İZMİR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-BOZYAKA SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
30 KALEM SARF MALZEME ALIMI
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2025/336980 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | İZMİR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-BOZYAKA SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI |
b) Adresi | : | Saim Çikrikçi Cd. 59 35110 Bozyaka KARABAĞLAR/İZMİR |
c) Telefon ve faks numarası | : | 2322628634 - 2322619351 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | 30 KALEM SARF MALZEME ALIMI |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : |
30 KALEM SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | İzmir Bozyaka Eğitim ve Araştırma Hastanesi Tıbbi Sarf Malzeme Deposu |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | Yüklenici, siparişte istenen miktar ve kalemdeki malzemeleri eksiksiz olarak siparişi takıp eden 10 (on) gün içinde teslim etmek zorundadır. Sözleşmenin süresi 30.10.2025 tarihine kadardır. |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanır |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 07.04.2025 - 11:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | S.B.Ü. İZMİR BOZYAKA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ D Blok Başhekimlik Toplantı Salonu (Saim Çıkrıkcı Cad. No:59 Bahar Mah.Karabağlar/İZMİR) |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre,
ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
KAPSAMDIŞI OLDUĞUNA DAİR BELGE
ÜTS KAYIT BELGESİ YERLİ MALI BELGESİ |
4.3.2. Tedarik edilecek malların katalogları, broşürleri, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları: |
NUMUNE/DEMONTRASYON
|
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin
tamamında
% 15 (yüzde on beş)
oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini,
her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.
15. Diğer hususlar:
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
EL DEZENFAKTANI | 2.500 | adet |
DISTILE SU 1000 CC | 5.000 | adet |
ASPIRASYON TORBASI 2000CC | 3.000 | adet |
ASPIRASYON TORBASI 3000 CC | 1.000 | adet |
BETADIN (BATICON) ANTISEPTIK SOL. 1000 CC | 500 | adet |
KREP SARGI(10] CM | 8.000 | adet |
KREP SARGI 15 CM | 10.000 | adet |
KREP SARGI 20 CM | 5.000 | adet |
UZUN KOLLU BOX GÖMLEĞI | 60.000 | adet |
OTOLOG DOKU YENILEME VE IYILEŞTRME SETI | 400 | adet |
SAMPING LINE | 600 | adet |
HASTA YIKAMA ÇARŞAFI | 500 | adet |
CHLORHEXIDINE GLUCANATE SIVI | 100 | adet |
SABUN POLIVINLPROLDONE IYODIN SOL-SIVI SABUN %7,5 | 100 | adet |
KATATER SABITLEYICISI | 3.000 | adet |
IGNE BIYOPSI CORE TAM OTOMATIK(PROSTAT BIY.IG.) | 50 | adet |
OKSIJENLI SU | 20 | adet |
AĞIZ BAKIM SETI | 2.500 | adet |
PERIFERIK SINIR BLOK IĞNESI NO:21 10CM | 200 | adet |
PERIFERIK SINIR BLOK IĞNE NO:21 5CM | 200 | adet |
IODOFORLU STERIL DRAPE 56*45 | 300 | adet |
SERUM SETI | 60.000 | adet |
GALOŞ | 20.000 | adet |
BIYOFILM ÇÖZÜCÜ GÜMÜŞLÜ HIDROFIBER YARA ÖRTÜSÜ | 5 | adet |
KELEBEK INF.UYGULAMA SETI | 1.000 | adet |
TRANSFER FILTRE SET OZON TED.IÇIN | 1.000 | adet |
VAKUM SITRATLI OZON KAN ŞIŞESI | 1.000 | adet |
TRANSFÜZYON SETI OZON TEDAVISI IÇIN | 1.000 | adet |
HACAMAT KUPASI | 300 | adet |
HACAMAT KUPASI NO.7 | 300 | adet |
İhale Tarihi 10.04.2025 11:00 olarak değişmiştir.