• İhale No
    2010/511683
  • İhale Adı
    36 KALEM MATBU EVRAK VE KIRTASİYE MALZEMESİ
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmet ve Kırtasiye Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Ekim 2010 09:00
  • İdare
    Mardin Kadın Doğum Ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi
  • İhale İli
    Mardin
  • İşin İli
    Mardin
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
36 KALEM MATBU EVRAK VE KIRTASİYE MALZEMESİ
SAĞLIK BAKANLIĞI Mardin Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi

36 KALEM MATBU EVRAK VE KIRTASİYE MALZEMESİ
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/511683
1-İdarenin
a) Adresi:YENISEHIR MAHALLESI S S K CADDESI 1 47100 MARDİN MERKEZ MARDİN
b) Telefon ve faks numarası:4822133889 - 4822133856
c) Elektronik Posta Adresi:siraccalik@mynet.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:MARDİN KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ AMBARI
c) Teslim tarihi:Sözleşme İmzalanmasına Müteakip 15 Gün içinde Tek Parti Şeklinde Ambara Teslim Edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:SSK CADDESİ YENİŞEHİR MARDİN/ MARDİN KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ
b) Tarihi ve saati:11.10.2010 - 09:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

MARDİN KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ SATIN ALAM BİRİMİ adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
SSK CADDESİ YENİŞEHİR MARDİN/ MARDİN KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ SATIN ALAM BİRİMİ
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (ALTMIŞ) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
POLIKLINIKDEFTERI 50,00 CILT
ISGORMEZLIK DEVAM BELGESI 50,00 CILT
ISGORMEZLIK DEVAM BELGESI (FORM 2) 50,00 CILT
LABORATUVARTETKIK ISTEM FORMU 1000,00 CILT
SEFFAFNAYLON DOSYA GOMLEGI 10000,00 ADET
AMELIYATHANESARF FORMU 100,00 CILT
YATANHASTA UCRET TAHAKKUK FORMU (KADIN) 200,00 CILT
YATANHASTA UCRET TAHAKKUK FORMU (ÇOCUK) 200,00 CILT
RONTGENISTEK FISI 200,00 CILT
YATANHASTA RAPORU 100,00 CILT
REFAKETETME ZORUNLULUGU FORMU 100,00 CILT
CIKISOZETI 100,00 CILT
ANESTEZIMALZEME SARF FORMU 100,00 CILT
ANESTEZIDEFTERI 100,00 CILT
KONSULTASYONFISI 100,00 CILT
HASTANEGIRIS KAGIDI 100,00 CILT
TESLIMEDILEN DOSYALAR FORMU 100,00 CILT
ILACTAHAKKUK FORMU 200,00 CILT
DOGUMRAPORU 200,00 CILT
TIBBIMUSAHADE KAGIDI 200,00 CILT
ACILLABORATUVAR TETKIK FORMU 200,00 CILT
YATANHASTA DOSYASI 10000,00 ADET
TASINIRISTEK BELGESI 20,00 CILT
HASTATABELASI 100,00 CILT
BARKODETIKETI 3500,00 RULO
MAVITUKENMEZ KALEM 5000,00 ADET
FOSFORLUKALEM (ISARETLEME KALEMI) 50,00 ADET
IMZAKALEMI (MAVI) 100,00 ADET
TELRAPTIYE MAKINASI 50,00 ADET
RISORZ 230 BASKI MAKINASI MÜREKKEBI 20,00 ADET
RISORZ 230 BASKI MAKINASI MASTER 15,00 RULO
REFAKATCIKARTI 10000,00 ADET
MORRECETE KAYIT DEFTERI 5,00 ADET
ACILPOLIKLINIK KAYIT DEFTERI 50,00 CILT
ZIMBAMAKINASI 105,00 ADET
IMZAKARTONU 10,00 ADET