• İhale No
    1990119
  • İhale Adı
    3 KALEM TIBBİ MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    09 Ocak 2020 16:00
  • İdare
    Ceylanpınar Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    08 Ocak 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 T.C.

ŞANLIURFA VALİLİĞİ
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
ŞANLIURFA CEYLANPINAR DEVLET HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ

 

 

CEYLANPINAR VERGİ DAİRESİ : 

DÖNER SERMAYE YENİ VKN: 209 132 8669​​

ADRES: SEYDO ATİLLA MH. 209. SK. NO:12 CEYLANPINAR / ŞANLIURFA

 

 

 

 

 

 

Mustafa AYGÜN

Satınalma Memuru

Tlf     : 0 414 471 46 12– Dahili:1118

GSM: 0 545 471 46 12

Faks  : 0 414 471 40 03

 

Hastanemizin acil ihtiyacı olup, aşağıda cins ve miktarları yazılı malzemeler 4734 K.İ.K. DOĞRUDAN TEMİN usulü ile satın alınacaktır.

Konu ile ilgili teklifleri vermeniz rica olunur.
Konu ile ilgili tekliflerinizi (KDV hariç) en geç 09/01/2020 tarih ve saat 16:00'a kadar aşağıdaki bilgiler dahilinde Satın Alma/Doğrudan Temin Birimine iletiniz.

 

DİKKAT: Teklif mektubundaki fiyatlar, marka, model, UBB ve  firma bilgileri okunamayacak şekilde olanlar ile iletişim bilgileri eksik olan teklifler değerlendirilmeye alınmayacaktır. (Not: Bazı firmalar teklif mektubunu doldurduktan sonra kaşe ve imza atarak hastanemize iletmektedirler. Kaşede bulunan firma adı, telefon ve faks numaraları okunamamaktadır. Teklifinizin değerlendirme dışı kalmaması için lütfen tüm bilgilerin okunaklı olmasına dikkat ediniz.)

 

ÖNEMLİ; Teklif edilen ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB)'a veya Ürün Takip Sistemi (ÜTS)'ye kayıtlı olması zorunludur.
Barkod numarası belirtilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

 

Malzeme teslim süresi siparişten sonra 10 gündür. 
1. Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzemelerin 4734 Sayılı Kanunun 22/d maddesine göre Doğrudan alım Usulü ile yapılacaktır. 
2. Teklifler TL. (Türk Lirası) olarak verilmelidir.
3. Belirtilen teklif süresinde iletilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmaz.
4. Yazılı teklif isteme mektubumuza rağmen, alıma iştirakiniz mümkün olmadığı takdirde, bu hususu yazılı olarak (faksla) bildirmeniz rica olunur.
5. Malzemeyi belirtilen sürede karşılamayacaksanız, tarafınızdan yapılacak teslimat süresini belirtiniz.  
6. Teklif edilen ürünün  ve teklif veren firma/kişinin TİTUBB/UTS kaydı olmalı, teklif veren firma bunu teklif mektubunda ya da ayrıca idaremize sunacaktır. Barkod numarası belirtilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.  Teklif edilen ürünün TİTUBB/UTS kapsamında olmaması halinde bu maddeye uygunluk aranmayacaktır. Ancak teklif veren  firma/kişi kapsam dışı olan ürünler mutlaka belirtilmelidir. Bu durumda firma teklif ettiği ürününü marka ve modelini belirtmek zorunda olup belirtilmeyen teklifler değerlendirilmeye alınmayacaktır.

7. Yüklenici firma istenildiğinde en geç beş iş günü içerisinde bir adet numune gönderecektir. Numune göndermeyen firmanın teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numune istemi firmanın teklif mektubunda belirteceği faks veya e-mail adresine yazılı olarak bildirilecektir. Yüklenici firma teklif mektubunda faks veya e-mail adresi belirtmez ise teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.
8. Tıbbi malzeme alımları dışındaki alımlarda firmalar teklif ettiği ürünlerin marka ve modelini mutlaka yazılı olarak belirtmelidir 
9. Teknik şartnamesi olan malzemelerde  teknik şartnameye uymayan teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

10.  İlaç, sarf ve diğer miadlı ürünler teslim tarihinden itibaren en az 15 ay miadlı olmalıdır.

11. Tıbbi Cihaz ve Demirbaş ürünler en az 2(iki) yıl garantili olmalıdır.

12. Ödeme; evrakın saymanlığa intikalinden itibaren 180 (YÜZSEKSEN) gün içerisinde yapılır.

13. Teklif Sahibinin:
Adı Soyadı/ Firma Unvanı, Uyruğu:
Açık Tebligat Adresi:
Bağlı Olduğu Vergi Dairesi ve Vergi Numarası:
Telefon ve Faks Numarası:
E-Mail Adresi (Varsa):
teklif mektubunda yazılı olacaktır.

I.       Musluklu olup, tek tek steril içeri nem geçirmeyen ve yırtılmayan kaplı glite ambalajlarda olmalıdır.

Her kanül üzerinde çap ve boyutları, yanında sıvı akış hızlarında bilgi için yazılmış olmalıdır. Kaniil üzerinde, üzeri kapalı ikinci bir yol (port) bulunmalı, kelebekli olmalı, kullanıldığı zaman kanül içerisinde geriye sıvı ve kan gelmesini engelleyici bir sistem olmalıdır.

Üzerinde imal ve son kullanım tarihleri olmalıdır.

İhale tarihinden itibaren en az 2 yıllık miad süresi olmalıdır. İstekli ürünün miadının dolmasına 3 ay kala yenisi ile değiştirekîir.

Kanül tek elle kullanılabilir dizaynda olmalıdır.

Kanül katater ( dış kısmı) insan damar ve dokularına en uyumlu materyallerden FEP veya PTFE ‘den yapılmış (teflon) olmalıdır. Radyoopak olmalıdır.

Metin Kutusu: dış kılıf, sıyrılma jzanmalı ve kanülİğne plastik kılıfı damara girerken çelik iğne ile uyumlu olmalıdır. Plastik riskine karşı konik formda olmalı ve kanül ucunun başlama noktasına kadar kullanma esnasında plastik kısım ciltten kolayca girebilmelidir.

Metin Kutusu: 9.Renk kodu ile belirlenmiş 14G, 16G, 18G, 20G, 22G, 24G ve 26G gibi değişik boylara sahip olmalıdır.

10.    Yüklenici firma bozuk ve hatalı ürünleri yenisi ile değiştirecektir.

II.     Metin Kutusu: dır..Malzememnin UBB barkodu olmalı TİTUBB veya ÜTS’de kayıtlı olmalı

12.   Son tüketim tarihi malzeme teslim tarihinden en az 2 yıl olmalıdır.

Sçz. Fatma AYDIN

Dip.Tes.No: 201701548264 -eytenp.n^WtHa3tan®si

1.      Enjektör 3 (üç) parçalı ve pistonu siyah contalı olmalıdır.

2.      Enjektör paketi içinde, iğne kılıfı, ana gövde ve siyah contalı pistonu olmalıdır.

3.      Enjektörler 10 cc.lik olmalı iğne ucu yeşil olmalı ve kullanıma uygun olmalı

4.      Tek kullanımlık ve non toksik tıbbi PVC’dcn yapılmış olmalı.

5.      Her çeşit iğne ucuna, katetere, stepkak v.b.malzemclerle kullanıldığında ajutajı uymalı, özellikle ajutajı perfîizörlere uyumlu olmalı, ajutaj ucu pürüzsüz olmalı.

6.      İğne ajutaja tam oturmalı, kolay çıkmamalıdır.

7.      Metin Kutusu: malıdır.Enjektör iğnesi pütürsüz olmalı, iğne ucu cilde rahatça girmeli, takılma olmar

8.      Enjektör pistonu ilacı geri sızdırmayı engelleyecek, gövde içinde rahat kayabilecek ve ana gövdeden kolay çıkmayacak nitelikte olmalıdır.

9.      Metin Kutusu: rası kalan hacimÇok yavaş aspirasyona ve enjeksiyona uygun olmalı, enjeksiyon sor minumum olmalıdır.

10.   Enjektör gövdesi transparan olmalı, gövdenin iğneye bağlantı noktası merkezi konumda ve kullanım sırasındaki basınca dayanıklı olmalıdır.

11.   Enjektörlerin üzerinde okunaklı birimlendirme işaretleri olmalıdır. Enjektör üzerinde cc çizgileri olmalı. Cc çizgisi O’dan başlamalı. Çizgi ve rakamlar belirgin olmalı ve ıslandığında silinmemeli.

12.   Negatif basınç uygulandığında hava kaçağı yapmamalı.

13.   Enjektörler steril paketlerde tek kullanımlık olmalıdır.

14.   Enjektörler ambalajı ıslanmaya ve yırtılmaya karşı dayanaklı olmalıdır.

15.   Ambalajın üzerinde steril olduğunu gösteren işaret olmalı. Enjektörlerin ambalajlan sterilizasyonu korumak için iyi yapışmış ve bir kenarı açma kolaylığı sağlayacak şekilde olmalıdır.

16.   Birim ambalajların ve kutuların üzerinde sterilizasyon yöntemi ve tarihi, son kullanma tarihi, sahip olduğu kalite veya güvenlik işareti olmalıdır.

17.   Raf ömrü teslim tarihinden itibaren en az 2 (iki) yıl olmalı ve bu tarih kutuların üzerinde basılı olmalıdır. Yüklenici firma son kullanım tarihine 3 (üç) ay kala kullanılmayan ürünleri yeni tarihlileriyle değiştirecektir.

18.   Enjektörler idarenin belirleyeceği miktarlarda partiler halinde teslim edilecektir.

19.   Yüklenici firma bozuk ve hatalı ürünleri yenisi ile değiştirecektir.

20.   Malzememnin UBB barkodu olmalı TİTUBB veya ÜTS’de kayıtlı olmalıdır.

21.   Son tüketim tarihi malzeme teslim tarihinden en az 2 yıl olmalıdır.

Ecz. Fatma AYDIN

Dip.T9S.No: 2Ö1M1548264 Ceylanpınar okraUjastanesi

1.     Non-toksik tıbbi PVC’den üretilmiş olmalıdır.

2.      Steril ve tekli paketlenmiş olmalıdır.

3.      Hava girişli olmalıdır.

4.      Kapaklı bakteri filtresi olmalıdır.

5.      Açma kapatma klembi olmalıdır.

6.      Damla ayarlayıcısı olmalı, en az miktardaki mayiyi istenen şekilde verebilmelidir.

7.      Damla ayarlayıcısı parmakla kolayca kavranabilcn ve makaranın istenen yöne hareketini kolaylaştıracak büyüklükte olmalıdır.

8.      Enjeksiyon portu olmalıdır.

9.      Setlerin miadı en az 2 yıllık olmalıdır. Ambalaj üzerinde son kullanma tarihi olmalıdır.

10.   Uzunluğu en az 140 cm olmalıdır.

11.   Serum setlerinin depodaki yerine kadar taşıtılması yüklenici firmaya ait olup, firmanın yetkili elemanlarınca yapılacaktır.

12.   Ürünün raf ömrü en az 2 (iki) yıl olmalıdır. İstekli, teslim ettiği ürünleri miadının dolmasına 3 (üç) ay kala yenisi ile değiştirecektir.

13.   Malzememnin UBB barkodu olmalı TİTUBB veya ÜTS’de kayıtlı olmalıdır.

14.   Son tüketim tarihi malzeme teslim tarihinden en az 2 yıl olmalıdır.

Ecz. Fatma AYDIN

Dip.Tes.No: 2017015*48264 Cey te n p ı nar/îe^flasta nes i

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim