• İhale No
    2011/43835
  • İhale Adı
    36 KALEM TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    Siirt Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Siirt
  • İşin İli
    Siirt
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Siirt Devlet Hastanesi

36 KALEM TIBBI SARF MALZEME ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/43835
1-İdarenin
a) Adresi:YENIMAHALLE HASTANE CADDESI AÇIKCEZAEVI KARSISI 6 56100 SİİRT MERKEZ SİİRT
b) Telefon ve faks numarası:4842246560 - 4842246533
c) Elektronik Posta Adresi:siirtdhs4@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:SİİRT DEVLET HASTANESİ TIBBİ SARF MALZEME AMBARI
c) Teslim tarihi:sözleşmeye müteakip 8 ay içerisinde mal teslimatı sipariş dogrultusunda peyder pey yapılacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:SİİRT DEVLET HASTANESİ BAŞTABİPLİGİ YENİMAHALLE HASTANE CAD AÇIKCEZAEVİ KARŞISI NO: 6 SİİRT MERKEZ
b) Tarihi ve saati:11.04.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


İstekliler T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarını belgelendireceklerdir.

-İstekliler tarafından teklif edilecek tıbbi malzemelerin üretici veya ithalatçısının T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal

Bilgi Bankasına kayıtlı olduğuna dair belge ihale dosyasında bulundurulacaktır



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Tedarik edilecek mallara ait her bir kalem için numune ihale tarihi ve saatine kadar ihale komisyon  odasına getirilicektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

SİİRT DEVLET HASTANESİ SAYMAN MUTEMEDİ adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil

yurtiçi için 60 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 70 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C ZİRAAT BANKASI SİİRT MERKEZ ŞUBESİ TR36000100009429951284-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
SİİRT DEVLET HASTANESİ BAŞTABİPLİGİ
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KLEMPLİ İDRAR TORBASI 500,00 ADET
İDRAR TORBASI ASKISI 500,00 ADET
NEBÜLLÜ OKSİJEN MASKESİ 5000,00 ADET
KİMYASAL İNDİKATÖR 25000,00 ADET
ENJEKSİYON BANDI 75000,00 ADET
PEMBE BRANÜL (İNTRAVENÖZ KANÜL) 5000,00 ADET
TRAKEAL ASPİRATÖR TOPLAMA KABI 1500,00 ADET
SANTRAL VENÖZ KATETER (TEK LÜMENLİ 6F) 10,00 ADET
AİRWAY (HAVAYOLU) 1000,00 ADET
PERKÜTAN ENDOSKOPİK GASTROSTOMİ SETİ 5,00 ADET
SPİNAL İĞNE (SARI-SİYAH-TURUNCU İKİLİ/TEKLİ) 300,00 ADET
LAPAROSKOPİK TROKAR (10'LUK / 5'LİK) 30,00 ADET
LAPAROSKOPİK GRASPER 15,00 ADET
LAPAROSKOPİK MAKAS 15,00 ADET
LAPAROSKOPİK DİSSEKTÖR 15,00 ADET
LAPAROSKOPİK KLİPS ATICI (10'LUK) 15,00 ADET
SOLUNUM DEVRESİ 150,00 ADET
SOLUNUM DEVRESİ KATETER KONNEKTÖRÜ 200,00 ADET
VEN VALFİ (2'Lİ - 3'LÜ) 4000,00 ADET
DOUBLE J KATETERİ 4.8 F (26-28) 200,00 ADET
SİSTOFİX (YETİŞKİN-PEDİATRİK) 60,00 ADET
ÜRETER KATETER (3F,4F,5F,6F) 100,00 ADET
SİGOR TAMPON (GÖZ) 200,00 ADET
ÜÇGEN SPANÇ 200,00 ADET
EKG ELEKTRODU 5000,00 ADET
NELATON SONDA NO:14 100,00 ADET
BASINÇ İZLEME SETİ ULTRAVİCW SC MONİTÖRE UYUMLU 200,00 ADET
BASINÇ İZLEME SETİ PLUSMED MONİTÖRE UYUMLU 200,00 ADET
ENTERAL BESLENME TORBASI 500,00 ADET
HEMOVAK DREN NO:12 (TEKLİ/ÇİFTLİ) 200,00 ADET
YANKUER ASPİRASYON SETİ 1000,00 ADET
BAKTERİ FİLTRESİ 1000,00 ADET
SANTRAL VENÖZ KATETERİ PEDİATRİK 5 F 50,00 ADET
DİJİTAL BEDEN DERECESİ BAŞLIĞI 5000,00 ADET
SİMPLEX (STAPLEX) İĞNE 22 NUMARA 100,00 ADET
EXTERNAL NAZAL SPLİNT L VE M 100,00 ADET