3 KALEM MONİTÖRLÜ DEFİBRİLATÖR
P a mu kka le Üniv er s it esi Uy g ula ma Ve Ara şt ır ma M er ke zi
3 Kalem Monitörlü Defibrilatör alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/171903
1-İda re nin
a) Adresi : Paü Sağlık Araştırma Ve Uygulama Merkezi Kınıklı Kampüsü Yeni
Hastane Binası Zemin Kat Denizli Merkez Denizli
b) Telefon ve faks numarası : 4440728 - 2582120641
c) Elektronik Posta Adresi : dssatinalma@pau.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Pamukkale Üniversitesi Sağlık Araştırma Ve Uygulama Merkezi
Yeni Hastane Binası Kınıklı Kampüsü
c) Teslim tarihi : Cihazlar, sözleşmenin imzalanmasından sonra 20(yirmi) gün içerisinde çalışır vaziyette tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilecektir.
3- İha lenin
Paü Sağlık Araştırma Ve Uygulama Merkezi Kınıklı Kampüsü Yeni
a) Yapılacağı yer : Hastane Binası Zemin Kat Satınalma Komisyon Odası Merkez
Denizli
b) Tarihi ve saati : 14.11.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul
edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. .
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Teklif edilen cihaza ait garanti süresi tüm malzeme ve aksesuarlar dahil en az 3(ÜÇ) yıl olmalıdır. Firma garanti süresi bitiminden itibaren ücret karşılığında her çeşit yedek parçayı temin edeceğini ve bakım onarım yapmayı 10(ON) yıl süreyle garanti ettiğini belgeleyecek ve bu belgeyi ihale dosyasına koyacaktır.Eğer firma yetkili satıcı ise yukarıda belirtilen garanti hususlarını distribütör veya üretici firmanında kabul ettiğine dair belge veya belgeleri ihale dosyasına koyacaktır.Cihaza ait sarf malzeme ve yedek parça fiyatları dolar veya euro cinsinden 10(ON) yıl süre ile vereceğini belirten fiyat listesi ihale dosyasına konulacaktır. İlg ili ci ha za a it
Sa t ış So nra sı H iz met leri Yet er lili k B elg esi iha le do sy a sın a ko nula ca kt ır.
4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Sağlık Bakanlığı'nın 15/04/2008 tarih ve 12963 sayılı tebliğine istinaden teklif edilen ürünün/cihazın
09/01/2007 tarih ve 26398 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamındaki ürün/cihaz olması durumunda istekliler ürünlerin/cihazların, bayilerin, teknik servislerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB)'na kayıt/bildirim işlemlerinin yapıldığına ilişkin belgeleri sunacaklar ve bu kayıtlar/bildirimler Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır ibaresi tasıyacaktır. 245`le başlayan barkodlar ve Geçici barkodlar kabul edilmeyip, teklif değerlendirmeye
alınmayacaktır.Cihazın depoya teslimi sırasında UBB barkodları fatura üzerine yazılarak teslim edilecek, ayrıca UBB barkodları ürünlerin kutuları üzerinde bulunacaktır. Adı geçen yönetmelik kapsamı dışında yer alan malzemeler için kalite belgelerinin sunulması zorunludur.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Cihazın teknik şartnameye uygunluğunu gösteren teknik şartnameye cevap yazısı ihale dosyasına konulacaktır.Cihazı tanıtan CD veya katalog ihale dosyasına konulacaktır.Gerekli görüldüğü takdirde sözkonusu cihaz için demostrasyon istenecektir.Demostrasyon istek yazısının tebliğinden itibaren 3(ÜÇ) iş günü içerisinde firma İdarenin uygun gördğü yerde demostrasyon yapacaktır.Demostrasyon talebine uymayan firmanın teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı PAÜ Sağlık Araştırma Ve Uygulama Merkezi Kınıklı Kampüsü Yeni Hastane Binası Zemin Kat Satınalma Müdürlüğü Kınıklı Denizli adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar PAÜ Sağlık Araştırma Ve Uygulama Merkezi Kınıklı Kampüsü Yeni
Hastane Binası Zemin Kat Satınalma Müdürlüğü Merkez Denizli adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
MONİTÖRLÜ DEFİBRİLATÖR | 3,000 | ADET |