• İhale No
    2011/19173
  • İhale Adı
    3 Kalem Yiyecek Maddesi Alımı
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Şubat 2011 14:00
  • İdare
    Erzurum 9. Kolordu Mekanize Piyade Tugayı Komutanlığı
  • İhale İli
    Erzurum
  • İşin İli
    Erzurum
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

3 KALEM YİYECEK MADDESİ ALIMI

MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK 25 MKNZ.P.TUG.YRDC.LIĞI

3 Kalem Yiyecek Maddesi Alımı
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2011/19173
1-İdarenin
a) Adresi : 25'INCI MKNZ.P.TUG.K.YRDC.LIGI ASLANPASA MH. 0 25300 OLTU ERZURUM
b) Telefon ve faks numarası : 4428166383 -4428161923
c) Elektronik Posta Adresi : oltugarnizon.ihalekombaskan@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) :  


2-İhale konusu malın

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 25'inci Mknz.P.Tug.K.Yrd.lığı Oltu/ERZURUM
c) Teslim tarihi : KEMALPAŞA TATLISI(700 KG.):İşe Başlama Tarihinden İtibaren 1-20 Gün İçinde
ŞEKERPARE TATLISI(600 KG.):İşe Başlama Tarihinden İtibaren 1-20 Gün İçinde
TEL KADAYIF (600 KG.):İşe Başlama Tarihinden İtibaren 1-20 Gün İçinde

48.1.2.1. Yüklenici mal/malları, işe başlama tarihinden itibaren 48.1. maddesindebelirtilen taksit teslim süresi içerisinde defaten teslim edecektir.
48.1.2.2. Taahhüt edilen malın son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. Bundan dolayı gecikme cezası alınmaz. Tatil gününe rastlayan teslimatlar, tatil gününü takip eden ilk iş gününde yapılmaz ise tip idari şartnamenin 51’ inci maddesi ve sözleşme tasarısının 34.1. maddesi hükümleri uygulanır. Teslimatlar iş günü ve iş saatlerinde yapılır.
48.1.2.3. Toptan veya taksitler halinde teslim edilen mal, kat’i kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde (red edilme hali dışında) yükleniciye geri verilmeyecektir.
48.1.2.4. Teslim süresine muayenede geçen süreler dahil değildir. Muayenede geçen süre; yüklenicinin malı ihale dokümanına uygun şekilde ilgili birliğe teslim ettiği tarihi takip eden günden başlayarak, muayene raporunun yükleniciye tebliğ tarihine (Dahil) kadar devam eden süredir.
48.1.2.5. Teslim süresi içerisinde getirilen malların muayeneleri sonucunda uygun olmadığı tespit edildiğinde, yüklenici bu süre içinde malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. İşin süresi içinde uygun çıkmayan mallar yerine sadece 2(iki) defaya mahsus olmak üzere yeniden getirilen malların muayenesi yapılır.
48.1.2.6. Yüklenici, sözleşmeye uygun olarak taahhüdünü süresinde yerine getiremediğitakdirde; idarece bu şartnamenin 51’ inci maddesine göre çekilecek ihtarlı sürede sadece 1 (bir) defa mal getirme hakkına sahiptir.
48.1.2.7. Yüklenici, niteliklerine uygun bulunmayan malların tamamını idarenin deposundan 5 (beş) gün içerisinde geri almak zorundadır. Bu müddet içerisinde mal alınmaz ise yükleniciye geçecek her gün için sözleşme tutarının 0,0002 (onbinde ikisi) nispetinde para cezası verilir. Ancak cezalı müddet hiçbir şekilde 10 (on) günü geçemez. Geçtiği takdirde teslim yerindeki Muhakemat Müdürlüğü vasıtası ile gerekli yasal işlemler başlatılır. Yüklenici geri almadığı mallara ilişkin olarak idareden herhangi bir hak talebinde bulunamaz. Geçen süre içerisinde malın miktarının eksilmesi veya evsafını kaybetmesinden ya da evsafını kaybetmesi sonucu muhafazasına imkan kalmadığının fiziki muayeneyi yapan Muayene ve Kabul Komisyonunca belgelenmesi kaydıyla imha edilmesinden dolayı alıcı birlik/kurum sorumlu tutulamaz. Bu süreç içerisinde oluşacak ardiye, depolama, tahlil ve imha işlemleriücretleri yürürlükteki yasal mevzuatlar çerçevesinde tahsil edilecektir.
 


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : 25'İNCİ MKNZ.P.TUG.K.YRD.LIĞI İHALE SALONU OLTU/ERZURUM
b) Tarihi ve saati : 15.02.2011 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


Üretici firmanın, üretilen ürüne ait “Gıda Üretim Sertifikası” veya ‘’Gıda Üretim İzni Belgesi’’ ihale komisyonuna verilecektir. (Bu sertifikada ihale konusu ürünün adı aranacaktır. İhale konusu ürünün yazılı olmadığı sertifika geçersiz kabul edilecektir.)

 


İstekli imalatçı/üretici, istenilen niteliklere haiz birden fazla marka ürün imal ediyor ise imal ettiği her bir marka için ayrı ayrı olarak Tip İdari Şartnamenin 7.1.ı. maddesinde istenilen belgeleri sunabilir. İstekli yetkili satıcı/temsilci, birden fazla imalatçının/üreticinin yetkili satıcısı/temsilcisi olması halinde veya yetkili satıcısı/temsilcisi olduğu imalatçının/üreticinin birden fazla marka ürünü olması hallerinde, istenilen niteliklere haiz olmak kaydıyla birden fazla marka için Tip İdari Şartnamenin 7.1.ı. maddesinde istenilen belgeleri sunabilir. Ancak farklı markalara ilişkin sunulan belgelerin farklı imalatçılara/üreticilere ait olması halinde yetkili satıcısı/temsilcisi olduğu her bir imalatçı/üretici için 7.5.2. maddesinde istenilen belgeleri de sunması zorunludur. 



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


Alım konusu mal gıda veya gıda ile temas eden madde ve malzeme olduğundan gıda ve gıda ile temas eden madde ve malzemelerin üretimini düzenleyen mevzuat çerçevesinde istekli adına düzenlenmiş ve alım konusu mal veya malların faaliyet konusu olarak belirlendiği Gıda Sicil Belgesi (Sertifikası) ya da istekli adına ve teklif edilen ürüne ilişkin düzenlenen Gıda Üretim Sertifikası/Gıda Üretim İzin Belgesi.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

20 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

25'İNCİ MKNZ.P.TUG.K.YRD.LIĞI OLTU/ERZURUM adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler,ihale tarih ve saatine kadar
25'İNCİ MKNZ.P.TUG.K.YRD.LIĞI İHALE SALONU OLTU/ERZURUM
adresine elden teslim edilebileceği gibi,aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (yüzseksen)takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.





 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KEMALPAŞA TATLISI 700,00 KG.
ŞEKERPARE TATLISI 600,00 KG.
TEL KADAYIF 600,00 KG.