• İhale No
    2012/91932
  • İhale Adı
    3. VE 4. ÜNİTELER BUHAR TÜRBİNLERİNİN TÜM KADEMELERİNİN BÜYÜK BAKIM ONARIMI İLE YÜKSEK BASINÇ TÜRBİN ANİSTOP VE REGLAJ VALFLERİNİN KOMPLE BAKIMI İŞLERİ HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Ağustos 2012 15:00
  • İdare
    SEAŞ Soma Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    20 Temmuz 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 ŞİRKETİMİZ İHTİYACI 3. VE 4. ÜNİTELER BUHAR TÜRBİNLERİNİN TÜM KADEMELERİNİN BÜYÜK BAKIM ONARIMI İLE YÜKSEK BASINÇ TÜRBİN ANİSTOP VE REGLAJ VALFLERİNİN KOMPLE BAKIMI İŞLERİ HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR

Soma Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
3. ve 4.Üniteler Buhar Türbinlerinin Tüm Kademelerinin Büyük Bakım Onarımı ile Yüksek Basınç Türbin Anistop ve Reglaj Valflerinin Komple Bakımı İşleri Hizmeti açık ihale usulü ile kapalı zarf usulü satın alınacaktır.
1 - İdarenin
a) Adresi                                    :  SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü SOMA/MANİSA
b) Telefon ve Faks Numarası    :  0 236 613 19 83 - 613 31 00 - 612 84 49
c) Elektronik Posta Adresi         :  ticaret@seas.gov.tr
2 - İhale Konusu İşin:
a) Niteliği, Türü ve Miktarı        :  Teknik şartnamesine göre.
b) Yapılacağı Yer                      :  Soma Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü
c) İşin Süresi                             :  Tüm çalışmalar 3.ve 4.üniteler elektrofiltrelerinde yapılacak rehabilitasyon nedeniyle ünitelerin devre harici olacağı zaman diliminde yapılacaktır.
                                                     3 - Ünite için revizyon başlangıç tarihi 01 Eylül 2012’dir.
                                                     4 - Ünite için revizyon başlangıç tarihi 01 Mart 2013’tür.
                                                     İşin süresi 3. ünite için 120(yüzyirmi), 4. ünite için de 120(yüzyirmi) takvim günüdür. Bu süreler ünitelerin elektrofiltre revizyonu nedeniyle devre harici olacağı tarihte başlar. İş başlangıç tarihleri ünitelerin elektrofiltrerevizyonu başlangıç tarihlerinde değişiklik olması halinde yeniden düzenlenir.
d) Dos. No                                :  30.5 SEAS 12/43 2012/91932
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer                       :  SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü İhale Salonu.
b) Tarihi ve Saati                       :  08.08.2012 Çarşamba günü saat 15:00
c) Teslim Yeri                            :  Soma Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü
4 - İhale Dokümanı SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü adresinde görülebilir ve 150,-TL. karşılığı (aynı adresten) temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanı satın almaları zorunludur. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı hariç 150,-TL. doküman bedelini 240-Vakıfbank Soma Şb. TR530001500158007260642600 hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye göndermek zorundadır. İhale dokümanının posta yada kargo yoluyla gönderilmesi halinde, postanın yada kargonun ulaşmamasından veya geç ulaşmasından yada dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
5 - Teklifler 08.08.2012 Çarşamba günü saat 15:00’a kadar SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü’ne verebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Postada meydana gelebilecek gecikmelerden idaremiz sorumlu tutulamaz.
6 - İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
7 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
8 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale taahhüdünden itibaren en az 90 (Doksan) takvim günü olmalıdır.
8.1. Bu ihale kısmi ve alternatif teklife kapalıdır.
8.2. Bu ihaleye Konsorsiyumlar teklif veremez.
8.3. İhaleye teklif verecek isteklilerin Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgelerini teklifleri ile beraber sunmaları zorunludur.
- Bu ihalede benzer iş; Gaz türbini büyük bakımı veya kurulumu, montajı işi veya ihale konusu iştir.
8.4. İhaleye teklif verecek isteklilerin Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgelerden:
Banka referans mektubunu, Bilanço veya eşdeğer belgelerini ve iş hacmini gösteren belgelerini teklifleri ile beraber sunmaları zorunludur.
9 - 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu kapsamı dışında tutulan ve bu kanunlarda 3/g istisna olarak belirtilen bu hizmet alım ihalesi ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş. GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Satın Alma ve İhale Yönetmeliğine göre yapılacaktır.
5993/1-1

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim