• İhale No
    2011/65322
  • İhale Adı
    3 KALEM GIDA MADDESİ
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    31 Mayıs 2011 10:00
  • İdare
    KONYA 3. ANA JET ÜS KOMUTANLIĞI
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Yayın Tarihi
    23 Mayıs 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


3 KALEM GIDA MADDESİ
3 'üncü Ana J et Üs K o muta nlığ ı
3 KALEM GIDA MADDESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/65322
1-İda re nin
a) Adresi : 3'üncü Ana Jet Üs Komutanlığı Selçuklu/Konya
b) Telefon ve faks numarası : 0332 346 0445/4429 - 0332 346 0416
c) Elektronik Posta Adresi : Bu madde boş bırakılmıştır.
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta
(Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 3'üncü Ana Jet Üs K.Lığı Levazım Şube Müdürlüğü İaşe Depoları.
Selçuklu/Konya
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını (Sayıştay tesciline tabi işlerde ise bu tescilin yapılmasını) müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak, işe başlama talimatının tebliğinden itibaren (Sözleşmenin imzalanmasını müteakip tarih işe başlama talimatının tebliğ tarihi sayılacaktır) 3 kalem gıda maddesi 10 (on) takvim günü içerisinde defaten teslim edilecek/işe başlanacaktır. 48.1.2. İşin süresi sözleşmenin imzalanmasına müteakip 10 (On) takvim günüdür. Mal defaten teslim alınacaktır. 48.1.3. Teslim etme, teslim alma şekil ve şartları:
48.1.3.1. Mallar yüklenicinin bizzat kendisi veya kanuni vekili tarafından, 3'Üncü Ana Jet Üs K.lığı Levazım Şube Müdürlüğü İaşe Depolarına teslim edilecektir. Teslim etme esnasındaki indirme- bindirme gibi hamaliye işleri yüklenici tarafından yapılacak,
malların miktarı kadarını makul zamanda (1-2 saat) teslim etmeyi temin edecek miktarda işçi getirilecektir. Bu işçilerin faaliyet esnasında geçirecekleri her türlü kaza ve olay sonucu başlarına gelecek her türlü olumsuz durumun sorumluluğu ve neticeleri yükleniciye ait olacaktır. 48.1.3.2. Taahhüt edilen malın son teslim
günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk
iş gününde yapılacaktır. Teslimatlar iş günü ve iş saatlerinde yapılır.
48.1.3.3 Malların teslim şekli; 48.1.3.3.1. Getirilen malın muayenesi yürürlükteki TSK Mal Alımları Denetim, Muayene ve Kabul İşlemleri Yönergesi ile Yürürlükteki TSK Gıda Kontrol Yönergesine göre yapılacaktır. 48.1.3.3.2. Teslim edilen mal ve malların fiziksel muayeneleri Garnizon Muayene ve Kabul Komisyonu Başkanlığınca yapılacaktır. Muayene sırasında yüklenici veya kanuni vekili hazır bulunabilir. Hazır bulunursa muayene neticesi yazılan rapor kendisine imza ettirilebilir. Hazır bulunmazsa keyfiyet rapor
belirtilir. Yüklenici fiziksel muayene sonucunun kendisine tebliğini müteakip laboratuar muayeneleri için gerekli ücretleri 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili yerlere yatırılacak ve muayene ve kabul komisyon Başkanlığı numuneleri, laboratuarlara gönderecektir. Laboratuar ücreti yatırılmadığı taktirde yükleniciye en az 10 (on) gün süreli ihtar çekilecek ve ihtara uymayan yüklenici hakkında
sözleşmenin feshi ile ilgili madde (35.nci) hükümleri uygulanacaktır.
48.1.3.3.3. İşin süresi içerisinde getirilen mal veya yapılan işin muayeneleri sonucunda uygun olmadığı tespit edildiğinde, yüklenici bu süre içerisinde malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz muayenesini istemekte serbesttir. İşin süresi içerisinde uygun çıkmayan mallar yerine sadece 2 (iki) defaya mahsus olmak üzere yeniden getirilen malların muayenesi yapılır. İşin süresi dolmuşsa ihale dökümanın da belirtilen ihtarlı süre verilecek bu süre içerisinde
1 (bir) defa olmak üzere getirilecek mallar teslim alınarak muayeneleri yapılır. Uygun çıkmayan mallar yerine yeniden getirilen malların muayene sonucunda olumsuz çıkması durumunda yüklenici idarenin deposunda malın tamamını ihale dökümanın da belirtilen süre içerisinde geri almak zorundadır. Yüklenici süresinde geri almadığı mallara ilişkin olarak idareden herhangi bir hak talebinde bulunamaz. 48.1.3.3.4. Teslim süresine muayenede geçen süreler dahil değildir. Muayenede geçen süre 48.2.1. maddesinde malın saymanlığı teslim edilmesi tarihinden başlayan ve muayene sonucunu yükleniciye tebliği sırasında geçen süredir. 48.1.3.3.5. Yüklenicinin muayeneye sunduğu malın fiziksel muayene sonucunda niteliklerine uygun bulunmaması durumunda normal
teslim süresi içerisinde olmak şartıyla red olan malın yerine yenisini
değiştirmek suretiyle muayene sunabilecektir. Ancak normal teslim süresinin olmaması durumunda ise yükleniciye 10(on) gün cezalı süre verilmek suretiyle(ihtarlı süre) 1(bir) defaya mahsus mal getirmekle muayene sunulacaktır. Her halükarda yüklenicinin yasal itiraz muayene hakkı mevcuttur. Tebligatlardan herhangi birinin ifa edilmemesi nedeni ile sözleşme feshi aşamasına gelirse diğer tebligatların durumu dikkate alınmadan 4735 Sayılı KİSK 'nun 22 nci maddesine göre fesih işlemi yapılır. Sözleşme feshini gerektiren durumun gerçekleştiği anda henüz idareye teslim edilmemiş tebligat veya tebligatlar varsa bunlar teslim alınmaz. 48.1.3.3.6. Sözleşme feshini gerektiren durumun gerçekleştiği anda idareye daha önceden teslim edilmiş ancak, muayene işlemleri devam eden tebligat veya tebligatlar varsa bunlara ait her türlü muayene (Fiziksel, Duyusal, Mikrobiyolojik vb.) işlemleri itiraz muayeneleri de dahil yaptırılır. Sonuçları uygun çıkması halinde kat'i kabulü yapılarak bedeli
ödenir. Sonuçların uygun çıkmaması halinde ret olan mal/mallar kaldırılır ve yerine teslim süresi olsa da yeni mal teslim alınmaz.
48.1.3.4. Mua. Ve Kab.Kom.Bşk.lığınca; getirilen mallar Teknik Şartname ve eklerinde istenen tahlillere tabi tutulacak. Sonucun olumsuz çıkması durumunda teslim edilen mal RED olur.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Hava Savunma Okulu Ve Eğitim Merkezi Komutanlığı İhale
Komisyon Başkanlığı Dutlukır/Meram/Konya
b) Tarihi ve saati : 31.05.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı 3'üncü Ana Jet Üs
Komutanlığı Levazım Şube Müdürlüğü Selçuklu/Konya adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Hava Savunma Okulu Ve Eğitim Merkezi Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı Dutlukır/Meram/Konya adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim