• İhale No
    2013/133960
  • İhale Adı
    3 KALEM SEBZE (7.000 KG.MARUL, 10.000 KG.HAVUÇ, 5.000 KG.TURP)
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Ekim 2013 15:30
  • İdare
    Çanakkale 5. Komando Alay Komutanlığı
  • İhale İli
    Çanakkale
  • İşin İli
    Çanakkale
  • Yayın Tarihi
    27 Eylül 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
3 KALEM SEBZE (7.000 KG.MARUL, 10.000 KG.HAVUÇ, 5.000 KG.TURP)
5 KOMD.ALAY K. MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK

3 KALEM SEBZE (7.000 KG.MARUL, 10.000 KG.HAVUÇ, 5.000 KG.TURP) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/133960
1-İdarenin
a) Adresi:5'İNCİ KOMANDO ALAY KOMUTANLIĞI SATINALMA KOMİSYON BAŞKANLIĞI 17760 GÖKÇEADA/ÇANAKKALE
b) Telefon ve faks numarası:2868873567 - 2868874106
c) Elektronik Posta Adresi:beskomando17@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :5'inci Komd.A.K.lığı Tük.Mlz.115 Mal.Say.lığı Depoları /GÖKÇEADA-ÇANAKKALE
c) Teslim tarihi:Malın teslim tarihi veya tarihleri (teslim programı) 10.3.1.1. Sözleşmenin imzalanmasını müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/işe başlanacaktır. 10.3.1.2. İşin süresi 181 takvim günüdür. (İşin süresi ilgili kalem mal için aşağıda belirtilmiştir.) MARUL; 01 KASIM 2013-30 NİSAN 2014 TARİHLERİ ARASINDA (181 TAKVİM GÜNÜ) HAVUÇ; 01 KASIM 2013-30 NİSAN 2014 TARİHLERİ ARASINDA (181 TAKVİM GÜNÜ) TURP; 01 KASIM 2013-30 NİSAN 2014 TARİHLERİ ARASINDA (181 TAKVİM GÜNÜ) * Belirtilen tarihlerden önce ilgili mal kalemi için işe başlanmayacaktır. Teslim yeri mal saymanlığınca bu şartnamenin tebligatla ilgili hükümleri doğrultusunda bu tarihlerden gerekli süre öncesinden tebligat yapılabilecektir. ** İşin süresi ilgili iş kalemine ilişkin öngörülen ilk teslimat tarihinden itibaren mal teslimatı yapılabilecek periyodu nitelemektedir. Ancak sözleşme verilen tarihlerden sonra yürürlüğe girdiği takdirde, ilgili mal kalemi için işe (mal teslimatına) sözleşmenin yürürlüğe girdiği tarihte başlanacak, işin süresi de bu tarihten itibaren hesaplanacaktır. 10.3.1.2.1. Sözleşmenin askeri tarafının, sözleşmenin imzalandığı tarihten sonra, bulunduğu yerden iki yüz elli (250) kilometre dahilinde yer değiştirmesi (veya askeri/insani zaruretler) halinde (esbab-ı mucibe belirtmeye gerek olmaksızın); yükleniciye, başka bir noktaya/birliğe mal teslimatı yapması talimatı (tebligatı) verilebilir. Yüklenici kendisine bu yolda yapılan tebligata koşulsuz uymak mecburiyetindedir. İki yüz elli (250) kilometre mesafeye kadar teslimat yeri değişiklikleri için yükleniciye herhangi bir ilave ödeme yapılmayacak, iki yüz elli (250) kilometreden fazla yer değişikliklerinde, bu sınırı aşan mesafeler için mahalli idarelerce tespit olunan taşıma rayiçleri içerisinde olmak şartıyla nakliye ödemeleri yapılabilecektir. 10.3.1.2.2. Yukarıda belirtildiği şekilde, mal tesliminin başka bir birliğe yaptırılması halinde, teslim edilen malın muayenesi ilgili birliğin Muayene Komisyonu, ödemesi ise onay belgesini düzenleyen ita amirliği tarafından yapılacaktır. 10.3.1.2.3. Yüklenicinin belirtilen teslimat yerinden başka bir noktaya/birliğe mal teslimini teklif/talep etme hakkı yoktur. 10.3.2. Yüklenicinin teslim programı: 10.3.2.1. Taahhüt konusu mal günlük (Birliğin iki, üç günlük veya daha uzun sürelik ihtiyaçları için, birlik tarafından belirlenecek aylık tebligat programına göre) ihtiyaçlar nispetinde olmak üzere 10.3.1.2 maddesinde belirtilen süreler dahilinde 5’inci Komd.A.K.lığı Tük.-115 Mal Saymanlığınca verilecek tebligat listelerindeki miktar ve günlere göre her gün 1300 ‘e kadar teslim edilecektir. Teslim edilen mal kati kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde RED edilme hali dışında yükleniciye geri verilmeyecektir. 10.3.2.2. Taahhüt edilen malların hangi günlerde teslim edileceği; Bu husus düzenlenecek aylık tebligat çizelgeleri ile ayın başlamasından en geç üç gün evvelinden yüklenicinin kendisine, kanuni vekiline imzalatılması suretiyle veya sözleşmede belirtilen tebligat adresine/faksına faks/posta ile (Resmi İadeli Taahhütlü) yapılacaktır. Tebliğ edilen miktarlar tahmini beslem miktarları olduğundan satıcı bir gün sonrası için getireceği net mal miktarını saymanlıktan öğrenmek zorundadır. 10.3.2.3. Mücbir sebep halleri dışında, yüklenicinin herhangi bir sebeple idareye yapacağı yazılı veya sözlü müracaatlar teslim süresini durdurmayacak ve yüklenici bu konuda herhangi bir hak talebinde bulunamayacaktır. 10.3.3. Teslim etme, teslim alma şekil ve şartları: 10.3.3.1. Getirilecek MAL'ın miktarının nasıl öğrenileceği; Yüklenici teslim yerine bizzat gelerek veya kanuni vekilini göndererek, bir gün sonrası için teslim etmesi gereken MAL'ın miktarlarını öğrenmeye mecburdur. Bu mecburiyete riayet etmediği takdirde ihtiyaç miktarlarını öğrenmiş sayılacak ve mal getirmediği veya eksik getirdiği takdirde hakkında idari şartnamenin 47.4.7 maddesi hükmü uygulanacaktır. Fazla mal getirmesi durumunda gelen fazlalık kendisine iade edilecektir. Mal Saymanlığı ve yüklenici arasında, ‘mal tebligatları’nın verilmesi ve alınması hususunda uygulama aşağıda belirtildiği şekilde yürütülecektir. 10.3.3.1.1. Taahhüt konusu mal/mallar, yüklenici tarafından, mal saymanlığınca günlük ihtiyaç nispetinde düzenlenecek tebligat çizelgelerine göre teslim edilecektir. Bu tebligat çizelgesi, yükleniciye mal teslim gününden en az 3 (üç) iş günü önce tebliğ edilmiş olacaktır. 10.3.3.1.2. Yüklenici, kendisine bu yolla yapılan tebligata ilave olarak; mal teslim tarihinden 1 (bir) gün önce en geç saat 14.00’a kadar, mal saymanlığı ile –bizzat veya telefonla– irtibata geçerek, getirilecek malın güncellenmiş miktarını (teyiden) öğrenmek mecburiyetindedir. (Birlik ‘kazan mevcudu’nda vaki olabilecek değişiklikler, tebligat miktarını da değiştireceğinden; getirilecek mal miktarı, başlangıçta taslak olarak yapılan planlamaya nazaran artabilir/eksilebilir) 10.3.3.1.3. Yüklenici; mal tesliminden bir gün önce (saat 14:00’a kadar), mal saymanlığı ile irtibata geçerek getirilecek malın güncellenmiş miktarını teyit etmediği takdirde; yüklenicinin ‘güncel miktarlı mal tebligatı’nı aldığı var sayılacak, bu miktara göre işlem yapılacaktır (bir gün önce irtibat kurarak, ‘gerçek tebligat miktarını’ öğrenmek tamamen yüklenicinin sorumluluğundadır). Eksik getirilen mal, miktarı ve muayene neticesine göre gerekli cezai işleme tabi tutulacak, fazla getirilen mal ise alınmayacaktır. (Yüklenicinin, mal tesliminden bir gün önce saymanlık ile irtibata geçmesi ve kendisine yapılan ‘güncel miktarlı mal tebligatı’, mal saymanlığınca bir tutanakla kayıt altına alınacak, bu tutanakta; irtibat kuran kişi, nereden aradığı, arama zamanı ve tebligatı yapan personelin kimliği kayıt edilecektir. Yüklenici ile bu konuda ihtilafa düşülmesi halinde, bu tutanak esas dayanak olarak kabul edilecektir.) 10.3.3.1.4. Sözleşmenin 2.4 maddesine istinaden, 2.2. maddesinde belirtilen –yüklenicinin- faks numarasına iş günlerinde ve iş saatlerinde (08:00–17:00) faks mesajı ile yapılacak tebligatlar, yüklenicinin kendisine yapılmış sayılacaktır. Buna göre; yüklenici tarafından beyan edilen faks (telefon) numarası ve faks cihazı, belirtilen gün ve saatlerde sürekli iletişime açık bulundurulacaktır. Faks yoluyla yapılacak tebligatlar, ayrıca, yazılı olarak ve posta yoluyla da yüklenicinin tebligat adresine gönderilecektir. 10.3.3.1.5. Taahhüt edilen malların şartnamede belirtilen esaslara göre teslim edilmemesi sebebiyle, 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununun 20/a maddesi doğrultusunda yükleniciye en az on (10) günlük ihtarlı süre verilmesi halinde; ihtar çekilmesine sebebiyet veren, en son kusurlu işlemin tarihinden itibaren, ihtarnamenin yükleniciye tebliğ edildiği tarihe kadar, mal tesellümü ve tebligatı durdurulacaktır. Şu kadar ki; yüklenici, ihtarnamenin resmi posta yoluyla kendisine tebliğini beklemeksizin idare tarafından tebliğ edilmesini ve böylece mal tesellümüne devam etmeyi talep ettiğini idareye yazılı olarak bildirir ve bu talep idare (mal saymanlığı) tarafından ‘uygun’ bulunursa; ihtarnamenin mal saymanlığındaki nüshasının arkasına yüklenicinin kendi el yazısı ile “tarafıma noter yoluyla gönderilen işbu ihtarnameyi kendi talebim ve rızam ile idarede tebellüğ ediyor, bu tebellüğden doğan yükümlülükleri kabul ediyorum” şerhi düşüldükten sonra firma kaşesi ve imzasıyla tebellüğ ettirilir. Bu durumda bu tebliğin tarihi, ‘ihtarnamenin tebellüğ tarihi’ olarak kabul edilir ve ihtarlı süre bu tarihten geçerli olmak üzere işletilerek mal tebligatı verilebilir. 10.3.3.1.6. Alıcı makam, görülecek lüzum ve ihtiyaca göre; 2 (iki) iş günü evvel tekrar tebligat yapmak şartıyla aylık teslimat gün ve miktarlarında değişiklik yapma hakkına sahiptir. Yüklenici bu tebligat değişikliğine aynen uymak mecburiyetindedir. 10.3.3.2. Saymanlık ihtiyacına göre tekrar tebligat yapmak şartı ile aylık teslimat gün ve miktarlarında değişiklik yapabilirler. Yüklenici kendisine günlük olarak tebliğ edilen miktarlardaki malı en geç saat 1300 (onüç)'e kadar ( Saat 0900 ile 1300 arası olmak üzere) saymanlık depolarına teslim edilerek muayeneye arz etmiş olacaktır. Gecikme ile yapılacak teslimatlarda cezalı teslim süresi (ek cezalı süre verilmemiş ise) 2 (iki) saat yani 1500 (Onbeş)'e kadardır. 10.3.3.3. Malların TARTI, İSTİF, GRUPLAMA, İŞCİ hizmetleri ve diğer bütün masrafları yükleniciye aittir. 10.3.3.4. Yüklenici saat 1300 ‘den evvel mal getirmiş ve gelen mal RED edilmiş ise RED'e mukabil saat 1300 'e kadar cezasız veya saat 1500 'e kadar cezalı süre olarak teslimatta bulunabilir. Tam çalışma günleri saat 1500 (Onbeş)'den sonra (yarım çalışma günleri saat 1200 (oniki)’den sonra) getirilen malların kabul edilip edilmeyeceği konusunda teslim alan makam serbest ve yetkilidir. Alıcı makam saat 1500 ‘den sonra mal almak istemez ise o gün hiç mal getirilmemiş işlemi yapılacaktır. 10.3.3.5. Teslim süresi içerisinde getirilen malların muayeneleri sonucunda uygun olmadığı tespit edildiğinde, yüklenici bu süre içinde malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. İşin süresi içinde uygun çıkmayan mallar yerine sadece 1 (bir) defaya mahsus olmak üzere yeniden getirilen malların muayenesi yapılır. 10.3.3.6. Yüklenici muayeneye arz ettiği malını muayene sonucuna kadar (red hali hariç) geri alamaz ve bu hususta herhangi bir sebeple hak iddia edemez.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:5'inci Komd. A.İhale Kom. Bşk.lığı Gökçeada/ÇANAKKALE
b) Tarihi ve saati:07.10.2013 - 15:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı 5'inci Komd. A.İhale Kom. Bşk.lığı Gökçeada/ÇANAKKALE adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 5'inci Komd. A.İhale Kom. Bşk.lığı Gökçeada/ÇANAKKALE adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZ YİRMİ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
MARUL 7.000 KG
HAVUÇ 10.000 KG
TURP 5.000 KG