Duyuru Tarihi | 18-06-2020 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İhale Tarihi | 25-06-2020 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İhale Konusu | 326 ADET KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAĞI SATIN ALINACAKTIR. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Açıklama |
326 adet Kesintisiz Güç Kaynağı alımı “Posta ve Telgraf Teşkilatı A.Ş. Mal ve Hizmet Alımı Prosedürü"nün 5.12 maddesine göre ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır: İhale Kayıt Numarası: 2020/290302 1- İdarenin; a) Adresi: Posta ve Telgraf Teşkilatı A.Ş. Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı Şehit Teğmen Kalmaz Caddesi No:2 F Blok Kat:1 Ulus Altındağ/ANKARA b) Telefon ve Faks Numarası: (312) 509 54 20 - (312) 309 56 16 c) Elektronik Posta Adresi : yatirim@ptt.gov.tr 2-İhale konusu malın: a) Niteliği, Türü ve Miktarı:
olmak üzere toplam 326 adet Kesintisiz Güç Kaynağı. b)Teslim Yeri: Teknik Şartname ekinde bulunan Ek:3 listede isimleri belirtilen PTT Başmüdürlüklerine teslim edilecektir. c) Teslim Tarihi: Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 120 gün içinde teslim edilecektir. 3-İhalenin;
1) Yüklenicinin, sözleşmeye uygun olarak malı süresinde teslim etmemesi halinde, gecikilen her takvim günü için sözleşme bedelinin %0,2 (bindeiki) oranında gecikme cezası uygulanır. 2) Yukarıda belirtilen cezalar ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın yükleniciye yapılacak ödemelerden kesilir. Cezanın ödemelerden karşılanamaması halinde ceza tutarı yükleniciden ayrıca tahsil edilir. 3) Sözleşmenin uygulanması sırasında yüklenicinin 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde sayılan yasak fiil veya davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi halinde ise ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. Ayrıca yüklenici hakkında PTT A.Ş. Mal ve Hizmet Alımı Prosedürünün “Tedarikçiler" başlıklı 5.24 fıkrası hükümleri çerçevesinde işlem yapılır. 4) Kesilen cezanın toplam tutarı, hiçbir durumda, sözleşme bedelinin % 30'unu geçemez. 5) Tahsili gereken ceza miktarları ve/veya yükleniciye yapılan fazla ödemeler, reeskont faizi uygulanmak suretiyle geri alınır. Taksitlendirilme PTT'nin takdirindedir. 6) Yüklenici sözleşme kapsamında yapması gereken iş ve işlemleri yapmadığı takdirde PTT bu iş ve işlemleri yüklenici nam ve hesabına piyasada yaptırarak bedelini ilk hak edişinden kesebilir. PTT bundan dolayı sorumlu tutulamaz. Yüklenici idarece yapılan bu işleme itiraz edemez. Ayrıca, PTT'nin bu tarz bir işlem/eylem vb. yapması halinde bu durum ceza uygulaması ve sözleşmenin feshi ile ilgili işlemleri veya süreci etkilemez. 4- İhaleye katılabilmek için gereken belgeler ve yeterlilik kriterleri: 4.1. İstekliler, ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgelerden istenilenleri teklifleri kapsamında PTT'ye sunarlar. 4.1.1. İhale tarihi itibariyle mevzuatı gereği kayıtlı olduğuna dair ticaret ve/veya sanayi odası veya meslek odası belgesi; a) Gerçek kişi olması halinde; ihaleye ilişkin ilk ilan/davet tarihinin veya ihale/son başvuru tarihinin yapıldığı yıl içerisinde alınmış, ticaret ve/veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge, b) Tüzel kişi olması halinde; mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ihaleye ilişkin ilk ilan/davet tarihinin veya ihale/son başvuru tarihinin yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge, 4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri; a) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi, b) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri, 4.1.3. Teklif Mektubu. 4.1.4. Geçici Teminat, 4.1.5. Vekâleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli vekâletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi, 4.1.6. İsteklinin, ortak girişim olması halinde iş ortaklığı beyannamesi, 4.1.7. İsteklinin ortak girişim olması halinde 4.1.1 ve 4.1.2 bentlerinde yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur. 4.1.8. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin aranacak belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: 4.1.8.1 İsteklinin alım konusu malı teklif etmeye yetkisinin bulunup bulunmadığını belgelendirmesi gerekir. Bu çerçevede istekli aşağıdaki bentlerde yer alan belgelerden kendi durumuna uygun olan belge veya belgeleri sunabilir: a) İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) İstekli Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala veya mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir. İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır: a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu, c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi, ç) Adaylar veya isteklilerin adlarına veya unvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi, d) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler. İsteklilerin bu belgelerden herhangi birisini sunması yeterlidir. 4.1.8.2. KGK üreticisi firmaları ISO 9001 kalite sistem belgesine sahip ve ürünleri CE belgeli olacaktır. İstekliler teklif ile birlikte bu belgeyi İdareye verecektir. 4.1.8.3. KGK'lar bilgisayar sistemleri ve buna benzer sistemlerin etkilenmemesi bakımından elektromanyetik tesirleri minimuma indiren asgari TS EN IEC 62040-2 sınıfı standartları içeren belgeye sahip olacak ve istekliler bu belgeyi teklif ile birlikte idareye verecektir. 4.1.8.4. KGK'ların EMC (Elektro Manyetik Uyumluluk) ve LVD (Düşük Gerilim Yönergesi) şartlarına uygun olduğunu gösteren belgeyi istekliler teklif ile birlikte idareye verecektir. 4.1.8.5. Teklif edilen KGK'ları ve akülere ait katalog ile açıklayıcı teknik ve işletme bilgileri, teklif ile birlikte verilecektir. 4.1.8.6. Aküler üretildiği ülkenin standartlarından (BS6290 PART4, IEC896 PART2, C8704 PART2 VDE, DIN, BS, JIS, NF, TSE, vb.) birine uygun olacak ve bu uygunluk belgesi teklif ile birlikte verilecektir. 4.1.8.7. KGK'nın kesintisiz enerjisini sağlayacak akü grubunun enerji kesilmesinde tam yükte istenilen süreyi (6 kVA KGK'larda 30 dakikayı, diğer güçteki KGK'larda 10 dakika) sağladığına dair kapasite hesabını teklif ile birlikte verilecektir. 4.1.8.8. Akülerin ekonomik ömür beklentileri 10 yıl olacak, 10 yıl ömür beklentili aküler için, bu beklentiyi gösteren imalatçı firma tarafından verilmiş olan belgeyi ve bu belgenin Türkçeye çevrilmiş ve noterlikçe veya konsolosluk tarafından tasdik edilmiş halini teklif ile birlikte verilecektir. 4.1.8.9. İstekliler, 7 coğrafi bölge için bakım servis listesi, adres ve telefon ve faks numaralarını teklifleri ile birlikte verecektir. 4.1.8.10. İstekliler, teknik şartname eki Ek-1 Teklif Edilen KGK'nın Teknik Özellikleri listesini teklifleri ile birlikte verecektir. 4.1.8.11. İstekliler, teknik şartname eki Ek-4 Üretici Garanti Taahhütnamesini teklifleri ile birlikte verecektir. 5- Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir. 6- Bu ihale, yeterlik kriterlerini taşıyan yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır. 7- İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması: 7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde ve www.ptt.gov.tr adresinde görülebilir. 7.2. İhale dokümanı, 250,00 TL (İkiYüzElliTürkLirası) karşılığı PTT A.Ş. Satınalma Daire Başkanlığı Yatırım Malzemeleri Şube Müdürlüğü Şehit Teğmen Kalmaz Cad. No:2 F Blok Kat:1 Ulus Altındağ/ANKARA adresinden satın alınabilir. 7.3. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur. 8- Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar PTT A.Ş. Satınalma Daire Başkanlığı Yatırım Malzemeleri Şube Müdürlüğü Şehit Teğmen Kalmaz Caddesi F Blok Kat:1 06101 Ulus/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. 9- İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerinde ihale yapılan istekliyle her bir iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme düzenlenecektir. 10- Bu ihalede işin tamamı için teklif verilecektir. 11- İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. 12- Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 90 (doksan) takvim günü olmalıdır. 13- İhale saatinden önce veya sözleşme imzalanıncaya kadar her aşamada, tüm katılımcılara bildirilmek şartıyla ihalenin ertelenmesi, tekliflerin reddedilmesi ve ihalenin iptal edilmesinde PTT'nin serbest olduğu ve bu nedenle isteklilerce PTT'den herhangi bir hak talebinde bulunulamayacaktır.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ekler | İhale Dokümanı KGK Alımı 2020.rar |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|