• İhale No
    2012/123995
  • İhale Adı
    3 KALEM LABORATUVAR SARF MALZEME
  • Sektör
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Eylül 2012 09:30
  • İdare
    Zübeyde Hanım Doğumevi Hastanesi - BURSA
  • İhale İli
    Afyonkarahisar
  • İşin İli
    Afyonkarahisar
  • Yayın Tarihi
    07 Eylül 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


3 KALEM LABORATUVAR SARF MALZEME
Do ğ u mev i H a st a nesi -zü bey de H a nı m
3 Kalem Laboratuvar Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/123995
1-İda re nin
a) Adresi : Dervıspasa Mah. Dr.Mahmut Cad. 5 03100 Afyonkarahisar
Merkez/Afyonkarahisar
b) Telefon ve faks numarası : 2722133956 - 2722134692
c) Elektronik Posta Adresi : afyonkarahisardcb1@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Hastane Tıbbi Sarf Malzemeleri Depolarına
c) Teslim tarihi : Yükleniciler üzerlerinde kalan kalemleri sözleşmenin imzalanmasını takip eden (././2012) günden itibaren idarenin en geç 20 gün süreli istemi dogrultusunda peyder pey hastane tıbbi sarf
malzemeleri depolarına teknik şartname hükümlerine uygun olarak
31/12/2012 tarihine kadar teslim edilecektir.
3- İha lenin
Afyonkarahisar Z.H.Doğum ve Çocuk Hastanesi Baştabipliği,İhale
a) Yapılacağı yer : Toplantı Salonu-Dervişpaşa Mh.Dr.Mahmut Cd.No:5
Afyonkarahisar
b) Tarihi ve saati : 17.09.2012 - 09:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
T.C.Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü'nün 01.03.2010 tarih ve 8310 sayılı 2010/11 sayılı Genelgelerine göre;"İstekliler T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB)'na kayıtlı olduklarına dair belge ile teklif edecekleri malzemelerin TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduklarına dair
belgeleri" sunacaklardır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Aday veya isteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler şunlardır;
a)-Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b)-Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite
Raporu,
c)-Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat
Yeterlilik Belgesi,
ç)-Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
İstekliler,TSE veya T.C.Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'ndan onaylı, satış sonrası hizmet yeterlilik belgesinin aslını veya noter tasdıklı suretlerini teklif eklerinde sunacaklardır.
4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
T.C.Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü'nün 01.03.2010 tarih ve 8310 sayılı 2010/11 sayılı Genelgelerine göre;"İstekliler T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB)'na kayıtlı olduklarına dair belge ile teklif edecekleri malzemelerin TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduklarına dair belgeleri" sunacaklardır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif edecekleri kalemlerin kataloglarını,fotograflarını ve teklif edecekleri kalemlerin teknik şartnameye uygunluğunu "teknik şartnameye uygunluk" başlığı altında teklif eklerinde sunacaklardır.Ayrıca istekliler teklif edeceleri kalemlerin "marka"larını belirtecekler ve teklif verilecek kalemlerin birer numunelerini teklif eklerinde sunacaklardır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Satınalma Memurluğu adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Afyonkarahisar Z.H.Doğum ve Çocuk Hastanesi Baştabipliği,İhale Komisyon Başkanlığı-Dervişpaşa Mh.Dr.Mahmut Cd.No:5 Afyonkarahisar adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
Teknik Şartnamenin Uygun Olmaması Nedeniyle