ORDU VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Fatsa Devlet Hastanesi
Konu : Covid-19 Tedbirleri Kapsamında 4 Kalem İlaç Alımı
DosyalD: 51165
Sayın Yetkili
TEKLİF MEKTUBU
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz konusu alım için K.D.V. hariç fiyat teklifinizi hastanemiz Satmalına birimine bildirilmesi hususunda;
Gereğini rica ederim. Covid-19 Tedbirleri Kapsamında 4 Kalem İlaç Alımı
Satın Alma Tarih ve Saati :'3§rO4^02^=-l-5t34*
|
Satın Alınacak Malın |
KDV Hariç Teklif |
|||||||
S.No |
Malın/İşiıı Cinsi |
Miktarı |
Birimi |
UBB Kodu |
Marka |
Sut Kodu |
Fiyat |
Tutar |
|
1 |
Budesonid 200 meg/doz 60 doz inhaler Kapsül/Blister |
50 |
Adet |
|
|
|
|
|
|
-2 ■■ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Ipratropyum bıoınür aııhidr 20 meg/doz + Salbutamol 100 meg/doz 200 doz İnhalatörUi Aeıosol |
50 |
Adet |
|
|
|
|
|
4 |
Çinko sülfat ınonohidrat ( 50 mg çinko) |
80 |
Adet |
|
|
|
|
|
|
KDV Hariç Genel Toplam |
|
TEKLİFE KATILAN FİRMALAR SUT, UBB VE GMDN KODLARINI BİLDİRMELERİ GEREKMEKTEDİR. BİLDİRMEYEN FİRMALARIN TEKLİFLERİ DİKKATE ALINMAYACAKTIR.
FİRMALARIN DİKKATİNE !
1. Hastane malı alıp almamakta seıbeslir.
2. Muayene komisyonun uygun görmediği mallar değiştirilir veya iade edilir.
3. Tekliflerde marka ve özellik belirtilecektir.
4. Alınacak malzemeler TSE ve Garanti Belgeli olacaktır.
5. Malzemelerin alınması muayene komisyon karar ile olur.
Oö.Malzemeler orjinal ambalajında teslim edilecektir.
7. Malzemeler kalem kalem teslim edilecektir.
8. Ödeme hastanenin ödenek durumuna göre belirlenecektir.
9. Firıııa Faturaya temlik koydurmaz.
10. Firma faturaya İBAN numarasını belirtmelidir.
11. Düzenlenecek faturada teklif edilen malzeme kalemlerinin her biri için UBB,Firma Tanımlayıcı Numarası ve SUT Kodu yazılacak oIup(kapsam dışı hariç), TİTUBB çıktılalı fatura ekleııecekir.Bu maddeye uygun hazırlanan faturalar kabul edilecektir.
12.Sosyal Güvenlik Kurumu'nuıı (SGK) "Tıbbi Malzeme Listeleri Tıbbi Malzeme Alan Tanımlarına eşleştirilen ürünlerin MEDULA'ya tanımlanması konulu 26.11.2015 tarihli duyurusuna istinaden, 01,12.2015 tarihi itibariyle Sağlık Hizmeti sunucularınca bir tıbbi malzemenin hizmet kaydının yapılabilmesi için, ürünün; satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB sisteminde "Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum) durumunun uygun olması, hastaya j§ kullanıldığı tarihte de MEDULA sisteminde tanımlı olması gerekmektedir.Bahsi geçen kriterlere uymayan malzemeler için kurumumuzca herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.
13.Numune istenildiğinde 3 gün içinde numuneler teslim etmediği takdirde firmanın teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.
Adres:Evkaf Mahallesi. Hastane Cad. No:5
Telefon: 0452 423 65 00-2103 Faks: 0452 424 16 55
E-Posta: ordııdhs3.satinalma(2)saglik.gov.tr Web: wwvv.fatsadh.gov.tr
1) ; ihaleye sadece T.C. Sağlık Bakanlığından ruhsatlı Ecza Depoları ve ilaç Firmaları katılabilir,
2) ' Teklif edilen ilaçlar Sağlık Bakanlığından ruhsatlı ve çıkarılmış genelge ve tüzüklere uygun olmalıdır,
3) Siparişi verilen ilaçların teslim tarihleri itibari ile miadlarının dolmasına 2/3 kadar süre olmalıdır. Yani, teslim edilen ilaçların kullanım süresinin en çok 1/3'ü tamamlanmış olmalıdır, Teslim edilen ilaçlar karışık miadlı olmamalıdır,
4) Tüketilmemiş ilaçlar, fiyat artışı gözetmeksizin, son kullanım sürelerinin dolmasına 3 ay kala yüklenici firmaya bildirmek kaydı ile bu ilaçların şartnameye uygun yeni miatlıları ile en geç 10 gün içerisinde değiştirilmelidir.
5) Ambalajlarda Sağlık Bakanlığı Türkiye ilaç Ve Tıbbi Cihaz Kurumu'nca kabul edilmiş usullere uyulacaktır. Ampuller üzerinde etken madde miktarları hacmi açık bir şekilde yazılı olmayan, okunmayan ürünler kabul edilmeyecektir, Flakonlar üzerindeki etiketler düşmeyecek biçimde yapıştırılmalı, ambalajların içerisinde prospektüslerl bulunmalıdır,
6) Herhangi bir ilacın Sağlık Bakanlığı ve üretici firma tarafından toplatılması veya geri çekilmesi halinde, Yüklenici, elimizdeki ilaçları aynı üacıri, kullanımına uygun olan serisi ile değiştirilmekle yükümlüdür, ilacın imal ve ithalinin iptali veya yasaklanması halinde ise Yüklenici ilaçların ihale bedeli tutarı kadar hastanemize ödeme yapmak ya da tutarı kadar yerine.. Hastane Yönetiminin uygun gördüğü başka bir ilaç teslim etmek zorundadır.
7) Ezilmiş, kırık ve zarar görmüş Ambalajlı ürünler ile içerisinde tortu bulunan ürünler kabul edilmeyecektir,
...8) Türkiye .İlaç Ve Tıbbi Cihaz Kürumu'nun belirlediği ilaçlar karekod ambalajlı olarak teslim edilecektir.
co
Seruıtılar barkod etiketli olacaktır,
9) Karekodlu ilaçların üzerine "İHALE MALIDIR SATILAMAZ" ibaresinin basılmasına gerek yoktur, Diğer ilaçlar için bu ibare "KIRMIZI" renkte matbaa harfleri ile basılacak veya silinmez mürekkep kullanılarak lastik damga ile kaşelenecektir.
10) ilaç ve serumların teslim yeri ilaç ve malzeme deposu olup depo içi istifleme firmaya aittir,
11) Teslim tarih ve saati en az bir gün önceden ilaç ve malzeme deposuna bildirilecektir, Tatil günlerinde teslimat yapılmayacaktır,
12) ihalede teklif edilmiş olan ilaçlar sipariş edilecektir, Sipariş edilmiş ürünler siparişe uygun teslim edilecek, jenerik eşdeğerleri kabul edilmeyecektir,
13) Soğuk zincirle dağıtımı ve saklanması zorunlu olan ilaçlar, bu şartlara uygun şekilde teslim edilecektir. Muayene komisyonu tarafından soğuk zincirin kırıldığı tespit edilen ilaçlar teslim alınmayacaktır. Bu ilaçlar yüklenici tarafından yenisi ile değiştirilmek zorundadır,
14) Muayene Komisyonu- gerek duyduğu ilaçlardan her seri için yeterli sayıda numune olarak Refik Saydam Hıfzısıhha Enstitüsüne analiz için gönderebilecek, analiz ücreti satıcı firmaya ait olacaktır. Analiz sebebi ile eksilen stok firma tarafından tamamlanacaktır,
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|