-
-
İhale Adı
34 KALEM KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI
-
Sektör
Matbaa, Yayıncılık Hizmet ve Kırtasiye Malzemeleri
-
-
-
İhale Tarihi
25 Şubat 2013 10:30
-
İdare
Hassa Devlet Hastanesi
-
-
-
Yayın Tarihi
13 Şubat 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
34 KALEM KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK DEVLET HASTANESİ -HASSA
34 Kalem Kırtasiye Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/16788
1-İdarenin
a) Adresi : Gırne Mah. Stadyum Cad. 21 31700 Hassa/Hatay
b) Telefon ve faks numarası : 3267717333 - 3267717113
c) Elektronik Posta Adresi : hassadevlethastanesi@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hassa Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : Yüklenici Firma ile sözleşme imzalandıktan sonra malzemeler
İdarenin belirlediği tarihte teslim edilecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Girne Mahallesi Stadyum Caddesi No:21 Hassa/Hatay
b) Tarihi ve saati : 25.02.2013 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hassa Devlet Hastanesi
Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Hassa Devlet Hastanesi Baştabipliği adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetveller
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması |
Miktar |
Birim |
TÜKENMEZ KALEM MAVİ |
100 |
ADET |
A4 FOTOKOPİ KAĞIDI |
600 |
PAKET |
A3 FOTOKOPİ KAĞIDI |
5 |
ADET |
POSTA ZİMMET DEFTERİ (300’LÜ) |
1 |
ADET |
GELEN EVRAK KAYIT DEFTERİ |
2 |
ADET |
GİDEN EVRAK KAYIT DEFTERİ |
2 |
ADET |
GENİŞ KLASÖR MAVİ MEKANİZMALI |
150 |
ADET |
DAR KLASÖR KIRMIZI MEKANİZMALI |
25 |
ADET |
DAR KLASÖR MAVİ MEKANİZMALI |
200 |
ADET |
MEKTUP ZARFI ORTA BOY |
1.000 |
ADET |
HASTA ARŞİV DOSYASI |
5.000 |
ADET |
PLASTİK TELLİ DOSYA MAVİ |
1.000 |
ADET |
MSC 7360 BROTHER TONER |
10 |
ADET |
TONER OXİ C8600 SİYAH |
1 |
ADET |
HP 1018 LASER TONER |
15 |
ADET |
SAMSUNG TONER TOZU |
10 |
KİLO |
KYOCERA KM 1620 TONER TOZU |
8 |
ADET |
ZIMBA TELİ 24/16 (1000'Lİ) |
100 |
ADET |
9V-6F22BE PİL (ŞARJLI) |
10 |
ADET |
KUMANDA PİLİ |
200 |
ADET |
KALEM PİL |
150 |
ADET |
CR 2032 YASSI, YUVARLAK PİL |
50 |
ADET |
AMBULANS VAKA FORMU (OTOKOPİLİ) |
30 |
CİLT |
AMBULANS GÜNLÜK BAKIM VE KONTROL FORMU |
5 |
ADET |
KUDUZ AŞI DEFTERİ |
1 |
ADET |
TAŞIT GÖREV EMİR DEFTERİ |
30 |
ADET |
UYUŞTURUCU DEFTERİ |
10 |
ADET |
NÖBET DEFTERİ |
10 |
ADET |
AŞI DEFTERİ |
1 |
ADET |
ARŞİV KUTUSU |
100 |
ADET |
STERİLİZASYON DEFTERİ |
2 |
ADET |
HASTA TRANSFER DEFTERİ |
6 |
ADET |
HESAP MAKİNASI |
5 |
ADET |
HP 1018 LASER TONER TOZU |
10 |
KİLO |