• İhale No
    2012/27146
  • İhale Adı
    35 KALEM BASILI EVRAK,BİLGİSAYAR VE KIRTASİYE SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Mart 2012 10:00
  • İdare
    Konya Akşehir Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Yayın Tarihi
    07 Mart 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


35 KALEM BASILI EVRAK,BİLGİSAYAR VE KIRTASİYE SARF MALZEME ALIMI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı D ev let H a st a nesi -a kşehir
35 Kalem Basılı Evrak,Bilgisayar Ve Kırtasiye Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/27146
1-İda re nin
a) Adresi : Kileci Mahallesi Hastane Caddesi 20 42560 Akşehir Konya
b) Telefon ve faks numarası : 3328136474 - 3328131899
c) Elektronik Posta Adresi : aksdevlethas@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Akşehir Devlet Hastanesi Baştabipliği Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip idare tarafından yüklenicinin, kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren işe başlanacak, Kırtasiye,bilbisayar sarf ve Basılı Evraklar tek parti halinde, istem tarihinden itibaren 10 gün içerisinde teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Akşehir Devlet Hastanesi Baştabipliği Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 16.03.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Akşehir Devlet Hastanesi
Baştabipliği Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 25 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C .Ziraat Bankası Ilgın Şubesi TR60 0001 0001
7135 2976 5350 01 Nolu Hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Akşehir Devlet Hastanesi Baştabipliği Satın Alma Birimi adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TABURCU SONRASI HASTA BİLGİLENDİRME FORMU 10.000,000 ADET
HASTA YATIŞ DOSYASI (ÇOCUK) 1.750,000 ADET
HASTA YATIŞ DOSYASI (DAHİLİYE) 3.750,000 ADET
HASTA YATIŞ DOSYASI (HARİCİYE) 4.750,000 ADET
HASTA YATIŞ DOSYASI (NİSAİYE) 1.750,000 ADET
HASTA YATIŞ DOSYASI (KADIN DOĞUM) 500,000 ADET
HASTA YATIŞ ARŞİV ZARFI 12.000,000 ADET
S.G.K. İŞ GÖREMEZLİK BELGESİ 4.000,000 ADET
S.G.K ÇALIŞABİLİR KAĞIDI 4.000,000 ADET
ARIZA BİLDİRİM FORMU 5.000,000 ADET
GÜVENLİ CERRAHİ KONTROL LİSTESİ FORMU 2.500,000 ADET
ANESTEZİ GÜVENLİ KONTROL LİSTESİ FORMU 2.500,000 ADET
BEBEK AYAK İZİ KAĞIDI 1.000,000 ADET
ANESTEZİ TAKİP FORMU 20,000 CİLT
NST FETAL MONİTÖR KAĞIDI 200,000 PAKET
PREOPERATİF ANESTEZİ KAĞIT FORMU 15,000 CİLT
TEDAVİ DEFTERİ 100,000 CİLT
YATAN HASTA BİLGİLENDİRME FORMU(NORMAL DOĞUM) 4.000,000 ADET
YATAN HASTA BİLGİLENDİRME FORMU(SEZERYAN) 1.000,000 ADET
IMPADENCE AUDIO METER AT 235 CİHAZ SONUÇ KAĞIDI 100,000 RULO
EKG CİHAZINA AİT SONUÇ KAĞIDI (60X30) 600,000 RULO
İLLER ARASI HASTA NAKİL DEFTERİ 20,000 CİLT
AMELİYAT DEFTERİ 50,000 CİLT
EFOR KAĞIDI KARDİOSİS A4 500 (12X21) 30.000,000 ADET
HP 1005 TONER 3,000 ADET
HP 1020 TONER 5,000 ADET
HP 1022 TONER 3,000 ADET
HP 1150 TONER 3,000 ADET
HP 1160 TONER 10,000 ADET
HP 1320 TONER 10,000 ADET
HP 2015 TONER 3,000 ADET
HP 2055 TONER 50,000 ADET
SAMSUNG ML 2010 D3 UYUMLU TONER 20,000 ADET
XEROX (PHASER 3125) TONER 12,000 ADET
NST KAĞIDI(TWİN VİEW FC 1400) 200,000 RULO