• İhale No
    2013/8708
  • İhale Adı
    37 KALEM KURU GIDA ALIMI
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    01 Şubat 2013 11:00
  • İdare
    Yusufeli Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Artvin
  • İşin İli
    Artvin
  • Yayın Tarihi
    24 Ocak 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

37 KALEM KURU GIDA ALIMI
YUSUF E Lİ İLÇ E D EVL E T H ASTAN ES İ
37 Kalem Kuru Gıda Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü
ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/8708
1-İda re nin
a) Adresi : Hastane Mahallesi Hastane Cad. 08800 - Yusufeli/Artvin
b) Telefon ve faks numarası : 4668112015 - 4668112614
c) Elektronik Posta Adresi : artvindhs8@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Yusufeli İlçe Devlet Hastanesi Ambar Depo Birimi
c) Teslim tarihi : Sözleşme tarihinden itibaren 31.12.2012 tarihine kadar idarenin
isteği doğrultusunda peyder pey alım yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Yusufeli İlçe Devlet Hastanesi Satınalma Birimi
b) Tarihi ve saati : 01.02.2013 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Yusufeli İlçe Devlet
Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak
indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yusufeli İlçe Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BEYAZ PEYNİR 200 KG
BULGUR 400 KG
BAKLAVA (HAZIR) 200 KG
BAHARAT (MUHTELİF) 20 KG
ÇAY (1KG' LIK) 45 KG
KURU FASULYE 300 KG
KONSERVE (BEZELYE) 100 KG
MAKARNA 250 KG
KIRMIZI MERCİMEK 200 KG
NOHUT 200 KG
PİRİNÇ (BALDO) 1.500 KG
PİKNİK REÇEL (20 GRAMLIK) 2.000 ADET
PİKNİK BAL (20 GRAMLIK) 2.000 ADET
PİKNİK ÇİKOLATA (20 GRAMLIK) 2.000 ADET
PİKNİK TEREYAĞI (20 GRAMLIK) 4.000 ADET
SALÇA 450 KG
SÜT 200 ML 2.000 ADET
ŞEHRİYE 150 KG
TOZ ŞEKER 300 KG
TUZ 120 KG
TAHİN HELVA 50 GRAMLIK 3.000 ADET
KARIŞIK TURŞU 250 KG
UN 120 KG
YOĞURT 1.750 KG
YUMURTA 4.000 ADET
YUFKA 75 KG
ZEYTİN 250 KG
KAŞAR PEYNİRİ 50 KG
BARBUNYA 200 KG
ZEYTİN YAĞI 800 KG
İRMİK UNU 75 KG
KURU KAYISI 80 KG
KURU ÜZÜM 80 KG
YEŞİL MERCİMEK 300 KG
ETİMEK 200 KG
MISIR UNU 20 KG
TEREYAĞI 250 KG