• İhale No
    2020/56131
  • İhale Adı
    34 üncü İş Sağlığı ve Güvenliği Haftası ve 10 uncu Uluslararası İş Sağlığı ve Güvenliği Kongresi için Organizasyon Hizmet Alımı
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Mart 2020 10:30
  • İdare
    ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    07 Şubat 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

AİLE, ÇALIŞMA VE SOSYAL HİZMETLER BAKANLIĞI İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

34 üncü İş Sağlığı ve Güvenliği Haftası ve 10 uncu Uluslararası İş Sağlığı ve Güvenliği Kongresi için Organizasyon Hizmet Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/56131

1-İdarenin

a) Adresi : Emek Mahallesi 17. Cadde No:13 Çankaya/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : (312) 296 58 92 - (312) 215 50 28
c) Elektronik Posta Adresi : isggm@csgb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Organizasyonu öncesinde ve sonrasında yürütülecek olan toplantılar, seminerler, transferler, konaklamalar ve teknik şartnamede bahsi geçen diğer işler için organizasyon hizmet alımı.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Darülbedai Cad. No:3 Şişli İstanbul adresinde konuşlu İstanbul Kongre Merkezi ile bu kongre merkezine en fazla 1 (bir) kilometre uzaklığında bulunan, mevzuatı gereği belirlenmiş olan usullerde alınmış olan TURSAB belgesine ve uluslararası zincire sahip beş yıldızlı otel ve oteller ile idare tarafından uygun görülecek veya talep edilecek olan yer/yerler ve mekanlarda.
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 8(sekiz) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü Emek Mahallesi 17.Cadde Numara: 13 PK 06520-Çankaya/ANKARA (İ blok 4. kat Toplantı Salonu)
b) Tarihi ve saati : 09.03.2020 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

7.1.h.1. Bu iş kapsamında, teklif sunacak istekliler, A Grubu Seyahat Acentası İşletmesi Belgesinin  (Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından usulüne uygun olarak adlarına düzenlenmiş olan) aslını veya noter tasdikli suretlerini teklifleri ile birlikte sunacaktır.

7.1.h.2. Bu iş kapsamında, teklif sunacak istekliler,  TÜRSAB üyesi olduklarına dair belgenin (Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği tarafından usulüne uygun olarak adlarına düzenlenmiş olan) aslını veya noter tasdikli suretlerini teklifleri ile birlikte sunacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Ulusal veya Uluslararası bazda kamu veya özel sektör kuruluşlarına gerçekleştirilen  kongre, konferans, sempozyum, seminer, toplantı organizasyonları ayrı ayrı veya birlikte benzer iş olarak kabul edilecektir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü Emek Mahallesi 17.Cadde Numara: 13 PK 06520-Çankaya/ANKARA (İ blok 2. kat 203 numaralı oda) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Katılımcı Kayıt Takip Sistemi (Teknik Şartnamenin 1.1.1 ve 1.1.18 maddeleri arasındaki tüm maddelerdeki teknik özelliklerine göre) 1 adet
Teknik Personel (Teknik Şartnamenin 1.1.19 Maddesine göre) 1 kişi
Kongre Online Kayıt Sistemi (Teknik Şartnamenin 1.2. Maddesindeki teknik özelliklere göre) 1 adet
Web Sitesi (Teknik Şartnamenin 1.3.1 Maddesindeki teknik özelliklere göre) 1 adet
Hard disk (Teknik Şartnamenin 1.3.1.35 Maddesindeki teknik özelliklere göre) 1 adet
Bildiri Yönetim Sistemi (Teknik Şartnamenin 1.3.2. Maddesindeki teknik özelliklere göre) 1 adet
Mobil Uygulama (Teknik Şartnamenin 1.5. Maddesindeki teknik özelliklere göre) 1 adet
Katılımcı İrtibat Noktası (Teknik Şartnamenin 2.1. Maddesine göre) 1 adet
Uluslararası görüşmeye açık telefon hattı ve makinesi (Teknik Şartnamenin 2.1.1 maddesine göre) 3 adet
Katılımcı İrtibat Noktası Personeli (Teknik Şartnamenin 2.1.2. maddesine göre) 3 kişi
Supervizör (Teknik Şartnamenin 2.2. Maddesine göre) 8 kişi
Bilgilendirme ve yönlendirme masası (Teknik Şartnamenin 2.3.1., 2.3.2. ve 2.3.6. Maddelerine göre) 5 adet
Bilgilendirme ve yönlendirme masası personeli (Teknik Şartnamenin 2.3.1., 2.3.2. ve 2.3.5. Maddelerine göre) 12 kişi
Roll - Up (Teknik Şartanemin 2.3.3. Maddesine göre) 10 adet
02 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında kullanılmak üzere bir adet Kayıt Merkez Çadırı (Teknik Şartnamenin 2.4. Maddesinde göre) 1 adet
Kayıt masası ve arka fonu (Teknik Şartnamenin 2.5.2. Maddesine göre) 40 adet
Yönlendirme levhası (Teknik Şartnamenin 2.5.3. Maddesine göre) 20 adet
Yaka kartı yazıcısı (Teknik Şartnamenin 2.5.4. Maddesine göre) 40 adet
Bilgisayar (Teknik Şartnamenin 2.5.4. Maddesine göre) 40 adet
02 Mayıs 2020 tarihinde kongre merkezindeki kayıt masalarında çalışmak üzere kayıt masası personeli (Teknik Şartnamenin 2.5.5. Maddesine göre) 8 kişi
03 Mayıs 2020 - 04 Mayıs 2020 tarihleri arasında kongre merkezindeki kayıt masalarında çalışmak üzere kayıt masası personeli (Teknik Şartnamenin 2.5.5. Maddesine göre) 80 kişi
05 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında kongre merkezindeki kayıt masalarında çalışmak üzere kayıt masası personeli (Teknik Şartnamenin 2.5.5. Maddesine göre) 20 kişi
02 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında kongre merkezindeki kayıt masalarında çalışmak üzere Arapça bilen kayıt masası personeli (Teknik Şartnamenin 2.5.6. Maddesine göre) 1 kişi
02 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında kongre merkezindeki kayıt masalarında çalışmak üzere Fransızca bilen kayıt masası personeli (Teknik Şartnamenin 2.5.6. Maddesine göre) 1 kişi
02 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında kongre merkezindeki kayıt masalarında çalışmak üzere Almanca bilen kayıt masası personeli (Teknik Şartnamenin 2.5.6. Maddesine göre) 1 kişi
02 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında kongre kayıt alanında bilgisayar donanımı üzerine deneyimli teknik eleman (Teknik Şartnamenin 2.5.7. Maddesine göre) 3 kişi
Yaka kartı (Teknik Şartnamenin 1.1.15. ve 2.5.9. maddelerine göre)( yaka kartı poşeti ve ipi ile birlikte) 7.000 adet
02 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında kullanılmak üzere Kare Kod (QR) Okumalı Turnike (Teknik Şartnamenin 1.1.15. ve 2.5.13. maddelerine göre) 10 adet
02 Mayıs 2020 - 07 Mayıs 2020 tarihleri arasında kullanılmak üzere ofis (Teknik Şartnamenin 2.5.17. maddesine göre) 2 adet
02 Mayıs 2020 - 07 Mayıs 2020 tarihlerinde konuşmacı/misafir konaklaması için tek kişilik oda (Teknik şartnamenin 3.1.1. maddesine göre)(5 gün x 240 adet) 1.200 adet x gün
02 Mayıs 2020 - 07 Mayıs 2020 tarihlerinde konuşmacı/misafir konaklaması için çift kişilik oda (Teknik şartnamenin 3.1.1. maddesine göre)( 5 gün x 70 adet) 350 adet x gün
02 Mayıs 2020 - 07 Mayıs 2020 tarihlerinde VIP konuklar için suit oda (Teknik şartnamenin 3.1.2. maddesine göre)( 5 gün x 20 adet) 100 adet x gün
28 Nisan 2020 - 07 Mayıs 2020 tarihleri arasında tam zamanlı/konaklama yapılan otellerin birinde kullanılmak üzere ön çalışma ofisi (Teknik şartnamenin 3.1.3. maddesine göre) 4 adet
28 Nisan 2020 - 07 Mayıs 2020 tarihleri arasında kongre ön hazırlık personeli için ön çalışma ofislerinin kurulduğu otelde tek kişilik oda (Teknik şartnamenin 3.1.4. maddesine göre)(5 adet x 9 gün) 45 adet x gün
01 Mayıs 2020 - 07 Mayıs 2020 tarihleri arasında kongre ön hazırlık personeli için ön çalışma ofislerinin kurulduğu otelde çift kişilik oda (Teknik şartnamenin 3.1.5. maddesine göre) (10 adet x 6 gün) 60 adet x gün
Konuşmacılar için yurt içi kongreye geliş ekonomi sınıfında uçak bileti (Teknik şartnamenin 4.1.1. maddesine göre) 300 adet
Konuşmacılar için yurt içi kongreden gidiş ekonomi sınıfında uçak bileti (Teknik şartnamenin 4.1.1. maddesine göre) 300 adet
Konuşmacılar için yurt dışı kongreye geliş ekonomi sınıfında uçak bileti (Teknik şartnamenin 4.1.1. maddesine göre) 50 adet
Konuşmacılar için yurt dışı kongreden gidiş ekonomi sınıfında uçak bileti (Teknik şartnamenin 4.1.1. maddesine göre) 50 adet
VIP konuşmacılar için yurt dışı kongreye geliş business class sınıfında uçak bileti (Teknik şartnamenin 4.1.1. maddesine göre) 15 adet
VIP konuşmacılar için yurt dışı kongreden dönüş business class sınıfında uçak bileti (Teknik şartnamenin 4.1.1. maddesine göre) 15 adet
Otobüs bileti kongreye geliş (Teknik şartnamenin 4.1.2. Maddesinde göre) 20 adet
Otobüs bileti kongreden gidiş (Teknik şartnamenin 4.1.2. Maddesinde göre) 20 adet
Hızlı Tren bileti kongreye geliş (Teknik şartnamenin 4.1.3. Maddesinde göre) 20 adet
Hızlı Tren bileti kongreden gidiş (Teknik şartnamenin 4.1.3. Maddesinde göre) 20 adet
02 Mayıs 2020 - 07 Mayıs 2020 tarihleri arasında kullanılmak üzere şoförlü ve yakıtlı tam zamanlı minibüs (Teknik şartnamenin 4.2.3. Maddesine göre) (15 araç x 6 gün) 90 adet x gün
02 Mayıs 2020 - 07 Mayıs 2020 tarihleri arasında kullanılmak üzere şoförlü ve yakıtlı tam zamanlı D Segmenti binek araç (Teknik şartnamenin 4.2.4. Maddesine göre) (10 araç x 6 gün) 60 adet x gün
02 Mayıs 2020 - 07 Mayıs 2020 tarihleri arasında kullanılmak üzere şoförlü ve yakıtlı tam zamanlı C Segmenti binek araç (Teknik şartnamenin 4.2.4. Maddesine göre) (25 araç x 6 gün) 150 adet x gün
02 Mayıs 2020 - 07 Mayıs 2020 tarihleri arasında kullanılmak üzere şoförlü ve yakıtlı tam zamanlı E Segmenti binek araç (Teknik şartnamenin 4.2.5. Maddesine göre) (5 araç x 6 gün) 30 adet x gün
28 Nisan 2020 - 07 Mayıs 2020 tarihleri arasında kullanılmak üzere minibüs (Teknik şartnamenin 4.2.6. maddesine göre) (1 araç x 10 gün) 10 adet x gün
01 Mayıs 2020 - 07 Mayıs 2020 tarihleri arasında kullanılmak üzere minibüs (Teknik şartnamenin 4.2.7. maddesine göre) (2 araç x 7 gün) 14 adet x gün
Teknik Tur için Otobüs (Teknik şartnamenin 4.2.8. Maddesine göre) 10 adet
Organizasyon sorumlusu (Teknik şartnamenin 5.2. maddesine göre) 1 kişi
Sunucu (Teknik şartnamenin 5.6. maddesine göre) 2 kişi
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında toplantı salonlarında çalışmak üzere hostes (Teknik şartnamenin 5.7. maddesine göre) 100 kişi
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında yemek dağıtım istasyonunda çalışmak üzere host/hostes (Teknik şartnamenin 5.8. maddesine göre) 30 kişi
Watchout Sistemi (Teknik şartnamenin 6.1.1. maddesine göre) 1 adet
Üç boyutlu animasyon (Teknik şartnamenin 6.1.1. maddesine göre) 5 adet
Kongre açılış filmi (Teknik şartnamenin 6.1.2. maddesine göre) 1 adet
Açılış töreni seremonisi (Teknik şartnamenin 6.1.3 maddesine göre) 1 adet
Hoparlör (Teknik şartnamenin 6.1.4 maddesine göre) 6 adet
Kulaklık (Teknik şartnamenin 6.1.4 maddesine göre) 6 adet
Ses sistemi (Teknik şartnamenin 6.1.4 maddesine göre) 1 adet
Açılış günü ikramı (Teknik şartnamenin 6.2.1. maddesine göre) 1.000 adet
Servis Elemanı/Garson (Teknik şartnamenin 6.2.2. maddesine göre) 15 kişi
Stant (Teknik şartnamenin 7.2.1 maddesine göre) 1 adet
Oturma Grubu/Koltuk Takımı (Teknik şartnamenin 7.2.2 maddesine göre) 2 takım
Mini Buzdolabı (Teknik şartnamenin 7.2.5 maddesine göre) 1 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında stantda ikram dağıtılmasında çalışmak üzere garson (Teknik şartnamenin 7.2.4 maddesine göre) 3 kişi
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında stantda ikram dağıtılmasında çalışmak üzere host/hostes (Teknik şartnamenin 7.2.4 maddesine göre) 3 kişi
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında sunum ve bildiri merkezinde kullanılmak üzere masa (Teknik şartnamenin 7.3.1 maddesine göre) 1 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında sunum ve bildiri merkezinde kullanılmak üzere bilgisayar (Teknik şartnamenin 7.3.1 maddesine göre) 4 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında sunum ve bildiri merkezinde çalışmak üzere personel (Teknik şartnamenin 7.3.2 maddesine göre) 2 kişi
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında e-poster sunumu için gerekli olan altyapı ve yazılım (Teknik şartnamenin 7.3.3 maddesine göre) 1 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında e-poster sunumu için gerekli olan 46 inç boyutunda LED LCD ekran (Teknik şartnamenin 7.3.3 maddesine göre) 15 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında e-poster sunumu için gerekli olan 46 inç boyutunda LED LCD ekranlar için 1 metre eninde 2 m boyunda stand (Teknik şartnamenin 7.3.3 maddesine göre) 15 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında basın merkezinde çalışmak üzere personel (Teknik şartnamenin 7.4.2 maddesine göre) 2 kişi
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında basın merkezinde kullanılmak üzere çalışma masası (Teknik şartnamenin 7.4.3 maddesine göre) 10 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında basın merkezinde kullanılmak üzere bilgisayar (Teknik şartnamenin 7.4.3 maddesine göre) 10 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında basın merkezinde kullanılmak üzere çok fonksiyonlu yazıcı (Teknik şartnamenin 7.4.4. maddesine göre) 1 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında basın merkezinde kullanılmak üzere su sebili ve suyu (Teknik şartnamenin 7.4.5. maddesine göre) 1 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında basın merkezinde üzere teknik eleman (Teknik şartnamenin 7.4.6. maddesine göre) 1 kişi
Görüntü ve ses aktarımı alt yapısı (Teknik şartnamenin 7.5.5. maddesine göre) 1 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere Ses Sistemi (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 1 adet
Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere canlı müzik için Ses Sistemi (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 1 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere ışık sistemi (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 1 adet
Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere delege mikrofonu (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 6 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere Başkan-Delege kontrol (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 1 adet
Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere beşli başkanlık masası (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 1 adet
Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere headset mikrofon (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 2 adet
Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere el telsiz mikrofon (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 6 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere 18000Ans projeksiyon cihazı (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 3 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere Ascender48 (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 2 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere 7 metre yüksekliğinde 50 metre genişliğinde LED Watchout Sistem (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 1 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere fiber optik altyapı (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 1 adet
Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere 30 metre x 7 metre Watchout dekor 3 katmanlı uygulama (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 1 adet
Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere podyum alınlık ve ışıklı basamak (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 1 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere Clay Paky Sharpy (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 24 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere Grand MA Full Size Işık Masası (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 1 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere Veritage (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 1 adet
Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere Timecode PC (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 1 adet
Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere Led Wash (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 12 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere 46 inch Davos düzeni önü için LCD/LED TV si (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 1 adet
Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere LCD TV li kürsü (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 1 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere Kürsü önü sunum için 46” LCD/LED TV’si (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 1 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere laptop (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 3 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere pointer (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 1 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere kamera (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 2 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında Ana Toplantı Salonunda çalışmak üzere kameraman (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 2 kişi
Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere Jimmy Jib (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) ( 1 adet
Ana Toplantı Salonunda çalışmak üzere operatör (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 1 kişi
Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere 3 kameralı reji (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 1 adet
Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere 2 kameralı reji (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 1 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere 2+1 Simultane sistem (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 1 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında Ana Toplantı Salonunda çalışmak üzere tercüman (Türkçe-İngilizce, İngilizce-Türkçe) (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 4 kişi
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere simulatane kulaklık ve dağıtımı (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 3.000 adet
Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere basın mikseri (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 1 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında Ana Toplantı Salonunda ses ve simultane kaydı (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 2 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında Ana Toplantı Salonunda çalışmak üzere teknisyen (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 14 kişi
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere sahne ve VIP konuk masaları için canlı çiçek (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 1 adet
Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere 3,5 metre x 5 metre ebatında bakanlık logolu saten asma aparatlı bayrak (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 20 adet
Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere 0,7 metre x 2 metre ebatında bakanlık logolu ve yazılı plastik sopalı ve ipli saten bayrak (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 20 adet
Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere bakanlık logolu masa bayrağı (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 30 adet
Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere Türk masa bayrağı (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 30 adet
Ana Toplantı Salonunda kullanılmak üzere çift direkli tırnaklı masa bayrağı direği (Teknik şartnamenin 7.6.A maddesine göre) 15 adet
1000 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere 60 cm yüksekliğinde 25 metre genişliğinde 4 metre derinliğinde podyum (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 1 adet
1000 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere 5 m yüksekliğinde 25 metre genişliğinde Projeksiyon Watchout sistemi (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 1 adet
1000 kişilik toplantı salonunda sahne özel görsel dekor (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 1 adet
1000 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere ses sistemi (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 1 adet
1000 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere ışık sistemi (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 1 adet
1000 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere delege mikrofonu (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 6 adet
1000 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere başkan - delege kontrol (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 1 adet
1000 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere beşli başkanlık masası (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 1 adet
1000 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere Headset mikrofon (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 1 adet
1000 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere El telsiz mikrofonu (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 4 adet
1000 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere 18000Ans projeksiyon cihazı (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 3 adet
1000 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere Diventix (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 3 adet
1000 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere Axion (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 1 adet
1000 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere 3+1 Watchout Sistemi (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 1 adet
1000 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere 6 metre x 12 metre 2 katmanlı dekor uygulama (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 1 adet
1000 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere Pointer (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 1 adet
1000 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere 46 inch Davos oturma düzeni önü için LCD/LED TV si (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 1 adet
1000 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere LCD/LED TV li kürsü (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 1 adet
1000 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere 46” LCD/LED TV’ kürsü için önü sunum için (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 1 adet
1000 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere laptop (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) (3 gün x 2 adet) 2 adet
1000 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere kamera (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 2 adet
1000 kişilik toplantı salonunda çalışmak üzere kameraman (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 2 kişi
1000 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere 2 kameralı reji (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 1 adet
1000 kişilik toplantı salonunda çalışmak üzere operatör (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 1 kişi
2+1 Simultane sistem (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 1 adet
Tercüman (Türkçe-İngilizce, İngilizce-Türkçe) (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 2 kişi
1000 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere simultane kulaklık ve receiver (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 1.000 adet
1000 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere basın mikseri (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 1 adet
1000 kişilik toplantı salonunda ses ve simultane kaydı (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 1 adet
1000 kişilik toplantı salonunda çalışmak üzere teknisyen (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 6 kişi
1000 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere ses ve görüntü kaydı (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 1 adet
1000 kişilik toplantı salonunda sahne ve VIP konuklar için canlı çiçek (Teknik şartnamenin 7.6.B maddesine göre) 1 adet
600 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere 60 cm yüksekliğinde 14 metre genişliğinde 4 metre derinliğinde podyum (Teknik şartnamenin 7.6.C maddesine göre) 2 adet
600 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere sahne görsel dekoru (Teknik şartnamenin 7.6.C maddesine göre) 2 adet
600 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere ses sistemi (Teknik şartnamenin 7.6.C maddesine göre) 2 adet
600 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere delege mikrofonu (Teknik şartnamenin 7.6.C maddesine göre) 12 adet
600 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere başkan delege kontrol (Teknik şartnamenin 7.6.C maddesine göre) 2 adet
600 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere beşli başkanlık masası (Teknik şartnamenin 7.6.C maddesine göre) 2 adet
600 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere Headset mikrofon (Teknik şartnamenin 7.6.C maddesine göre) 2 adet
600 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere El telsiz mikrofonu (Teknik şartnamenin 7.6.C maddesine göre) 4 adet
600 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere 6500Ans projeksiyon cihazı (Teknik şartnamenin 7.6.C maddesine göre) 2 adet
600 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere swticher splitter (Teknik şartnamenin 7.6.C maddesine göre) 2 adet
600 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere 42 inch sunum takip LCD/LED Tv si (Teknik şartnamenin 7.6.C maddesine göre) 2 adet
600 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere Laptop (Teknik şartnamenin 7.6.C maddesine göre) 2 adet
600 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere pointer (Teknik şartnamenin 7.6.C maddesine göre) 2 adet
600 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere kamera (Teknik şartnamenin 7.6.C maddesine göre) 2 adet
600 kişilik toplantı salonlarında çalışmak üzere kameraman (Teknik şartnamenin 7.6.C maddesine göre) 2 kişi
600 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere 2+1 simultane sistem (Teknik şartnamenin 7.6.C maddesine göre) 2 adet
600 kişilik toplantı salonlarında çalışmak üzere tercüman (İngiizce- Türkçe, Türkçe-İngilizce)(Teknik şartnamenin 7.6.C maddesine göre) 4 kişi
600 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere simultane kulaklık ve receiver (Teknik şartnamenin 7.6.C maddesine göre) 460 adet
600 kişilik toplantı salonlarında ses ve simultane kaydı (Teknik şartnamenin 7.6.C maddesine göre) 2 adet
600 kişilik toplantı salonlarında çalışmak üzere teknisyen (Teknik şartnamenin 7.6.C maddesine göre) 4 kişi
600 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere kürsü (Teknik şartnamenin 7.6.C maddesine göre) 2 adet
600 kişilik toplantı salonlarında canlı çiçek (Teknik şartnamenin 7.6.C maddesine göre) 2 adet
350 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere 60 cm yüksekliğinde 10 metre genişliğinde 4 metre derinliğinde podyum (Teknik şartnamenin 7.6.D maddesine göre) 2 adet
350 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere sahne görsel dekoru (Teknik şartnamenin 7.6.D maddesine göre) 2 adet
350 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere ses sistemi (Teknik şartnamenin 7.6.D maddesine göre) 2 adet
350 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere delege mikrofonu (Teknik şartnamenin 7.6.D maddesine göre) 12 adet
350 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere başkan delege kontrol (Teknik şartnamenin 7.6.D maddesine göre) 2 adet
350 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere dörtlü başkanlık masası (Teknik şartnamenin 7.6.D maddesine göre) 2 adet
350 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere Headset mikrofon (Teknik şartnamenin 7.6.D maddesine göre) 2 adet
350 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere El telsiz mikrofonu (Teknik şartnamenin 7.6.D maddesine göre) 4 adet
350 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere 6500Ans projeksiyon cihazı (Teknik şartnamenin 7.6.D maddesine göre) 2 adet
350 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere switcher splitter (Teknik şartnamenin 7.6.D maddesine göre) 2 adet
350 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere Laptop (Teknik şartnamenin 7.6.D maddesine göre) 2 adet
350 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere Pointer (Teknik şartnamenin 7.6.D maddesine göre) 2 adet
350 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere kamera (Teknik şartnamenin 7.6.D maddesine göre) 2 adet
350 kişilik toplantı salonlarında çalışmak üzere kameraman (Teknik şartnamenin 7.6.D maddesine göre) 2 kişi
350 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere 2+1 simultane sistem (Teknik şartnamenin 7.6.D maddesine göre) 2 adet
350 kişilik toplantı salonlarında çalışmak üzere tercüman (İngiizce- Türkçe, Türkçe-İngilizce)(Teknik şartnamenin 7.6.D maddesine göre) 4 kişi
350 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere simultane kulaklık ve receiver (Teknik şartnamenin 7.6.D maddesine göre) 400 adet
350 kişilik toplantı salonlarında ses ve simultane kaydı (Teknik şartnamenin 7.6.D maddesine göre) 2 adet
350 kişilik toplantı salonlarında çalışmak üzere teknisyen (Teknik şartnamenin 7.6.D maddesine göre) 4 kişi
350 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere kürsü (Teknik şartnamenin 7.6.D maddesine göre) 2 adet
350 kişilik toplantı salonlarında canlı çiçek (Teknik şartnamenin 7.6.D maddesine göre) 2 adet
130 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere sahne görsel dekoru (Teknik şartnamenin 7.6.E maddesine göre) 3 adet
130 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere ses sistemi (Teknik şartnamenin 7.6.E maddesine göre) 3 adet
130 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere delege mikrofonu (Teknik şartnamenin 7.6.E maddesine göre) 18 adet
130 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere başkan delege kontrol (Teknik şartnamenin 7.6.E maddesine göre) 3 adet
130 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere dörtlü başkanlık masası (Teknik şartnamenin 7.6.E maddesine göre) 3 adet
130 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere Headset mikrofon (Teknik şartnamenin 7.6.E maddesine göre) 3 adet
130 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere El telsiz mikrofonu (Teknik şartnamenin 7.6.E maddesine göre) 6 adet
130 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere 5000Ans projeksiyon cihazı (Teknik şartnamenin 7.6.E maddesine göre) 3 adet
130 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere switcher splitter (Teknik şartnamenin 7.6.E maddesine göre) 3 adet
130 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere Laptop (Teknik şartnamenin 7.6.E maddesine göre) 6 adet
130 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere pointer (Teknik şartnamenin 7.6.E maddesine göre) 3 adet
130 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere kamera (Teknik şartnamenin 7.6.E maddesine göre) 3 adet
130 kişilik toplantı salonlarında çalışmak üzere kameraman (Teknik şartnamenin 7.6.E maddesine göre) 3 kişi
130 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere 1+1 simultane sistem (Teknik şartnamenin 7.6.E maddesine göre) 3 adet
130 kişilik toplantı salonlarında çalışmak üzere tercüman (İngiizce- Türkçe, Türkçe-İngilizce)(Teknik şartnamenin 7.6.E maddesine göre) 6 kişi
130 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere simultane kulaklık ve receiver (Teknik şartnamenin 7.6.E maddesine göre) 450 adet
130 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere simultane kabin (Teknik şartnamenin 7.6.E maddesine göre) 3 adet
130 kişilik toplantı salonlarında ses ve simultane kaydı (Teknik şartnamenin 7.6.E maddesine göre) 3 adet
130 kişilik toplantı salonlarında çalışmak üzere teknisyen (Teknik şartnamenin 7.6.E maddesine göre) 6 kişi
130 kişilik toplantı salonlarında kullanılmak üzere kürsü (Teknik şartnamenin 7.6.E maddesine göre) 3 adet
130 kişilik toplantı salonlarında canlı çiçek (Teknik şartnamenin 7.6.E maddesine göre) 3 adet
60 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere sahne görsel dekoru (Teknik şartnamenin 7.6.F maddesine göre) 1 adet
60 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere ses sistemi (Teknik şartnamenin 7.6.F maddesine göre) 1 adet
60 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere delege mikrofonu (Teknik şartnamenin 7.6.F maddesine göre) 6 adet
60 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere başkan delege kontrol (Teknik şartnamenin 7.6.F maddesine göre) 1 adet
60 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere dörtlü başkanlık masası (Teknik şartnamenin 7.6.F maddesine göre) 1 adet
60 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere Headset mikrofon (Teknik şartnamenin 7.6.F maddesine göre) 1 adet
60 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere El telsiz mikrofonu (Teknik şartnamenin 7.6.F maddesine göre) 2 adet
60 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere 5000Ans projeksiyon cihazı (Teknik şartnamenin 7.6.F maddesine göre) 1 adet
60 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere swicher splitter (Teknik şartnamenin 7.6.F maddesine göre) 1 adet
60 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere Laptop (Teknik şartnamenin 7.6.F maddesine göre) 2 adet
60 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere pointer (Teknik şartnamenin 7.6.F maddesine göre) 1 adet
60 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere kamera (Teknik şartnamenin 7.6.F maddesine göre) 1 adet
60 kişilik toplantı salonunda çalışmak üzere kameraman (Teknik şartnamenin 7.6.F maddesine göre) 1 kişi
60 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere 1+1 simultane sistem (Teknik şartnamenin 7.6.F maddesine göre) 1 adet
60 kişilik toplantı salonunda çalışmak üzere tercüman (İngilizce - Türkçe, Türkçe - İngilizce) (Teknik şartnamenin 7.6.F maddesine göre) 2 kişi
60 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere simultane kulaklık ve receiver (Teknik şartnamenin 7.6.F maddesine göre) 50 adet
60 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere simultane kabin (Teknik şartnamenin 7.6.F maddesine göre) 1 adet
60 kişilik toplantı salonunda ses ve simultane kaydı (Teknik şartnamenin 7.6.F maddesine göre) 1 adet
60 kişilik toplantı salonunda çalışmak üzere teknisyen (Teknik şartnamenin 7.6.F maddesine göre) 2 kişi
60 kişilik toplantı salonunda kullanılmak üzere kürsü (Teknik şartnamenin 7.6.F maddesine göre) 1 adet
60 kişilik toplantı salonunda canlı çiçek (Teknik şartnamenin 7.6.F maddesine göre) 1 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında kongre merkezinde kullanılmak üzere 6 kişilik yuvarlak masa ve sandalye takımı (Teknik şartnamenin 7.6.9. maddesine göre) 10 takım
İkram (Teknik şartnamenin 7.6.10. maddesine göre) 1.000 adet
02 Mayıs 2020 - 07 Mayıs 2020 tarihlerinde ofislerde kullanılmak üzere çalışma masası (Teknik şartnamenin 7.7.2.1 maddesine göre) 3 adet
02 Mayıs 2020 - 07 Mayıs 2020 tarihlerinde ofislerde kullanılmak üzere 12 kişilik toplantı masası (Teknik şartnamenin 7.7.2.2. maddesine göre) 3 adet
02 Mayıs 2020 - 07 Mayıs 2020 tarihlerinde ofislerde kullanılmak üzere bilgisayar (Teknik şartnamenin 7.7.2.3. maddesine göre) 6 adet
02 Mayıs 2020 - 07 Mayıs 2020 tarihlerinde ofislerde kullanılmak üzere çok fonksiyonlu yazıcı (Teknik şartnamenin 7.7.2.4. maddesine göre) 3 adet
02 Mayıs 2020 - 07 Mayıs 2020 tarihlerinde ofislerde kullanılmak üzere telefon ve hattı (Teknik şartnamenin 7.7.2.5. maddesine göre) 3 adet
02 Mayıs 2020 - 07 Mayıs 2020 tarihlerinde ofislerde ikram (Teknik şartnamenin 7.7.2.6 maddesine göre) 36 adet
Bayrak (Teknik şartnamenin 7.8. maddesine göre) 20 adet
İşitme ve konuşma engelliler için işaret dilini bilen tercüman (Teknik şartnamenin 8.1.1. maddesine göre) 2 kişi
02 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında çalışmak üzere Fotoğrafçı (Teknik şartnamenin 8.2.1. maddesine göre) 4 kişi
Fotoğraf Çekimi (Teknik şartnamenin 8.2.3. Maddesine göre) 2.000 adet
Fotoğraf Çekimi (Teknik şartnamenin 8.2.4. Maddesine göre) 1.000 adet
Fotoğraf Çekimi (Teknik şartnamenin 8.2.5. Maddesine göre) 2.000 adet
Video Montajlama ve çoğaltma (Teknik şartnamenin 8.2.8. Maddesine göre) 6 adet
Her biri USB 3.0 2,5” 4 TB’lık saklama donanımı (Teknik şartnamenin 8.2.12. maddesine göre) 3 adet
03 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında kablosuz internet erişimi (Teknik şartnamenin 8.3.5 maddesine göre) 1 adet
Yönlendirme panosu (Teknik şartnamenin 9.2. maddesine göre) 100 adet
Görsel giydirme (Teknik şartnamenin 9.3. maddesine göre) 1.500 metrekare
3 metre x 4 metre boyutlarında bilgilendirme panosu (Teknik şartnamenin 9.4. maddesine göre) 4 adet
Roll - Up (Teknik Şartnamenin 9.5. Maddesine göre) 16 adet
İsimlik (Teknik şartnamenin 9.6. maddesine göre) 150 adet
Araç kartı ve tanıtma panosu (Teknik şartnamenin 9.7. maddesine göre) 68 adet
04 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında lunchbox (Teknik şartnamenin 10.1.1. maddesine göre) (3 gün x 2.500 adet) 7.500 adet
04 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında konuşmacılar/üst düzey kamu yöneticileri/VIP/basın için öğle yemeği (Teknik şartnamenin 10.1.2. maddesine göre) (3 gün x 250 adet) 750 adet
02 Mayıs 2020 için lunchbox (Teknik şartnamenin 10.1.3. maddesine göre) (1 gün x 500 adet) 500 adet
02 Mayıs 2020 için çay/kahve ikramı (Teknik şartnamenin 10.1.3. maddesine göre) 1.000 adet
05 Mayıs 2020 tarihinde gala yemeği (Teknik şartnamenin 10.1.7. maddesine göre) 400 adet
04 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında oturum arası ikramı (Teknik şartnamenin 10.2.2. maddesine göre) 10.000 adet
03 Mayıs 2020 tarihinde kahvaltı ikram (Teknik şartnamenin 10.2.3. maddesine göre) 1.500 adet
04 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında kahvaltı ikramı (Teknik şartnamenin 10.2.4. maddesine göre) (1000 adet x 3 gün) 3.000 adet
Sebil ve suyu (Teknik şartnamenin 10.2.5. maddesine göre) 20 adet
Türkçe ve İngilizce dillerinde kongre elektronik bülteni (Teknik şartnamenin 11.1. maddesine göre) 4 adet
Davetiye (Teknik şartnamenin 11.2. maddesine göre) 2.000 adet
Zarf (Teknik şartnamenin 11.2. maddesine göre) 2.000 adet
Katılım Belgesi (Teknik şartnamenin 11.3. maddesine göre) 5.000 adet
04 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında katılım belgesi basarken kullanmak amacıyla bilgisayar (Teknik şartnamenin 11.3. maddesine göre) 4 adet
04 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında katılım belgesi basarken kullanmak amacıyla lazer yazıcı (Teknik şartnamenin 11.3. maddesine göre) 4 adet
04 Mayıs 2020 - 06 Mayıs 2020 tarihleri arasında personel (Teknik şartnamenin 11.3. maddesine göre) 8 kişi
Teşekkür Belgesi (Teknik şartnamenin 11.3. maddesine göre) 200 adet
Cep Programı (Teknik şartnamenin 11.6.2. maddesine göre) 5.000 adet
Broşür (Teknik şartnamenin 11.6.3. maddesine göre) 5.000 adet
Türkçe Kongre Afişi (Teknik şartnamenin 11.6.4. maddesine göre) 6.000 adet
İngilizce Kongre Afişi (Teknik şartnamenin 11.6.5. maddesine göre) 1.000 adet
Kongre El broşürü Türkçe (Teknik şartnamenin 11.6.6. maddesine göre) 4.000 adet
Kongre El broşürü İngilizce (Teknik şartnamenin 11.6.6. maddesine göre) 1.000 adet
Genel Müdürlüğümüzü Tanıtıcı El broşürü Türkçe (Teknik şartnamenin 11.6.7. maddesine göre) 5.000 adet
Genel Müdürlüğümüzü Tanıtıcı El broşürü İngilizce (Teknik şartnamenin 11.6.7. maddesine göre) 1.000 adet
Bildiri Özeti Kitabı (Teknik şartnamenin 11.6.8. maddesine göre) 500 adet
Cepli Dosya (Teknik şartnamenin 11.6.9. maddesine göre) 5.000 adet
Bloknot (Teknik şartnamenin 11.6.10. maddesine göre) 5.000 adet
Keten bez çanta (Teknik şartnamenin 11.6.11. maddesine göre) 5.000 adet
İmza Föyü (Teknik şartnamenin 11.6.12. maddesine göre) 500 adet
Dijital Bülten (Teknik şartnamenin 11.7. maddesine göre) 1 adet
Nakliye (Teknik şartnamenin 11.8. maddesine göre) 2 adet
Kongre Çantası (Teknik şartnamenin 11.9. maddesine göre) 5.000 adet
Tükenmez Kalem (Teknik şartnamenin 11.10. maddesine göre) 5.000 adet
Paket Lastiği (Teknik şartnamenin 11.11. maddesine göre) 3 kilogram
Metal Kapı Detektörü (Teknik şartnamenin 12.1.1. maddesine göre) 6 adet
X-Ray Cihazı (Teknik şartnamenin 12.1.1. maddesine göre) 3 adet
Teknik Personel (Teknik Şartnamenin 12.1.1 Maddesine göre) 3 kişi
İnternet Merkezi (Teknik şartnamenin 15. maddesine göre) 1 adet
Stratejik İletişim ve Medya İletişim Uzmanı (Teknik şartnamenin 16.1 maddesine göre) 1 kişi
Mesaj ve İçerik Uzmanı - Editörü (Teknik şartnamenin 16.2. maddesine göre) 1 kişi
Dijital İletişim - Sosyal Medya Uzmanı (Teknik şartnamenin 16.3. maddesine göre) 1 kişi
Stratejik Eylem Planı (Teknik şartnamenin 16.6. maddesine göre) 1 adet
Kongre Açılış filmi senaryosu hazırlanması (Teknik şartnamenin 16.8. maddesine göre) 1 adet
Kongre Açılış filmi yapımı (Teknik şartnamenin 16.8. maddesine göre) 1 adet
Yurtiçi yazılı medya çalışmaları (Teknik şartnamenin 17.1.a. maddesine göre) 11 adet
2 aylık İngilizce basın bülteni hazırlanması (Teknik şartnamenin 17.1.c. maddesine göre) 1 adet
2 aylık İngilizce basın bülteni servisi ve raporlanması (Teknik şartnamenin 17.1.c. maddesine göre) 100 adet
Radyo Spotu (Teknik şartnamenin 17.1.d. maddesine göre) 1 adet
Radyo Spotu yayımlanması (Teknik şartnamenin 17.1.d. maddesine göre) 1.800 adet
Sosyal medya platformu için post üretimi ve paylaşımı (Teknik şartnamenin 17.1.e. maddesine göre) 20 adet
Sosyal medya platformu için grafik animasyonlu hareketli post üretimi ve paylaşımı (Teknik şartnamenin 17.1.e. maddesine göre) 4 adet
Sosyal medya platformu için viral video üretimi ve paylaşımı (Teknik şartnamenin 17.1.e. maddesine göre) 3 adet
Dijital banner (Teknik şartnamenin 17.1.f. maddesine göre) 100 adet
Röportaj Çekimi ve Sosyal Medya üzerinden paylaşımı (Teknik şartnamenin 17.2. maddesine göre) 4 adet
Kahvaltılı Basın Toplantısı (Teknik şartnamenin 17.3. maddesine göre) (2 gün x 60 kişilik) 120 kişi
Akşam Yemeği (Teknik şartnamenin 17.4. maddesine göre) (2 gün x 30 kişi) 60 kişi
Afiş Basımı (Teknik şartnamenin 17.5 maddesine göre) 15 adet
28 Nisan 2020 - 07 Mayıs 2020 tarihleri arasında üst geçitlere afiş takımı (Teknik şartnamenin 17.5. maddesine göre) 15 adet
Afiş Sökümü (Teknik şartnamenin 17.5. maddesine göre) 1 adet
Basın Dosyası (Teknik şartnamenin 17.6.1. maddesine göre) 200 adet
Billboard Tasarımı (Teknik şartnamenin 17.7. maddesine göre) 1 adet
Billboard Kiralama İstanbul (Teknik şartnamenin 17.7. maddesine göre) 60 adet
Billboard Kiralama Ankara (Teknik şartnamenin 17.7. maddesine göre) 20 adet
Megaland Kiralama İstanbul (Teknik şartnamenin 17.7. maddesine göre) 5 adet
Megaland Kiralama Ankara (Teknik şartnamenin 17.7. maddesine göre) 5 adet
Konuşmacılara Hediye (Teknik şartnamenin 18. maddesine göre) 500 adet
Akordeon Bariyer (Teknik şartnamenin 20. maddesine göre) 100 metre
17 Mart 2020

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2020/56131
İptal Nedeni : Diğer - Covid 19 salgın hastalığı sebebiyle
İptal Tarihi : 16 Mart 2020