• İhale No
    2010/519561
  • İhale Adı
    3 GRUP MUTFAK SARFLARI
  • Sektör
    Ev ve Mutfak Ekipmanları
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Kasım 2010 14:00
  • İdare
    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    26 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
MUTFAK SARFLARI SATIN ALINACAKTIR

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi

3 GRUP MUTFAK SARFLARI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2010/519561
1-İdarenin
a) Adresi : Inciralti Kampüsü Mithatpasa Caddesi 1606 35340 BALÇOVA İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324122410 - 2324122427
c) Elektronik Posta Adresi : dsi@deu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) :  


2-İhale konusu malın

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ HASTANESİ TIBBİ SARF DEPO
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren verilen siparişe istinaden 31.12.2011 tarihine kadar belirtilen günlerde peyder pey D.E.Ü Hastanesi tıbbi sarf depoya yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : MİTHATPAŞA CAD.NO:1606 INCIRALTI KAMPÜSÜ BALÇOVA İZMİR
b) Tarihi ve saati : 11.11.2010 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


TÜM ÜRÜNLER İÇİN IHALE TARIHINDEN ITIBAREN 7 GUN(168 SAAT) ICINDE D.E.Ü HASTANESİ İAŞE DEPODA BULUNAN TEKNİK KOMİSYONA DENENMESİ İÇİN TUTANAKLA NUMUNE BIRAKILACAKTIR.NUMUNE TESLIMI ICIN IKINCI BIR TEBLİĞ YAPILMAYACAK OLUP ,BELIRTILEN SÜRE İÇİNDE NUMUNE BIRAKMAYAN FİRMALARIN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.AYRICA ILGILI OZEL TEKNIK ŞARTNAMELERDE BELİRTİLEN BILGI/BELGELER IHALE DOSYASINDA BULUNACAKTIR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ SATIN ALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
110 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

VAKIFBANK BALÇOVA SUBESİ
IBAN:TR840001500158007290318513 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmıs) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:

1.GRUP 1.KALEM ÜRÜNLERLE BİRLİKTE HER 10.000 ADET (PAKET ICI ADET) İÇIN 1 ADET APARAT VERİLECEKTİR.

 

1.GRUP 4.KALEM ÜRÜNLERLE BİRLİKTE BAKIM-ONARIM-PİLLERİ YÜKLENİCİ FİRMAYA AİT OLMAK ÜZERE 400 ADET DİSPENSER CİHAZ(SARF KULLANIM SÜRESİ İLE SINIRLI KALMASI KOŞULU İLE) TESLİM EDECEKTİR.

 

 






 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
1.DISPENSERPEÇETE 6000,00 ADET
2.KAGITRULO HAVLU 40000,00 ADET
3.TUVALETKAGIDI 150000,00 ADET
4.DISPENCERUYUMLU RULO HAVLU 3000000,00 METRE
5.ALUMINYUMFOLYO 600,00 ADET
6.KAPAKLIUC GOZLU KOPUK TABAK 200000,00 ADET
7.KOPUKTABAK(100LUK) 3500,00 PAKET
8.STRECHFILM 500,00 ADET
9.OPTIKLICAY BARDAGI 400,00 ADET
10.OPTIKLICAM CAY TABAGI 400,00 ADET
11.CAMSU BARDAGI 4000,00 ADET
12.KAPAKLICAM SURAHI 200,00 ADET
13.CAMTUZLUK 250,00 ADET
14.CAYFINCANI VE TABAGI 96,00 ADET
15.CAYKASIGI 192,00 ADET
16.PORSELENCUKUR YEMEK TABAGI 3000,00 ADET
17.PORSELENKAYIK TABAK 3000,00 ADET
18.SPATULA 7,00 ADET
19.CAMPUL BIBERLIK 100,00 ADET
20.YEMEKCATALI 1200,00 ADET
21.YEMEKKASIGI 1200,00 ADET
22.TELSUZGEC 300MM CAPINDA 15,00 ADET
23.TELLIKEVGIR 30CM CAPINDA 10,00 ADET
24.SEBZEDOGRAMA BICAGI 30,00 ADET
25.ETSIYIRMA BICAGI 7,00 ADET
26.ETDOGRAMA BICAGI 10,00 ADET
27.FRITOZSUZGECI 6,00 ADET
28.CATAL(KUCUK) 48,00 ADET
29.YEMEKBICAGI 1000,00 ADET
30.CIRPMATELI 6,00 ADET
31.KAHVEFINCANI VE TABAGI(TURK KAHV.ICIN) 48,00 ADET
32.SUZGECCAP:84CM SAPLI 2,00 ADET
33.YEMEKTEPSISI 300,00 ADET