• İhale No
    2011/41345
  • İhale Adı
    4*2 Dizel Tam Donanımlı Panelvan Tipi Ambulans Alımı
  • Sektör
    Araç, Yedek Parça ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Nisan 2011 14:30
  • İdare
    MANİSA İl Özel İdaresi GENEL SEKRETERLİĞİ
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
4*2 DİZEL TAM DONANIMLI PANELVAN TİPİ AMBULANS SATIN ALINACAKTIR
MANİSA İl Özel İdaresi GENEL SEKRETERLİĞİ

4*2 Dizel Tam Donanımlı Panelvan Tipi Ambulans Alımı
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/41345
1-İdarenin
a) Adresi:AKMESCIT MAH. IZMIR CAD. 311 MANİSA MERKEZ MANİSA
b) Telefon ve faks numarası:2362314636 - 2362321755
c) Elektronik Posta Adresi:manisaozelidare@ttmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Manisa İl Ambulans Servisi Başhekimliğine teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi:Sözleşme tarihini müteakiben 60 (Altmış) takvim günü içerisinde teslim edileceketir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Manisa İl Özel İdaresi - Akmescid Mah. İzmir Cad. No : 311 MANİSA
b) Tarihi ve saati:19.04.2011 - 14:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


Araca ait TS-EN 1789 Standardı son versiyonu uygunluk belgesi



Sedye Platformu,ana sedye, defibrilatör, tarnsport ventilatör ve portatif asansör cihazlarının EN 1789 standardına uygun olduğuna dair test raporları



Sedye platformu ve ana sedye EN 1789 standardında belirtilen 10G çarpma testi sertifikası olacaktır.  



Teklif edilen tüm tıbbi cihazlar için T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olduğuna Sağlık Bakanlığı tarafından TİTUBB'da onaylı olduğuna dair belgesi olacaktır.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


a)İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi

b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu

c) İsteklinin Kayıtlı olduğu meslek odası tarafından İstekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi

ç) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala/mallara ilişkin Yerli Malı Belgesi

 


4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


Teklif sahibi ayrıca araçların teslim tarihinden itibaren 10 yıl süre ile yedek parça temin etme garantisi verecektir.

 Belirtilen süre içerisinde garanti edilen arızaları gidermede gereken her türlü masraf ( yedek parça, işçilik, v.b ) teklif sahibi tarafından karşılanacaktır.

 


4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:


Sedye platformu, ana sedye, defibrilatör, transport ventilatörü, portatif aspiratör cihazlarının EN 1789 standardına uygun olduğuna dair test raporları.Sedye platformu, ana sedye ve hasta kabini koltuklarının EN 1789 standardında belirtilen 10 G çarpma testi sertifikası,Ana sedye, Kombinasyon sedye, Faraş sedye, Vakum sedye, Oksijen sistemi, Portatif vakum aspiratörü, Sabit ve Portatif tansiyon aleti, Şişme atel seti, Boyunluk seti, Sırt tahtası, Canlandırma Ünitesi, Defibrilatör, Transport ventilatör, Glukozmetre, Diagnostik set, Ked kurtarma yeleği, Traksiyon Atel Seti ile Portatif EKG cihazının TİTUBB belgeleri ile Teknik ve tıbbi cihazlar için Üretici veya Türkiye distribütörü tarafından verilmiş adres ve telefonları belirtilen yetkili servis listesi


4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


a- Teklif edilen aracın teknik özelliklerine ait bilgileri içeren orjinal tanıtım kataloğu



b-Ana Sedye, Kombinasyon Sedye, faraş Sedye, Vakum Sedye, Oksijen Sistemi, Portatif Vakum Aspiratörü, Portatif Tansiyon Aleti, Şişme Atel Seti,Boyunluk Seti,Sırt Tahtası, Canlandırma Ünitesi, Defibrilatör, Transport Ventilatör, Glukozmetre, Diagnostik Set, Ked Kurtarma Yeleği, Traksiyon Atel seti ve portatif  EKG Cihazının Teknik veya Tıbbi Cihazlar için Üretici veya Türkiye distribitörü tarafından verilmiş adres ve telefonları belirtilen Yetkili Servis Lİstesi  



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Manisa İl Özel İdaresi İhale Takip Bürosu adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
110 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Manisa Merkez Ziraat Bankası nezdinde bulunan 39538642-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Manisa İl Özel İdaresi - Akmescid Mah. İzmir Cad. No : 311 MANİSA
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:
"Teknik Şartnameye uygunluk Belgesi" başlığı altında, teklif veren isteklinin başlıklı kağıdına yazılmış ve her sayfası  istekli tarafından kaşelenip imzalanmış olacaktır. Bu işlem ortak katılım durumunda her bie ortak tarafından yerine getirilecektir.






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim