• İhale No
    2011/27050
  • İhale Adı
    3 (ÜÇ) KISIM 4 (DÖRT) KALEM GIDA MADDESİ ALIMI
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    Çukurca 20. Jandarma Sınır Tugay Komutanlığı
  • İhale İli
    Hakkari
  • İşin İli
    Hakkari
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
GIDA MADDESİ SATIN ALINACAKTIR
İÇİŞLERİ BAKANLIĞI JANDARMA GENEL KOMUTANLIĞI Çukurca 20 nci Jandarma Sınır Tugay Komutanlığı

3 (ÜÇ) KISIM 4 (DÖRT) KALEM GIDA MADDESİ ALIMI.
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/27050
1-İdarenin
a) Adresi: ÇUKURCA YOLU ÜZERI ÇUKURCA HAKKARİ
b) Telefon ve faks numarası:4385112180 - 4385112783
c) Elektronik Posta Adresi:cukihale@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri
:20'NCİ J.SNR.TUG.K.LIĞI ÇUKURCA / HAKKARİ 382 NU'LI LEVAZIM VE SAĞLIK MAL SAYMANLIĞI LEVAZIM DEPOLARI VE KÖPRÜLÜ 4’ÜNCÜ J.SNR.TB.K.LIĞI YİYECEK DEPOLARIDIR.
c) Teslim tarihleri:Malın teslim tarihi veya tarihleri (teslim programı) aşağıda belirtilmiştir. Yüklenicinin teslim programı: 3 (Üç) Kısım 4 (Dört) Kalem Gıda Maddesi; Sözleşmenin imzalanmasını (Sayıştay tesciline tabi işlerde ise bu tescilin yapılmasını) müteakip tescil ve vizeye tabi sözleşmeler için tescilin yükleniciye tebliğ edildiği günden itibaren, tescil ve vizeye tabi olmayan sözleşmeler içinse yükleniciye mal teslimine başlanması için verilecek olan işe başlama talimatı ile başlayacak olup bir önceki sözleşmelerin mal teslim tarihlerinin bitiminden itibaren mal teslim edilecek / işe başlanacaktır.

3 (Üç) Kısım 4 (Dört) Kalem Gıda Maddesi Alımına ait mal teslimatları; bu İdari Şartnamede belirtilen teslim yerlerine 382 Nu.lı Levazım Sağlık Mal Saymanlığınca verilecek haftalık veya aylık tebligatlar (siparişler) doğrultusunda 30 Haziran 2012 tarihine kadar teslim edilecektir. Bu süre 5018 sayılı KMYKK 27 nci Maddesi gereği 30 Haziran 2012 tarihini geçmeyecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:20’NCİ JANDARMA SINIR TUGAY KOMUTANLIĞI ÇUKURCA / HAKKARİ
b) Tarihi ve saati:05.04.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


Sığır Eti ve Koyun Eti için Tarım Ve Köyişleri Bakanlığının ilgili mevzuatına uygun olarak alınmış ve geçerli olan et ve et ürünleri üretim tesisine ait; ‘’ÇALIŞMA İZİN BELGESİ” (Belgede Taze Et, Dondurulmuş Et veya Et gibi belge kapsamı olan ürünlerin adı yazılı olacaktır.) isteklilerce teklifleri ile birlikte İhale Komisyonuna sunulacaktır. (Mevzuatına uygun olarak alınmış geçici “Çalışma İzin Belgesi” de kabul edilecektir)



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler

Teklif edilen bedelin
% 10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,

Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


İş deneyim kapsamında değerlendirilecek “benzer iş” olarak gıda maddeleri ile ilgili iş deneyim belgeleri kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

20 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Çukurca 20’nci Jandarma Sınır Tugay Komutanlığı Lojistik Şube Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
ÇUKURCA 20’NCİ JANDARMA SINIR TUGAY KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZYİRMİ) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
1'İNCİ KISIM 100.000 KG TAVUK BUDU (BÜTÜN) 100000,00 KG
2'NCİ KISIM 45.000 KG TAVUK GÖĞSÜ PARÇA ETİ 45000,00 KG
3’ÜNCÜ KISIM 300.000 KG ET, GÖVDE, SIĞIR (KARKAS) 300000,00 KG
4’ÜNCÜ KISIM 3.000 KG ET, KEMİKLİ KOYUN 3000,00 KG