• İhale No
    2013/12980
  • İhale Adı
    33 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Şubat 2013 10:00
  • İdare
    Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü
  • İhale İli
    Uşak
  • İşin İli
    Uşak
  • Yayın Tarihi
    05 Şubat 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

33 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ
UŞAK H ALK SA Ğ LI ĞI M ÜDÜR L ÜĞ Ü
33 Kalem Temizlik Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/12980
1-İda re nin
a) Adresi : Kemalöz Mahallesi 3. Yakut Sokak No:2 64200 Uşak Merkez/Uşak
b) Telefon ve faks numarası : 2762241700 - 2762243401
c) Elektronik Posta Adresi : usakhalksagligimudurlugu@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü Ambarı ( Kemalöz Mah. 3. Yakut
Sok. No:2 Uşak )
c) Teslim tarihi : sözleşmenin imzalanmasına mütakip yüklenici söz konusu malları
20 gün içerisinde teslim etmek zorundadır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü ( Kemalöz Mah. 3. Yakut Sok. No:2
Uşak )
b) Tarihi ve saati : 15.02.2013 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif veren firmalar teklifleriyle birlikte tedarik edecekleri malların numunelerini vermek zorundadır. (Teknik Şartnamede numune sayısı belirtilen malzemelerin belirtilen numune sayısı kadar teslim edilmesi gerekmektedir.)
Teklif verdikleri kalemlere ait numuneyi ihale saatine kadar teslim etmeyen firmaların iligili kalemler için
teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak Halk Sağlığı
Müdürlüğü Destek Hizmetler Şube Müdürlüğü( İhale Dökümanı Uşak Halk Bankası Şubesi TR27 0001 2009
7820 0005 0000 38 ıban nolu hesabına yatırıldıkdan sonra idarenin adresinden satın alınabilir) adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Uşak Halk Bankası Şubesi TR27 0001 2009 7820
0005 0000 38 ıban nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az
beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç
ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın
postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü ( Kemalöz Mah. 3. Yakut Sok. No:2 Uşak
) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan Gün) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ÇAMAŞIR SULARI 3.000 LİTRE
SIVI EL SABUNU 3.000 LİTRE
MİNARELLİ SIVI OVMA MADDESİ 400 LİTRE
KİREÇ SÖKÜCÜ TEMİZLEYİCİ 600 LİTRE
EVDE BULAŞIK YIKAMA SIVISI 1.000 LİTRE
CAM SİL VE PENCERE TEMİZLEYİCLERİ 2.000 LİTRE
YÜZEY TEMİZLİK MADDESİ 2.500 LİTRE
MOP PASPAS APARATI ( 50 cm) 200 ADET
İPLİK PASPAS 500 ADET
PASPAS SAPI 200 ADET
KAĞIT HAVLU 2.000 ADET
TUVALET KAĞIDI 2.000 ADET
TUVALET KAĞIT ASKISI 50 ADET
KAĞIT HAVLU ASKISI 50 ADET
LAVABO FIRÇASI 200 ADET
YER FIRÇASI 300 ADET
FIRÇA SAPI 300 ADET
LAVABO AÇICI 50 ADET
MAŞRAPALAR 100 ADET
WC MATİK 50 ADET
FARAŞLAR 100 ADET
WC FIRÇASI 200 ADET
CAM ÇEKECEKLER 100 ADET
YER ÇEKECEĞİ 100 ADET
TEMİZLİK BEZLERİ 1.000 ADET
ASKILI KOKU GİDERİCİ 400 ADET
SIVI SABUNLUK 50 ADET
BULAŞIK SÜNGERİ 200 ADET
EVSEL ATIK POŞETİ ( 75*90 ) 1.000 KG
EVSEL ATIK POŞETİ ( 80*100) 700 KG
TIBBİ ATIK POŞETİ 1.000 RULO
PEDALLI ÇÖP KOVASI 200 ADET
KLASİK İTME KAPAKLI ÇÖP KOVASI 100 ADET