• İhale No
    2010/505560
  • İhale Adı
    30.000 KG. MUZ, 15.000 KG. AYVA, 20.000 KG. KESTANE BAL KABAĞI, 25.000 KG. ISPANAK
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Ekim 2010 11:00
  • İdare
    Gaziantep 5. Zırhlı Tugay Komutanlığı
  • İhale İli
    Gaziantep
  • İşin İli
    Gaziantep
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

SEBZE VE MEYVE SATIN ALINACAKTIR

MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK 5 ZH.TUG.K.

30.000 KG. MUZ, 15.000 KG. AYVA, 20.000 KG. KESTANE BAL KABAĞI, 25.000 KG. ISPANAK
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2010/505560
1-İdarenin
a) Adresi : ZEYTINLI MAHALLESI SANI KONUKOGLU BULVARI 1/1 27150 ŞEHİTKAMİL GAZİANTEP
b) Telefon ve faks numarası : 3423212710 -3423225926
c) Elektronik Posta Adresi : 5zhtugihkombsk@kkk.tsk.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) :  


2-İhale konusu malın

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 5'İNCİ ZH. TUG. LOJ. DES. LYM AMİRLİĞİ TÜKETİM MALZEMELERİ MAL SAYMANLIĞI ŞEHİTKAMİL/GAZİANTEP
c) Teslim tarihleri : GRUP NO S. NU MALZEMENİN CİNSİ İŞE BAŞLANGIÇ TARİHİ İŞİN BİTİŞ TARİHİ İŞİN SÜRESİ (GÜN)
A 1 MUZ 01.11.2010 31.03.2011 151
B 1 AYVA 01.11.2010 28.02.2011 120
C 1 KESTANE BAL KABAĞI01.12.2010 31.03.2011 121
Ç 1 ISPANAK 01.11.2010 31.03.2011 151
48.1.2. Sözleşmenin her bir kalem mala ait başlangıç tarihini geçmesi halinde, işin süresi gecikilen gün sayısı kadar uzatılacaktır.

48.1.3. İş bu şartnamenin, Madde 50-Sözleşme kapsamında yaptırılabilecek ilave işler, iş eksilişi ve işin tasfiyesi ile ilgili hükümleri dâhilinde; idareden kaynaklanmayan durumlar (ortalama besleme mevcudunun düşmesi, birlik intikali, mal/mallara ait sözleşme birim fiyatlarının yaklaşık maliyetin üzerinde oluşması vb.) haricinde, alınması gereken mal/mallardan %80’ninin alınamaması durumunda, mal/malların %80’nini alınıncaya kadar her bir kalem mala ait işin süresi uzayacaktır.

48.1.4. İdare ihtiyaç duyması halinde, her bir kalem mala ait; teslim alma tarihlerinde, Yükleniciye beş gün önceden bildirmek kaydı ile tek taraflı olarak değişiklik yapabilecektir.

48.1.5. Yüklenicinin teslim programı : Taahhüt edilen mal/mallar Tük. Mlz. Mal Say. lığına günlük ihtiyaçlar nispetinde, saymanlıkça verilecek tebligat listesindeki miktarda ve günlere göre en geç saat 09:00’a kadar teslim edilecektir.

48.1.6. Taahhüt edilen mal/mallar; Tük. Mlz. Mal Say. lığına (Yiyecek Mal Saymanlığı) günlük ihtiyaçlar nispetinde saymanlıkça verilecek tebligat listesindeki miktar, ambalaj, gün, Saymanlık Depolarına veya gösterilecek yere, ayrıca idarenin ihtiyaç duyması halinde idarenin belirteceği birimlere ( Hd. Tb. Mrk.leri, Birlik/Birliklerin; Konuş Değişikliğinden Kaynaklanacak YerDeğiştirmesi Dahil) 150 Km.’ye kadar mesafelerde dahil, en geç saat 09:00’a kadarteslim edilecektir.

48.1.7. Sözleşme uygulamasında, sözleşmenin yürürlüğe girdiği tarihten ve 5’inci.Zh.Tug.K.lığınca sözleşmenin ilgili yiyecek saymanlığına gönderilmesinden sonra, saymanlıkça hazırlanan aylık teslimat gün ve miktarlarını gösteren tebligatın Yükleniciye tebliğ/tebellüğ şartları;elden teslim edilmesi veya idare tarafından postaya veriliş tarihinden itibaren posta ile 7 (Yedi) gün veyabelge geçer(faks) ile belge geçer(faks) gönderme raporu ile 1 (Bir) gün, süreler esas alınarak yüklenici veya yetkili vekiline veya sözleşmede yazılı ikametgahına veya belge geçer(faks)rapor tarihi,süre sonunda ulaştığı kabul edilecektir.

48.1.8. Mal günlük ihtiyaçlar nispetinde tebligat listesi satıcının şahsına, yetkili vekiline veya ikametgâhına en az 5 (beş) gün, belgegeçer(faks) raporu ise 24 saat önce ulaşması şarttır. İdarenin gerek gördüğünde ve gereksinime göre en az 3 (üç) gün önce veya belgegeçer(faks) ile 1(bir) gün önce tebligat yapmak şartı ile aylık teslim edilecek gün ve miktarlarda değişiklik yapabileceklerdir.

48.1.9. Yüklenicinin; sözleşmede belirtilen, tebligat/yazışma adreslerinde, telefon/belgegeçer (Faks) numaralarında, herhangi bir değişiklik olması durumunda, söz konusu değişikliği İdareye (Tug. K.lığı) 3 (Üç) gün içerisinde bildirmek zorundadır. Bildirmediğinin tespiti halinde iş bu şartnamenin 51’nci madde hükümleri uygulanacaktır.

48.1.10. Yüklenici veya yetkili vekili, aylık tebligat listesinde yazılı günlerdeki malı ne miktargetireceğini bir gün evvel bizzat yiyecek saymanlığına gelerek ertesi gün saat 09:00’a kadar Tük. Mlz. Mal saymanlığına (Yiyecek Saymanlığı) gelerek teslim edeceği malın miktarını öğrenmeye zorunludur. Bu zorunluluğa uymadığı takdirde gereksinme miktarını öğrenmiş sayılacak ve bu miktar malları getirmediği takdirde bu şartnamenin 53.3’ üncü madde hükümleri uygulanacaktır.

48.1.11. Yüklenici, malı saat 09:00 a kadar yiyecek saymanlığı deposuna cezasız olarak teslim edecektir.

48.1.12. Teslim alınan malın muayenesi 10:00’a kadar yapılacaktır. Muayenede malın ret edilmesi durumunda, yüklenici, redde karşılık malı değiştirmek istediğinde en geç 1(bir) saat içerisinde malı yenisi ile değiştirecektir. Malı belirtilen sürede değiştirmediği takdirde hiç mal getirmemiş gibi işlemine tabi tutulacaktır. Yüklenici hakkında bu şartnamenin 53.3’ üncü madde hükümleri uygulanacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : 5 İNCİ ZH TUG K.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI ŞEHİTKAMİL/GAZİANTEP
b) Tarihi ve saati : 13.10.2010 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

20 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

5 İNCİ ZH TUG K.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI ŞEHİTKAMİL/GAZİANTEP adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler,ihale tarih ve saatine kadar
5 İNCİ ZH TUG K.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI ŞEHİTKAMİL/GAZİANTEP
adresine elden teslim edilebileceği gibi,aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZYİRMİ)takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:
 İdari şartname ve teknik şartnamelerde belirtilmiştir.




 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
MUZ:NİSAN 2008 TARİH VE TEK.H.:06-67 B SAYILI TEKNİK ŞARTNAME VETS 1820'E GÖRE 1'İNCİ SINIF, EN KÜÇÜK ÇAP 27 MM.DEN AŞAĞI,EN KÜÇÜK BOY 14 CM.'DEN KÜÇÜK OLMAYACAK VE PİYASA TEMÜLÜAMBALAJDA. 30000,00 KG.
AYVA: TEMMUZ 2004 TARİH VE KKKTEKŞ-A-673C SAYILI TEKNİK ŞARTNAME VETS 1817'E GÖRE TEKKEŞ ÇEŞİDİ HARİÇ 1. SINIF EN AZ 200 GR.PİYASA TEAMÜLÜ AMBALAJDA. 15000,00 KG.
KESTANEBAL KABAĞI: TEMMUZ 2010 TARİH VE TEK.H.:06-58C SAYILI TEKNİKŞARTNAME VE TS 1897'E GÖRE 1. SINIF VE PİYASA TEAMÜLÜAMBALAJDA. 20000,00 KG.
ISPANAK: AĞUSTOS 2009 TARİH VE TEK.H.:06-14C SAYILI TEKNİK ŞARTNAME VETS 1130'A GÖRE 1. SINIF VE PİYASA TEAMÜLÜ AMBALAJDA. 25000,00 KG.