahip ürünün kullanılması sonucu fatura edilen malzemelerin MEDULA sistemine kayıtlı olmadığı tespit edildiğinde, malzeme bedelleri ilgili firmanın ödemelerinden kesilerek ilgili hastane döner sermaye hesaplarına gelir kaydedilecektir. Firmalar kuruntumuza teklif vermekle bu hükmün tamamımı kabul etmiş sayılır.

16-         Alım  uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikti firmaya rücu edilerek, ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan talısil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

17-               Ameliyat  sona erdikten sonra ameliyatta kullanılan malzemelere ait fatura ilgili firma tarafından mutlaka ameliyatın yapıldığı tarih yazılmak suretiyle kesilerek, fatura ön tarafına hasta adı soyadı, kullanılan malzemelerin adı .SUT kodu, barkod numarası yazılmalıdır. Fatura arka tarafına ise ameliyatta kullanılan malzemelere ait barkodiarı eksiksiz olarak yapıştırılmalıdır. Barkod sayısı fazla olup fatura arka yüzeyine sığmadığı taktirde ise A4 ebatında boş kağıda kalan barkodlar yapıştırılarak fatura aslına iliştirilerek hastaneye en geç 7 gün içersinde teslim edilmelidir. (Eksik barkodlu faturalar teslim alınmayarak, ilgili firmaya resmi yazı ile iade edilecektir.) Faturanın herhangi bir sebeple hastaneye geç teslim edilmesi sonucu hastanın taburcu olması durumunda , fatura bedeli SGK ya fatura edilemez ise söz konusu fatura bedeli ilgili firmaya ödenmeyerek, hastane döner sermaye hesaplarına gelir olarak kaydedilecektir. Firma iş bu alım için teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır. Alım uhtesinde kalan firma alıma konu olan malzeme yada malzemeleri kullandırdıktan sonra kullandırdığı malzemelere ait faturasını kesmez, yada kestiği halde idaremize belirtilen süre içerisinde 7 gün (Yedi Gün) teslim etmez, yada faturası kargo , posta v.b. dağıtımda kaybolur ise bu durumla idaremizin herhangi bir mesuliyeti olmayacağı gibi, belirtilen zamanda idaremize teslim edilmeyen fatura bedelleri ile ilgilide firma idaremizden herhangi bir hak yada alacak talep etmeyecektir. Bu konuda herhangi bir hukuki hak yada alacak talebinde bulunmayacağımda i; bu alıma iştirak etmekle kabul etmiş sayılır.

 

KAPLAMASIZ BAĞ KESEN HYPERFLEX MOBILE BEARING TOTAL DİZ SİSTEMİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

Femoral komponent anatomik (sağ-sol) yapıya sahip olmalıdır.

Sistem çimentoiu uygulanabilmelidir.

Aynı sistemin çimentosuz uygulanabilen femoral ve tibial komponent seçeneği istenildiğinde sistem içerisinde yer almalıdır.

Femoral komponent CoCrMo alaşımından mamul olmalıdır.

Femoral komponentin sırt yüzeyinde patellar komponentin hareketi için kanal bulunmalıdır. Femoral komponent geniş M/L - A/P ölçülerine cevap verecek şekilde ara boy (boy 2,5) içeren 6 farklı boy ve cinsiyet tercihli 3 farklı boy ile toplam 9 farklı boyda olmalıdır.

Cinsiyet tercihli femoral komponentler, aynı A/P farklı M/L ölçülere sahip olmalıdır.

Femoral komponent, tibial komponentin en az bir büyük veya küçük boyuyla uyumlu olmalıdır. Tibial komponent üniversal - non anatomik yapıya sahip olmalıdır.

Tibial komponent CoCrMo alaşımından mamul olmalıdır.

Tibial komponent rotasyonu önlemek amacıyla distal geniş kanatlı keel yapısında olmalıdır. Tibial komponent ara ölçü de içermek üzere (boy 3,5) 7 boy olmalıdır.

Tibial komponente 3 farklı boy stem uzatması takılabilmelidir.

Tibial insert rotasyon özelliğine sahip olmalıdır.

Tibial insert UHMVVPE’den imal edilmiş olmalıdır.

Tibial insert 10 mm’den başlayan 5 farklı kalınlıkta olmalıdır.

Tibial komponenetin 5 mm’lik kalınlığı göz önünde bulundurulduğunda gerçek polietilen kalınlıkları 5 mm, 7,5 mm, 10 mm, 12,5 mm, 15 mm olarak 5 farklı seçenek sunulmalıdır.

Tibial insert hyperflex dizayna sahip olmalıdır ve 155 derece fleksiyon açısına ulaşabilmelidir. Sistem 4 femur kesiminide tek bir kesi bloğu ile yapabilen femoral kesi bloğuna sahip olmalıdır.

Sistem femoral boy ölçüm kılavuzu hem anterior, hem posterior referans alımına uygun olarak kullanılabilme özelliğinde olmalıdır.

Tibia için hem intramedullar hem de extramedullar kesi bloğu seçenekleri olmalıdır.

Sistemde metal komponentler Gamma Radiation (min 25 kGy) , polietilen komponentler ETO veya Gamma Radiation (min 25 kGy) yöntemi ile sterilizasyon yapılmalıdır.

Hem orjinal protez hem de uygulama seti içerisinde yer alan tüm konteynır ve el aletleri üzerinde lazer ile yazılmış marka veya logo, referans numarası, lot numarası, ürünün boyu ve CE işareti yer almalıdır.

Sistemin uygulamasını gösteren ameliyat videosu olmalıdır.

Sistemin operasyon tekniğini gösteren kitapçığı olmalıdır.

Ameliyat öncesi ölçüm yapabilmek için ürünlerin şablonu (template) olmalıdır.

Sistemin yayınlanmış klinik yayınları bulunmalıdır.

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim