• İhale No
    2019/180286
  • İhale Adı
    33 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Mayıs 2019 14:00
  • İdare
    Muğla il Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Muğla
  • İşin İli
    Muğla
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    17 Nisan 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

MUĞLA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

33 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/180286
1-İdarenin
a) Adresi : ORHANIYE MAH. ISMET ÇATAK CAD. NO:22 48000 MUĞLA MERKEZ/MUĞLA
b) Telefon ve faks numarası : 2522141105 - 2522143685
c) Elektronik Posta Adresi : ism48.mali@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2019 Yılı İçin 33 Kalem Temizlik Malzemesi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 1) Muğla İl Sağlık Müdürlüğü 2)Bodrum Devlet Hastanesi, 3)Dalaman Devlet Hastanesi, 4)Datça Devlet Hastanesi, 5)Fethiye Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, 6)Fethiye Devlet Hastanesi, 7)Köyceğiz Devlet Hastanesi, 8) Marmaris Devlet Hastanesi, 9) Milas 75. Yıl Devlet Hastanesi, 10) Muğla Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, 11) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi, 12) Ortaca Devlet Hastanesi ve 13) Yatağan Devlet Hastanesi ilgili depolarına sözleşme süresi içerisinde, yerinde teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri : Teslimatlar; sözleşme imzalandıktan sonra, ihale dokümanı içerisinde yer alan " İhale kalemlerinin hastanelere göre dağılımını gösteren tablo" dahilinde sözleşme süresince malın tamamının en fazla 3 (Üç) parti halinde teslimi yapılacak şekilde, ihtiyaç sahibi hastane idaresi tarafından sipariş verilen miktar üzerinden, yükleniciye tebliğ edilen sipariş yazısı dahilindeki süre içerisinde, süre belirtilmemiş ise 5 (beş) iş günü içinde ilgili sağlık tesisinin deposuna mesai saatleri içerisinde yapılacaktır. Ayrıca sözleşme konusu mal, teknik şartnamedeki belirtilen hükümler doğrultusunda, orijinal ambalajında ve ihale sırasında teslim edilen numune ile birebir aynı (hacim, ağırlık, uzunluk, ambalajlama.....) ürün teslim edilecektir. Teknik şartnamede herhangi bir hüküm belirtilmeyen kalemlerde ise, malın tesliminin yapılacağı idare tarafından belirlenen hükümler doğrultusunda teslimatı yapılacaktır. Teslimat işlemleri 15.12.2019 tarihine kadar bitirilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Muğla İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığı Mali Hizmetleri Birimi
b) Tarihi ve saati : 09.05.2019 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen ürünlere ait numune teklif ile birlikte tutanakla idareye teslim edilecektir (Numunelerin her biri malzeme adı, ihale sıra numarası ve firma adı etiketlenmiş olarak bir liste ile imza karşılığı teklifi ile birlikte idareye teslim edilecektir).Numuneler ihale komisyonu uzman üyeleri tarafından teknik şartname hususlarına göre incelenecek ve gerek görüldüğü takdirde denenerek değerlendirilecek olup, değerlendirme sonuçları tutanakla ihale komisyonuna sunulacaktır. Bu tutanaklar ihale komisyonu üyeleri tarafından değerlendirilerek karar verilecektir. . Uhdesinde ihale kalmayan isteklilerin, numune değerlendirmesinden sonra teslim edilebilir durumda kalan numuneleri ihale süreci bittikten sonra (sözleşmeler tamamlandıktan sonra) 1 ay içerisinde iade edilecektir.Bu süre içerisinde geri alınmayan numuneler idarenin sorumluluğunda olmayacaktır. Uhdesinde ihale kalan isteklilerin numuneleri sözleşme süresi sonuna kadar şahit numune olarak idarede tutulacaktır.

Yerli malı teklif veren istekliler yerli malı belgesinin üzerine hangi kaleme ait olduğunu belirtecektirler. Yerli malı belgesinin üzerinde hangi kaleme ait olduğunu belirtmeyen isteklilerin o kaleme ait teklifi yerli malı olarak kabul edilmeyecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Muğla İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetler Başkanlığı Mali Hizmetleri Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Muğla İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığı Mali Hizmetleri Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KAĞIT HAVLU Z KATLAMALI 200\'LÜ 120.500 paket
KAĞIT HAVLU HAREKETLİ MAK. İÇİN 26.470 rulo
MASAÜSTÜ DİSPANSER PEÇETE 250 Lİ 22,5X24 CM 4.524 paket
SERVİS PEÇETE 100 LÜ 24X26,5 ±2 CM 3.067 paket
ALTTAN ÇEKMELİ TUVALET KAĞIDI 150 MT 44.500 rulo
ALTTAN ÇEKMELİ TUVALET KAĞIDI APARATI 70 adet
NEMLİ MOP PASPAS YEDEĞİ 60 CM 5.975 adet
CAM ÇEKÇEĞİ YEDEK LASTİĞİ 55 metre
LAVABO KOKU GİDERİCİ 495 kilogram
LAVABO AÇICI TOZ 125 kilogram
MİNERALLİ TEMİZLEME SIVISI 7.440 kilogram
YER ÇEKPAS 45 CM VE SAPI 682 adet
YER ÇEKPAS 60 CM VE SAPI 277 adet
PLASTİK ÇİZME (İSTENEN NUMARALARDAN) 73 çift
MOB PASPAS APARATI VE SAPI 1.277 adet
LAVABO FIRÇASI 315 adet
ISLAK PÜSKÜLLÜ PASPAS APARATI VE SAPI 782 adet
MAŞRAPA 213 adet
PASPAS SIKACAĞI PRES 336 adet
İŞCİ ELDİVENİ 711 çift
FARAŞ TAKIMI 380 adet
LASTİK TURNİKE 0,5 MM 1.090 metre
BULAŞIK SÜNGERİ 915 adet
BULAŞIK TELİ 555 adet
PLASTİK BARDAK 186.000 adet
GALOŞ 218.000 adet
ŞEFFAF POŞET ELDİVEN 28.000 adet
SUP KASE( PLASTİK) 27.000 adet
GERİ DÖNÜŞÜM ATIK KUTUSU(MAVİ) 45 adet
PEDALLAI ÇÖP KOVASI 12LT 105 adet
ÇALI SÜPÜRGE 30 adet
ÇİFT KOVALI PRESLİ PASPAS ARABASI 100 adet
ÇÖP KOVASI 12 LT ÜSTTEN SALLAMA KAPAKLI 200 adet