• İhale No
    2010/507411
  • İhale Adı
    4.363 ADET VİNLEKS SANDALYE
  • Sektör
    Mobilya ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Ekim 2010 10:00
  • İdare
    YÜKSEK ÖĞRENİM KREDİ VE YURTLAR KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İDARİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
VİNLEKS SANDALYE SATIN ALINACAKTIR
YÜKSEK ÖĞRENİM KREDİ VE YURTLAR KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İDARİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI

4.363 ADET VİNLEKS SANDALYE
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/507411
1-İdarenin
a) Adresi: KIBRIS CADDESI 4 06604 ÇANKAYA ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:3124301780 - 3124357284
c) Elektronik Posta Adresi:siteyonetim@kyk.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri
:BÖLGESİ HİZMET YERİ MİKTAR
ANKARA ŞERİFE BACI YURDU 150 Adet
ANTALYA ISPARTA 750 Adet
ANTALYA BURDUR YURDU 450 Adet
BOLU KOCAELİ YAVUZ SELİM YURDU 1.000 Adet
BURSA ULUDAĞ YURDU 537 Adet
DİYARBAKIR BATMAN YURDU 36 Adet
İZMİR H.AHMET YESEVİ YURDU 400 Adet
İZMİR URLA YURDU 500 Adet
KONYA AKSARAY KIZ YURDU 250 Adet
KONYA AKŞEHİR YURDU 290 Adet
TOPLAM : 4.363 Adet
c) Teslim tarihleri:Sözleşme imzalanmasını müteakip, işe başlama tarihinden itibaren 35 (otuzbeş) takvim günü içerisinde, Kurumumuz tarafından bildirilen teslim yerlerine belirtilen sayıların tamamı teslim edilecektir.
Teslimat yapılacak yurt müdürlüklerinin yüklenicinin malları teslim edeceğini bildirdiği tarihte hazır olmaması durumunda, mallar idarenin belirleyeceği bir depoya (idarenin ve/veya yüklenicinin Ankara veya diğer illerde bildirilecek yerlere) teslim edilecektir.
Teslim yerlerinin hazır olmaması durumunda, malların imalatının hazır olduğunun yüklenici tarafından bildirilmesi halinde İdarenin belirleyeceği bir depoya teslim edilen mallardan, idareye ait depoya teslim edilenlerin muayene ve kabulü yapılacak, yükleniciye ait depoda bekletilen mallar için depoda hazır olup olmadığı tespit edilecektir. Ancak yükleniciden kaynaklanmayan sebeplerden dolayı yükleniciye cezai müeyyide uygulanmayacaktır. Bu malların teslim yeri ve / veya yerleri hazır olduğunda teslim yerlerine yüklenici tarafından nakli yapılacak, bu nakilden sonra ise yüklenicinin deposundan gönderilen malların muayene ve kabul işlemi gerçekleştirilecektir.
İdare tarafından gerek görüldüğünde teslim yer/yerlerinde değişiklik yapabilecektir.
Teslim yerleri belli olan yerlere malın yüklenici tarafından imalatının hazır olduğunun bildirilmesine müteakip idarece yükleniciye sevk talimatı verilmeden sevk yapılmayacaktır.
Teslimat yapıldıktan sonra teslim edilen hizmet yerinde bulunan taşınır işlemlerden sorumlu Taşınır Kayıt ve Kontrol Yetkilisi tarafından “Taşınır Geçici Alındı Belgesi” tanzim edilerek Genel Müdürlüğe gönderilecektir. (Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisinin kısa süreli izinlerinde, mesai dışı ve taşınır işlemlerinin bilgisayar ortamında yürütülemediği durumlarda ise; Taşınır Geçici Alındı Belgesi yerine kullanılmak üzere Yurt Müdürlüklerinde Nöbetçi Memur, Bölge Müdürlüklerinde ise Harcama Yetkilisinin uygun gördüğü personel tarafından “Olağan Üstü Durumlara Mahsus Taşınır Geçici İşlem Belgesi” düzenlenir.) Genel Müdürlükçe yürütülecek muayene ve kabul işlemlerine müteakip düzenlenen muayene ve kabul raporu ile fatura fotokopileri Taşınır Geçici Alındı Belgesini düzenleyen Taşınır Kayıt ve Kontrol Yetkilisi’nin bulunduğu hizmet yerine gönderilerek, Taşınır İşlem Fişi düzenlenmesi sağlanacak olup, bir nüshası Genel Müdürlüğe gönderilecektir. Bu Taşınır İşlem Fişi’ne istinaden Genel Müdürlük Donatım ve Ambarlama Şube Müdürlüğü tarafından ödemeye esas olacak Taşınır İşlem Fişi düzenlenecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Kıbrıs Cad. No : 4 Kurtuluş/ANKARA
b) Tarihi ve saati:19.10.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi



İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu



İsteklinin kayıtlı  olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi

 



İsteklinin kayıtlı  olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi



İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuatı uyarınca yetkili Kurum veya kuruluşlarca düzenlenen isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler


4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:


İsteklilerce teklif edilen ürüne ait TSE veya TSEK belgesi verilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

25 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

İdari İşler Dairesi Başkanlığı Satınalma Şube Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Kıbrıs Cad. No : 4 Kurtuluş/ANKARA
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
VinleksSandalye 4363,00 Adet