• İhale No
    2010/546540
  • İhale Adı
    4 ADET DUVAR TİP PİYANO, 1 ADET KORTRABAS, 1 ADET FAGOT
  • Sektör
    Spor Malzemeleri ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Aralık 2010 11:00
  • İdare
    DEVLET OPERA VE BALESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İZMİR DEVLET OPERA VE BALESİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
4 ADET DUVAR TİP PİYANO, 1 ADET KORTRABAS, 1 ADET FAGOT SATIN ALINACAKTIR
DEVLET OPERA VE BALESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İZMİR DEVLET OPERA VE BALESİ MÜDÜRLÜĞÜ

4 ADET DUVAR TİP PİYANO, 1 ADET KORTRABAS, 1 ADET FAGOT
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/546540
1-İdarenin
a) Adresi:SSK ISHANI D BLOK 3 35260 KONAK İZMİR
b) Telefon ve faks numarası:2324890474 - 2324831562
c) Elektronik Posta Adresi:
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:İZMİR DEVLET OPERA VE BALESİ MÜDÜRLÜĞÜ
SSK. İşhanı D Bl. K.3 Konak İZMİR
c) Teslim tarihi:İHALE ÜZERİNE KALAN FİRMA SÖZLEŞME İMZALANDIĞI TARİHTEN ENGEÇ ÜÇ GÜN İÇİNDE TESLİM EDECEKTİR.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:İZMİR DEVLET OPERA VE BALESİ MÜDÜRLÜĞÜSSK. İşhanı D Bl. Konak İZMİR
b) Tarihi ve saati:09.12.2010 - 11:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


Teklif edilen …….. marka…………..model…………..Müzik Aleti ile ilgili olarak; 3 yıl boyunca,  ücretsiz yedek parça ve bakım garantisine sahip olacaktır. Yüklenici bu mallara ait garanti belgelerini İdare adına düzenletmek ve orijinal nüshalarını İdareye teslim etmekle mükelleftir.



- Garanti süresi boyunca Yüklenici tarafından, malın kullanım kılavuzu veya diğer dokümantasyonunda belirtilen periyotlarda bakımı esnasında gerekli olan  her türlü sarf malzemesinin bedeli yükleniciye ait olmak üzere sağlanacaktır.



-   İdarenin bulunduğu yerde servis istasyonunun olmaması halinde satış sonrası hizmetlerin verilmesinden, idareye en yakın yerdeki yüklenici firma şubesi sorumludur.



-   İdareye en yakın yerdeki yüklenici firma şubesinden satış sonrası hizmet verilmesinin mümkün olmaması durumunda; malın firma merkezi yada diğer bir şubeye ulaştırılması ve geri gönderilmesi ile ilgili olarak nakliye, posta, kargo ve benzeri ulaşım giderleri yüklenici firmaya aittir.



-   Yüklenici firma Sanayi Malları Satış Sonrası Hizmetleri Hakkındaki Yönetmeliğin 11. maddesinde belirtilen hususları içeren servis fişini düzenlemek ve nüshasını idareye vermek zorundadır.



-   Kullanım ömrü süresince, malın bakım ve/veya onarım süresi garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın yüklenici firmaya fax’la bildiriminden sonra 24 saat içerisinde ilk müdahale yapılacak ve arızaları en geç 3 iş günü içerisinde giderilecektir. Garanti süresi dışında ise malın teslim tarihinden itibaren 20 iş gününü geçemez. (Belirtilen süreler içerisinde giderilemeyecek bir arızanın varlığı halinde bu süreler idarece belirlenir.)



-   Malın idareye teslim edildiği tarihten itibaren, kullanım hataları dışında yukarıda belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın 2 (iki) den fazla tekrarlanması veya farklı arızaların 4 (dört) den fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının 6(altı) dan fazla olması ve bu arızaların maldan yararlanamama sonucunu ortaya çıkarması durumunda, yüklenici malı değiştirmekle yükümlüdür.



-   Yüklenici firma tarafından verilen montaj, bakım ve onarım hizmetleriyle ilgili olarak, iki yıl içerisinde olan tüm arızalar için servis ücreti alınmayacaktır. İdarenin malı kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan  arızalar  bu madde kapsamı dışındadır.



-   Malın garanti süresi içerisinde değişen parçalarının garanti süresi, malın garanti süresinden az olamaz.



-   Malın garanti süresi dışında, garanti belgesi ile satılması zorunlu olmayan bir parçasının servis istasyonu tarafından değiştirilmesi ve /veya satılması durumunda, değişen parça için altı aydan aşağı olmamak üzere bir garanti süresi verilecektir. Parçaların üretim firmalarınca verilen garanti süresi altı aydan fazla ise bu garanti süresi geçerlidir.



- Firma garanti süresinde yapılacak her türlü bakım, onarım, yenileme çalışmalarına idarenin teknik elemanlarının katılmasına itiraz etmeyecek ve gerekli bilgilendirmeyi sözlü ve yazılı olarak yapacaktır.



- Bakım ve onarım hizmeti için kullanılacak yedek parçalar orijinal, yeni ve ambalajında olacaktır.



-Garanti süresi sonunda en az 8 yıllık çalışma süresi içinde ihtiyaç duyulacak önemli yedek parçaların ücreti mukabilinde temin etmeyi taahhüt edeceklerdir.


4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Tedarikçiler temin edecekleri malların katalog fotoğrafları ile teknik şartnameye cevaplarını içeren belgeyi tekliflerinin ekinde düzenleyeceklerdir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

İZMİR DEVLET OPERA VE BALESİ İDARİ VE MALİ İŞLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ SSK. İşhanı D Bl. K.3 Konak İZMİR adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
İZMİR DEVLET OPERA VE BALESİ MÜDÜRLÜĞÜSSK. İşhanı D Bl. Konak İZMİR
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN ) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DUVAR TİP PİYANO 4,00 ADET
FAGOT 1,00 ADET
KONTRABAS 1,00 ADET