• İhale No
    2021/366934
  • İhale Adı
    31 Kalem Temizlik Malzemesi
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Temmuz 2021 10:30
  • İdare
    SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ Diş Hekimliği Fakültesi
  • İhale İli
    Isparta
  • İşin İli
    Isparta
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    02 Temmuz 2021
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ

31 Kalem Temizlik Malzemesi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2021/366934
1-İdarenin
a) Adı : DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ
b) Adresi : SDÜ.Dishekimligi Fakültesi Dogu Yerleskesi 32260 ISPARTA MERKEZ/ISPARTA
c) Telefon ve faks numarası : 2462118861 - 2462371244
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 31 Kalem Temizlik Malzemesi
b) Niteliği, türü ve miktarı : 31 Kalem Temizlik Malzemesi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Süleyman Demirel Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Deposu
ç) Süresi/teslim tarihi : Malın/İşin teslim süresi en geç 30 takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasına müteakiben yüklenici teslimi fakültemizin ihtiyacı doğrultusunda peyder pey teslim edilecektir. İhale süresi 31 Aralık 2021 tarihinde sona erecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşme imzalandığı tarihte işe başlanır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 27.07.2021 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Süleyman Demirel Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler (anonim şirketler tarafından her durumda bu bilgileri gösterir pay defteri) ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

Teklif edilen malzemenin teknik şartnamede belirtilen şartlara uygunluğunun teyit edilmesi amacıyla İdare tarafından EKAP üzerinden tebliğ yapılarak İstekliler, ihale listesinde belirtilen malzemelerden fiyat teklifinde bulundukları kalemlerin numunelerini,İhale sonrası numuneleri değerlendirmek için, liste düzenleyerek imza karşılığında aynı anda ve tek seferde idarenin Satınalma birimine teslim edeceklerdir, tekliflerin değerlendirilmesi sırasında incelenmek üzere numune istenmektedir. Numunelerin hangi kalem için verildiğinin silinmez bir kalemle numune poşetinin veya ambalajının üzerine yazılmış ve kaşelenmiş olması gereklidir.

Ayrıca numunesi getirilemeyecek kadar ağır yada firmanın stoklarında yok ise idarenin onayı alınmak kaydı ile o ürüne ait Katalog, broşür veya buna benzer belgeler diğer numuneler ile birlikte teslim edilecek ve ihale komisyonu onları değerlendirecektir. Ancak ihale komisyonu değerlendirme sırasında gerekli gördüğü ürünün numunesini istekliden isteyebilir. Eğer firma uhdesinde o ürüne ait katalog veya broşürdeki  işaretlenen ürün kaldı ise sözleşme sonrasında o ürünü getirmek zorundadır. 

Sözleşme  imzalanmasına müteakip 2 ay içerisinde geri alınmayan numuneler idare tarafından kullanılacak olup, firmalar herhangi bir hak talebinde bulunamayacaklardır. 


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Z Katlı Havlu Peçete 20.000 paket
Sensörlü Cihaz İçin Kağıt Havlu 7.000 rulo
İçten Çekmeli Tuvalet Kağıdı 5.000 rulo
Bulaşık Süngeri 500 adet
Oda Parfümü (5kg.) 10 bidon
Temizlik Bezi (sarı) 1.500 adet
Sıvı El Sabunu (30kg.) 50 bidon
Yüzey Temizleyici (30kg.) 50 bidon
Tuvalet Temizleyici (750ml.) 1.000 şişe
Oksijenli Ağartıcı Deterjan (20kg) 30 bidon
Toz Deterjan (25kg.) 150 paket
Pisuar Koku Giderici 400 adet
Mop Bezi (50 cm) 400 adet
Mop Bezi (80 cm) 400 adet
Çamaşır Suyu (30kg) 100 bidon
Bulaşık Teli 150 paket
Orta Boy Mavi Renk Çöp Poşeti(55*60) 2.000 rulo
Siyah Renk Çöp Poşeti(80*110) 10.000 rulo
Hantal Boy Siyah Renk Çöp Poşeti (100*150) 1.000 rulo
Küçük Boy Siyah Renk Çöp Poşeti (40*50) 1.000 rulo
Bulaşık Deterjanı (5lt.) 10 bidon
Plastik Bardak (100\' lü) 1.200 paket
Yoğunlaştırılmış Çamaşır Suyu (750 ml.) 50 adet
Streç Film (30*300cm.) 1.000 adet
Sıvı Sabunluk 50 adet
Kağıt Havlu İçin Sensörlü Cihaz 10 adet
Tıbbi Atık Görevlisi İçin Turuncu Kıyafet 6 takım
Tıbbi Atık Görevlisi İçin Çizme 10 çift
Tıbbi Atık Görevlisi İçin Kalın Eldiven 6 çift
Temizlik Kovası (Sarı Renk) 40 adet
Bahçe Tırmığı (saplı) 3 adet