• İhale No
    2011/3970
  • İhale Adı
    311 KALEM ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ AD. İÇİN TIBBİ SARF MALZEME
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Şubat 2011 14:00
  • İdare
    KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ AD. İÇİN TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

311 KALEM ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ AD. İÇİN TIBBİ SARF MALZEME
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/3970
1-İdarenin
a) Adresi:ESKI ISTANBUL YOLU 15.KM PROF.DR.BAKI KOMSUOGLU BULVARI İZMİT KOCAELİ
b) Telefon ve faks numarası:2623038100 - 2623038034
c) Elektronik Posta Adresi:uguraydin19@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Ayniyat-depo-Tıbbi Medikal Ambarları
c) Teslim tarihi:İhtiyaç duyulan malzemeler hastanenin ihitiyacı doğrultusunda Satın Alma Biriminden hazırlanan sipariş mektubuna istinaden yüklenici firma tarafından sözleşme imzalandıktan sonra 1 (bir) yıl içinde peyderpey acil durumlarda 24 saat diğer malzemeler için sipariş tarihine müteakip 10 (on) takvim günü içerisinde teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Kocaeli Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi Başhekimlik Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati:17.02.2011 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


1-Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2010/11 sayılı Genelgesi gereği İsteklilerin, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) kayıt veya bildirimi aranacaktır. İsteklilerin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi aranacaktır.



2- Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2010/11 sayılı Genelgesi gereği Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, alımı yapılacak ürünlerin TİTUBB ´da tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır. İstekliler Tıbbi Cihaz Yönetmeliklerinin öngördüğü AT belgelerini (CE/EC sertifikaları, uygunluk beyanı) ibraz etmeleri istenmeyecektir.



3-Özellikle genel laboratuar amaçlı cihazlar olmak üzere Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler veya cihazlar için TİTUBB kayıt veya bildirimi aranmayacak ve bu ürünler için üreticinin veya ithalatçının Yönetmelikleri kapsamında olmadığına dair beyanı esas alınacaktır. Bu durumda isteklinin yetki belgesi ve CE, vb belgeler aranacaktır.



4- Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2010/11 sayılı Genelgesi gereği, tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında teklif edilen ilgili tıbbi cihazın www.iegm.gov.tr adresinden uyarı sistemi çerçevesinde takipleri yapılacaktır. Kullanımları ve piyasaya arzları durdurulanların alımları yapılmayacaktır.



5-Sosyal Güvenlik Kurumuna fatura edilebilir olan tüm tıbbi ürünlerin orijinal ürün numarasının 245 ile başlaması halinde ilgili kalem değerlendirme dışı bırakılacaktır.

 



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


İstekli imalatçı ise Sağlık Bakanlığından alınmış İmalatçı Belgesinin aslı veya noter tasdikli suretini vermek zorundadır.

 


4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:


Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler veya cihazlar için TİTUBB kayıt veya bildirimi aranmayacak ve bu ürünler için üreticinin veya ithalatçının Yönetmelikleri kapsamında olmadığına dair beyanı esas alınacaktır. Bu durumda isteklinin yetki belgesi ve CE, vb belgeler aranacaktır.

 


4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İhale komisyonu tarafından isteklilerden numune ve/veya demonstrasyon talep edilmesi halinde, , istenen numuneleri orjinal ambalajında ve en az bildirilen miktarlarda ve 3(üç) iş günü içinde tutanak ile birlikte Satın Alma bürosuna teslim edilecektir



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Kocaeli Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi Başhekimliği Satın Alma Birimi Umuttepe Kampüsü adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
110 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

ZİRAAT BANKASI DERİNCE ŞUBESİ IBAN NO: TR19 0001 0005 5413 2216 1950 01 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Kocaeli Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi Başhekimliği Satın Alma Birimi Umuttepe Kampüsü
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:

1- İstekliler ihalenin uhdelerinde kesinleşmesi halinde kullanıcının isteği doğrultusunda konsinye malzemelerini ve bu malzemelerin kullanımı için gerekli olan tüm çakma , uygulama setlerini ve enstrümanlarını ana Bilim Dalı Başkanı' nın veya idarenin belirleyeceği kişi tarafından imzalı tutanakla ameliyathaneye teslim etmek zorundadırlar. Ameliyat sırasında setlerin hasar görmesi olasıdır. Böyle bir durumda firma herhangibir hak talep edemeyeceği gibi cerrahın gerek görmesi halinde hasar gören parçanın yerine bir yenisini aynı ameliyat sırasında tedarik etmekle yükümlüdür.

2- Yüklenici firma çakma takımlarını sökme amaçlı olarak 10 yıl süre ile hastaneye getirecektir . Firmanın bu koşulu yetire getirememesi durumunda hastanın yada sigorta kurumunun karşılayabileceği her türlü zarar firma tarafından tanzim edilecektir.

3- İhaleyi alan firmanın görevlendirdiği personeli, ameliyatın başlamasından bitimine kadar setin veya malzemelerin sterilizasyonundan, kullanılan malzeme cinsi ve miktarına kadar gerekli olan tüm sorumluluklarını yerine getirerek bu süreçte ameliyathanede hazır bulunduracaktır.

4- İstekliler iyi yetişmiş teknik eleman desteği vereceklerdir. Bu destek acil durumlar göz önüne alındığında tarafımızdan yapılan talebi takiben 2(iki) saat içinde gerçekleştirilmelidir. Bünyesinde çalışan en az 3(üç) adet teknik personele ait, teklif ettiği sistemin eğitimini almış olduklarını gösterir sertifikaları bu kişilerin kimlik fotokopilerini, ikametgâh belgelerini, (en geç 2(iki) saat içinde hastaneye ulaşabilir olmalıdır.) ve iletişim için telefon numaralarını gösterir belgeleri verecektir.

5-Sosyal Güvenlik Kurumu Sağlık Uygulama Tebliği 7.1.22 maddesinde belirtilen hükümler gereği Sosyal Güvenlik Kurumunca SUT eki Ek/5E ve Ek/5F listelerinde belirtilen tavan fiyattan idareye ödeme yapacağı ürünlere teklif fiyatları üzerinden ödeme yapılacaktır. SUT 7.1.22. maddesinde belirtilen eksiklikler nedeniyle Sosyal Güvenlik Kurumunca Ek/5E ve Ek/5F listelerinde belirtilen malzeme tavan fiyatlarının %60 oranında ödeme yapacağı ürünler için ise idarece Ek/5E ve Ek/5F listelerinde belirtilen tavan fiyatların %49 (yüzde kırkdokuz)?nü geçmemek kaydıyla ödeme yapılacaktır. SUT 7.1.22. maddesi gereği bedeli ödemeyecek ürünler idaremizce de alınmayacak ve bedeli ödenmeyecektir. Bu durumda sözleşmenin 24. Maddesi hükümleri uygulanmayacak olup, iş eksilişi nedeniyle yüklenici herhangi bir hak talebinde bulunmayacaktır.

6- Bu ihalede yer alan ancak Kurumca bedeli karşılanacak Omurga Cerrahisi ile Ortopedi ve Travmatoloji branşı Artroplasti alan grubunda kullanılan tıbbi malzemeler; SUT eki (EK-5/E) ile bedeli Karşılanan Ortopedi ve Travmatoloji Branşı Artroplasti Alan Grubunda Kullanılan Tıbbi Malzemeler Listesi” (EK-5/F) de bulunmayan bir malzemenin Sosyal Güvenlik Kurumunca SUT Ek listelerine dahil edilmesi halinde teklif edilen bedel SUT fiyatının üstünde ise Sut'ta belirlenen fiyatın üzerinden %11 iskonto yaparak fatura edecektir.

7- Yüklenici firma; bu ihalede yer alan Sosyal Güvenlik Kurumunca SUT Ek/5E ve Ek/5F listelerinde belirtilen malzeme listesinde bulunan bir malzemenin fiyatında indirim yapılması halinde SUT'ta belirlenen fiyat üzerinden %11 iskonto yaparak fatura edecektir.

8-Yüklenicilerde kalan malzemeler, toplam sözleşme bedeli aşılmamak şartıyla sözleşme kalemleri içinde değişiklik yapılarak sipariş edilebilecektir.

9-İhale sonucunda yüklenicilerde kalan malzemeler ihtiyaca göre belirli sürelerde sipariş edilecek, siparişe göre malzemeler teslim edilecek ve faturalandırma buna göre yapılacaktır.Fatura üzerinde KİK kayıt numarası(2011/3970) ve ilgili kalem sıra numarası yazılacaktır.

10-Teklif mektupları Türk Lirası üzerinden verilecek, birim fiyatlar virgülden sonra ihtiyaç duyulan hane kadar ifade edilecek, ancak toplam tutarda virgülden sonra iki hane kullanılacaktır.

11-Teklif edilen malzemelerin markaları, malzemenin özellikleri, birim miktarları, Sağlık Bakanlığından onaylanmış ürün numarası(UBB Kodu/Kodları) ve Firma/Bayii Tanımlayıcı Kodu, idarece hazırlanan birim fiyat teklif cetvelinde açıkça belirtilecektir. UBB Kodu “Sağlık Bakanlığından Onaylı” olmayan ürünler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Bir malzemenin farklı ölçülerinin ve UBB lerinin olması halinde, her bir UBB Kodu tek tek hepsi yazılacaktır. Sağlık Bakanlığından Onaylanmış UBB çıktıları teklif zarfına konulacaktır. İsteklilerce verilen Birim Fiyat Teklif Cetveli ve İdarece Hazırlanan Birim Fiyat Teklif Cetveli(tüm UBB Kodları ile birlikte) bir CD ye aktarılacak ve teklif zarfında sunulacaktır.

12- İhale uhdesinde kalan firmalar Kamu ihale Kurumu İhale Bildirim Yazılımını kullanarak hazırladıkları kik uzantılı sözleşme kalemlerine ait tekliflerini CD ye aktaracak ve sözleşme imzalamadan önce Satın Alma Birimine teslim edeceklerdir.

Firmalar teklif vermekle bu maddede belirtilen hususları kabul etmiş sayılır.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim