• İhale No
    2015/9725
  • İhale Adı
    35 (OTUZ BEŞ) KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI İŞİ
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Şubat 2015 10:00
  • İdare
    Iğdır Halk Sağlığı Müdürlüğü
  • İhale İli
    Iğdır
  • İşin İli
    Iğdır
  • Yayın Tarihi
    04 Şubat 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

35 (OTUZ BEŞ) KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI İŞİ

IĞDIR HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU

35 (Otuz Beş) Kalem Temizlik Malzemesi Alımı İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/9725
1-İdarenin
a) Adresi : TOPÇULAR MAH. EĞİTİM SAĞLIK OCAĞI BİNASI KAT:2 25 76100 MERKEZ IĞDIR MERKEZ/IĞDIR
b) Telefon ve faks numarası : 4762277589 - 4762276617
c) Elektronik Posta Adresi : igdirhalksagligi@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 35 (Otuz Beş) Kalem Temizlik Malzemesi Alımı İşi.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Iğdır Halk Sağlığı Müdürlüğü hizmet binası deposu (Topçular Mah. Hürriyet Cad. Eğitim Sağlık Ocağı Binası)
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanan firma, sözleşmeye müteakip ilk takvim günü itibariyle 30 (Otuz) takvim günü içinde istenen malzemeleri teslim edecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Topçular Mah. Eğitim Sağlık Ocağı Binası Kat:2 Merkez / IĞDIR
b) Tarihi ve saati : 13.02.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Iğdır Halk Sağlığı Müdürlüğü Satın Alma Birimi Topçular Mah. Eğitim Sağlık Ocağı Binası Kat:2 Merkez / IĞDIR 76000 adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 60 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 70 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Iğdır Defterdarlığı Muhasebe Müdürlüğü Ziraat Bankası Iğdır Şubesi TR 28 0001 0001 5000 0010 0059 66 IBAN Numaralı Hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Iğdır Halk Sağlığı Müdürlüğü Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Çamaşır Suyu (10 kg'lık) 1.350 kilogram
Yüzey Temizleyici (10 Kg'lık) 1.000 kilogram
Sıvı El Sabunu (10 Kg'lık) 850 kilogram
Kireç Sökücü (10 Kg'lık) 300 kilogram
Tuz Ruhu (10 Kg'lık) 600 kilogram
Katı El Sabunu 300 adet
Cam Sil Tabancalı (500 ml) 300 adet
Tıbbi Atık Poşeti (Orta Boy) 3.000 rulo
Çöp Poşeti (Orta Boy) 600 rulo
Çöp Poşeti (Büyük Boy) 1.150 rulo
Lavabo Açıcı 70 paket
Kağıt Havlu 4.000 rulo
Tuvalet Kağıdı 6.000 rulo
Kolonya (250 ml Şişelerde) 150 adet
Oda Parfümü 200 adet
Vileda Kovası (15 Litrelik) 25 adet
Paspas Arabası (Takım Çift Kovalı Tekerlekli) 20 adet
Araba Yıkama Fırçası 50 adet
Tahta Sağlı Saman Süpürge 25 adet
Masa Altı Çöp Kovası (Pedallı Plastik 20 Litrelik) 85 adet
Wc Fırçası Hazneli 30 adet
Lavabo Fırçası 30 adet
İş Eldiveni 240 çift
Bulaşık Yıkama Eldiveni (7,5-8 Numara) 60 çift
Çöp Kovası (Büyük Boy) 40 adet
Araba Parfümü (Fitilli) 20 adet
Araba Parfümü (Sıvı) 20 litre
Islak Mendil (Orta Boy) 100 paket
Toz Vim (1 Kg'lık) 60 adet
Sıvı Vim (750 Mg'lık) 80 adet
Tuvalet Koku Giderici 250 adet
Mikro Fiber Mob Paspas (Takım Orta Boy) 40 adet
Tek Kullanımlık Muayene Masası Örtüsü aşağıya sızdırmayacak malzemeden olmalıdır 1.000 rulo
Temizlik Bezi Mikrofiber 500 adet
Sıvı Sabun Makinesi Krom 20 adet