• İhale No
    2011/28071
  • İhale Adı
    3 KISIM 5 KALEM YİYECEK MALZEMESİ
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Nisan 2011 09:00
  • İdare
    İSKENDERUN BAKIM ONARIM VE İSTİHKAM KOMUTANLIĞI
  • İhale İli
    Hatay
  • İşin İli
    Hatay
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
YİYECEK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK İSK.DZ.İK.DST.K.LIĞI

3 KISIM 5 KALEM YİYECEK MALZEMESİ
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/28071
1-İdarenin
a) Adresi: DZ.K.K. LIGI IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI İSKENDERUN HATAY
b) Telefon ve faks numarası:3266162555 - 3266162555
c) Elektronik Posta Adresi:ikdeskomisk@dzkk.tsk.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:İskenderun İkmal Destek K.lığı.
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalanmasını (Sayıştay tesciline tabi işlerde ise bu tescilin yapılmasını) müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır. Sözleşmenin imzalandıgı tarih aynı zamanda işe başlama talimatının tebliğ edildiği gün olarak kabul edilecektir.

1. Kısım Yoğurt, 01 Mayıs 2011- 30 Nisan 2012 tarihleri arasında günlük/haftalık/aylık siparişler halinde,
1. Kısım Yumurta, 01 Haziran 2011- 31 Mayıs 2012 tarihleri arasında günlük/haftalık/aylık siparişler halinde,
2. Kısım Yaş Maya, 01 Ağustos 2011- 31 Mayıs 2012 tarihleri arasında günlük/haftalık/aylık siparişler halinde,
3. Kısım Döner, 01 Mayıs 2011- 30 Nisan 2012 tarihleri arasında aylık siparişler halinde,
3. Kısım Balık, 01 Haziran 2011- 31 Mayıs 2012 tarihleri arasında aylık siparişler halinde teslim alınacaktır.

Sözleşme/sözleşmelerin yukarıda yazılı işe başlama tarihlerinden sonra imzalanması durumunda 5 (beş) kalem malzeme için de işe başlama tarihi sözleşmenin imzalandığı tarihi takip eden ilk iş günü olacaktır.
48.1.2. Yüklenici, bu tip idari şartnamenin madde 48.1.1 de belirtilen süreler ve madde 51. de belirtilen cezalı süreler içerisin de yine madde 53.1. belirtilen yerlere madde 2.1.c deki mallardan 1 ve 2 nci kısımlar için 08:30-13:00 saatleri arasında günlük/haftalık siparişler şeklinde, 3 ncü kısım için 08:30-13:00 saatleri arasında idarenin bildireceği zaman ve miktarlarda teslim edecektir.
48.1.3. Her kısım malzeme için de taksit miktarları ve tarihleri idare tarafından 10 gün önceden yükleniciye yazılı olarak bildirilmek şartıyla değiştirilebilecektir.


3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:İsk. Dz. Üs K.lığı Satınalma Komisyon Başkanlığı.
b) Tarihi ve saati:05.04.2011 - 09:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


7.5.2.1. Her bir kısım için İstekli; imalatçı/üretici ise imalatçı/üretici olduğunu gösteren belgeler veya sanayi sicil belgesinin aslı veya noter tasdikli suretini Satınalma Kom. Bşk.lığına ve Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığına vereceklerdir.



7.5.2.2 Her bir kısım için için İstekliler, ana dağıtıcı veya yetkili satıcı olduğunu gösterir bu ihale konusu için alınmış belgenin aslı veya noter tasdikli suretini ihale aşamasında Satınalma Komisyon Bşk.lığına vereceklerdir.



7.5.2.3 Balık ve Döner için; Tesise ait Çalışma İzni Belgesi ve ilgili bakanlıkça ihale tarihinin bulunduğu yıl içinde (2011 yılı) denetlendiğine dair denetleme tutanaklarını Satınalma Komisyon Bşk.lığına , Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığına vereceklerdir.



7.5.2.4 Döner için; Yurt içi Hayvan Maddelerinin Sevkine Mahsus Veteriner Sağlık Raporunun aslını veya noter tasdikli suretini Satınalma Kom. Bşk.lığına ve Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığına vereceklerdir.



7.5.2.5 Her bir kısım için Üretici olmayanların ihaleye yetki belgesi ile katılmaları durumunda, yetki belgesinin ekine yetki belgesini veren üretici firmanın imza sirküsünü de (aslı veya noter onaylı sureti) koyacaklardır.



7.5.2.6. Her bir kısım için İstekliler üretici ise 7.5.3.2. maddesi alt bentlerinde istenen kendilerine ait belgeleri ibraz edeceklerdir. Satıcı ihaleye katılıştaki ibraz ettiği belgelere ait malı teslim edecektir. (Aslı veya noter tasdikli sureti). Üretici olmayanların ve yetkili satıcıların da ihaleye katılmaları durumunda istenen belgelere sahip üretici firmaların ürününü satmaya ve belgelerini kullanmaya, bu ihale konusu iş için yetki verilen firmalar ihaleye katılabileceklerdir. 7.5.3.2. maddesi alt bentlerinde istenen belgeleri ihale ve muayene komisyonuna teslim edeceklerdir.


4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:


Sadece Yoğurt ve Döner için;



Uygun Ürün Kalite Belgesi Olarak;

a. TSE belgesi veya,

b. Türk Standartları Enstitüsünden alınan uygunluk raporu veya,

c. Ürüne ait TSEK Belgesi veya,

d. Ürünün Avrupa standartlarında (EN) veya uluslararası standartlara uygunluğunu gösteren Deney Raporu (Yurt dışından gelen ürünlerde, deney raporunun yeminli mütercim tarafından yapılmış olan tercümesiyle düzenleyen laboratuarın akredite edilmiş olduğunu gösteren ilgili ülkedeki TC Elçilik/Konsolosloğu tarafından onaylı veya Apostille kaşeli belge) istenir.

e. Yaş Maya için ; TÜRKAK tarafından akredite edilmiş kuruluşlardan veya TSE den alınan TS-EN ISO 9000-2008 serisi kalite sistem belgesi veya,

f. Yaş Maya için ; Uluslararası Akreditasyon Forumu (INTERNATIONAL ACCREDITATION FORUM-IAF) karşılıklı Tanınma Anlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kuruluşlarınca akredite edilmiş kuruluş tarafından verilen TS-EN ISO 9000-2008 serisi Kalite Sistem Belgesi getirecek, TS-EN ISO 9000-2008 belgelerinin IAF karşılıklı tanınma anlaşmasında yer alan akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş kuruluşlar tarafından verilen belge olduğu firma tarafından TÜRKAK dan alınan bir yazı ile doğrulacak ve ISO belgesi bu yazı ile birlikte geçerli olacaktır.


4.3.3.2. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:


Her bir kısım için İstekliler satın alma ve muayene aşamasında söz konusu mala ait ilgili bakanlıktan alınacak Gıda Üretim Sertifikasının aslını veya noter tasdikli suretini Satın Alma Kom.Bşk.lığına ve Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığına vereceklerdir.


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


“Her türlü gıda alım/satım işi” benzer iş olarak kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

5 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

İsk. Dz. Üs K.lığı Satınalma Komisyon Başkanlığı. adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
İsk. Dz. Üs K.lığı Satınalma Komisyon Başkanlığı.
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (yüzseksen) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
YOĞURT 100000,00 KG
YUMURTA 500000,00 AD
YAŞ MAYA PAKET 17000,00 KG
DONDURULMUŞ YAPRAK DÖNER 2000,00 KG
BALIK MEVSİMLİK 8000,00 KG