• İhale No
    2013/102420
  • İhale Adı
    31 KALEM YAŞ SEBZE VE MEYVE ALIMI
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Ağustos 2013 10:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Elazığ
  • İşin İli
    Elazığ
  • Yayın Tarihi
    30 Temmuz 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
31 KALEM YAŞ SEBZE VE MEYVE ALIMI
ELAZIĞ İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

31 KALEM YAŞ SEBZE VE MEYVE ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/102420
1-İdarenin
a) Adresi:OLGUNLAR MAH. ATATÜRK BULVARI NO:2 MERKEZ/ELAZIĞ
b) Telefon ve faks numarası:0424 2470510/3175 - 0424 2414451
c) Elektronik Posta Adresi:khb23.mb@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri :Elazığ Harput Devlet Hastanesi Ayniyat Depoları
c) Teslim tarihi:İdarenin ihtiyaç duyduğu mal/kalemler, siparişin (sözlü veya yazılı) verilmesine müteakip istenen mallar 24 saat içerisinde Hastanenin İAŞE DEPOSUNA teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Elazığ İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği/ Olgunlar Mah. Atatürk Bulvarı No: 2- ELAZIĞ
b) Tarihi ve saati:06.08.2013 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İsteklilerce; ihalenin mal kalemleri ile ilgili iştigal ettiklerine dair, ilgili makamlarca verilen izin ruhsat vb. belgeleri teklif zarfı ile birlikte sunmaları zorunludur.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Elazığ İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 30 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. ZİRAAT BANKASI ELAZIĞ ŞUBESİ TR20 0001 00018662659733 5001 İBAN NUMARAMIZA yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Elazığ İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi/ Olgunlar Mah. Atatürk Bulvarı No: 2- ELAZIĞ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (ALTMIŞ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ARMUT 1.200 KG
AYVA 50 KG
BİBER (Çarliston-Dolmalık) 4.500 KG
DOMATES 8.000 KG
ELMA 3.500 KG
ISPANAK 600 KG
KABAK 500 KG
KARNABAHAR 1.200 KG
KARPUZ 4.000 KG
KAVUN 1.200 KG
KARALAHANA 100 KG
LİMON 1.200 KG
MANDALİNA 2.600 KG
MARUL 1.000 ADET
MAYDANOZ 3.500 DESTE
HAVUÇ 800 KG
MUZ 1.200 KG
PATLICAN 3.500 KG
PIRASA 800 KG
PORTAKAL 1.200 KG
SALATALIK 1.750 KG
ŞEFTALİ 1.250 KG
TAZE FASÜLYE 800 KG
TAZE SOĞAN 50 KG
ÜZÜM 4.500 KG
PATATES 3.500 KG
KURU SOĞAN 1.700 KG
BAL KABAĞI 400 KG
TAZE NANE 300 DESTE
TAZE REYHAN 300 DESTE
DERE OTU 300 DESTE
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
İhale konusu malzemenin birçok kaleminin yaklaşık maliyet ve mevcut piyasa şartlarına göre yüksek olması nedeniyle
Diğer