• İhale No
    2020/485021
  • İhale Adı
    36 AY ÜZERİNDEN MALZEMELİ YEMEK PİŞİRME DAĞITIM VE SONRASI
  • Sektör
    Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Ekim 2020 10:30
  • İdare
    Rize İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Rize
  • İşin İli
    Rize
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    22 Eylül 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

36 AY ÜZERİNDEN MALZEMELİ YEMEK PİŞİRME DAĞITIM VE SONRASI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/485021

1-İdarenin

a) Adresi : Paşakuyu Mah. Zübeyde Hanım Cad. No:1 Rize Sağlık Kompleksi Binası Kat:3-4-5 - RİZE 53100 Merkez/RİZE
b) Telefon ve faks numarası : 4642130227 - 4642147585
c) Elektronik Posta Adresi : rizesm@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Normal Yemek : 3.680.000 Öğün Diyet Yemek: 525.000 Öğün Kahvaltı: 1.472.000 Öğün Diyet Kahvaltı: 330.000 Öğün Diyet Ara Öğün: 313.200 Öğün Ramazan İftar Yemeği: 74.400 Öğün Ramazan Sahur Yemeği: 72.600 Öğün
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : 1- T.C. S.B. Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi 2-Rize Devlet Hastanesi, 3-Kaçkar Devlet Hastanesi, 4-İshakoğlu Çayeli Devlet Hastanesi 5- Fındıklı Devlet Hastanesii
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2021, işin bitiş tarihi 31.12.2023


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Rize Sağlık Müdürlüğü- Merkezi Satınalma Birimi Paşakuyu Mah. Zübeyde Hanım Cad. No:1 Rize Sağlık Kompleksi Binası Kat:5 Rize
b) Tarihi ve saati : 23.10.2020 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

İstekliler, ilgili mevzuatı gereği ihale tarihinde geçerli olan ve faaliyet konusu Hazır Yemek ve/veya Tabldot Yemek Üretimi ve/veya Gıda Üretimi olan “ İşletme Kayıt Belgesi” ni teklif dosyasında sunacaklardır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu Hastaneleri, Üniversite Hastaneleri, Özel Hastaneler, Kamu ve Özel  Rehabilitasyon merkezlerinde gerçekleştirilmiş malzemeli her türlü yemek pişirme, dağıtım ve sonrası hizmet benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Rize Sağlık Müdürlüğü- Merkezi Satınalma Birimi Paşakuyu Mah. Zübeyde Hanım Cad. No:1 Rize Sağlık Kompleksi Binası Kat:5 Rize adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Sözleşme ve Genel Giderler Dahil 45 işçi ile 36 Aylık İşçilik Maliyet(Brüt asgari ücret) 45,00 36,000 Ay
Sözleşme ve Genel Giderler Dahil 45 işçi için 45 Gün ulusal, resmi, dini bayram ve genel tatil çalışma maliyeti(Brüt asgari ücret) 45,00 45,000 Gün
NORMAL YEMEK 1.650.000,000 öğün
DİYET YEMEK 300.000,000 öğün
KAHVALTI 630.000,000 öğün
DİYET KAHVALTI 132.000,000 öğün
DİYET ARA ÖĞÜN 164.000,000 öğün
RAMAZAN İFTAR YEMEĞİ 33.000,000 öğün
RAMAZAN SAHUR YEMEĞİ 33.000,000 öğün
Sözleşme ve Genel Giderler Dahil 41 işçi için 36 Ay ulusal, resmi, dini bayram ve genel tatil çalışma işçilik maliyeti(Brüt asgari ücret) 41,00 36,000 Ay
Sözleşme ve Genel Giderler Dahil 41 işçi için 45 Gün ulusal, resmi, dini bayram ve genel tatil çalışma maliyeti(Brüt asgari ücret) 41,00 45,000 Gün
NORMAL YEMEK 2.030.000,000 öğün
DİYET YEMEK 225.000,000 öğün
KAHVALTI 842.000,000 öğün
DİYET KAHVALTI 198.000,000 öğün
DİYET ARA ÖĞÜN 149.200,000 öğün
RAMAZAN İFTAR YEMEĞİ 41.400,000 öğün
RAMAZAN SAHUR YEMEĞİ 39.600,000 öğün
21 Ekim 2020

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2020/485021
İptal Nedeni : Diğer - Teknik Şartname ve İhale Dokümanlarında değişikliğe gidilerek düzenlemeler yapılması gerekliliği nedeniyle iptal edilmesine karar verilmiştir.
İptal Tarihi : 21 Ekim 2020

22 Ekim 2020

İHALE İPTAL İLANI
YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2020/485021
1- İdarenin
a) Adresi:Paşakuyu Mah. Zübeyde Hanım Cad. No:1 Rize Sağlık Kompleksi Binası Kat:3-4-5 - RİZE 53100 Merkez/RİZE
b) Telefon ve faks numarası:4642130227 - 4642147585
c) Elektronik posta adresi:rizesm@saglik.gov.tr
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :22.09.2020 - 4198
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) ::Kamu İhale Bülteni - 22.09.2020
3- İhale İptal Tarihi:21.10.2020
4- İptal nedeni veya nedenleri

Teknik Şartname ve İhale Dokümanlarında değişikliğe gidilerek düzenlemeler yapılması gerekliliği nedeniyle iptal edilmesine karar verilmiştir.