• İhale No
    2010/512885
  • İhale Adı
    4 KALEM GIDA MADDESİ ALIMI
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Ekim 2010 09:30
  • İdare
    Muş 49. Motorlu Piyade Tugay Komutanlığı
  • İhale İli
    Muş
  • İşin İli
    Muş
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
GIDA MADDESİ SATIN ALINACAKTIR
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK 49 MOT.P.TUG.K.

4 KALEM GIDA MADDESİ ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/512885
1-İdarenin
a) Adresi:KIZILAGAÇ YOLU ÜZERI 1NCI KM. MERKEZ MUŞ
b) Telefon ve faks numarası:4362161040 - 4362161044
c) Elektronik Posta Adresi:ihalekom@mynet.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:49'uncu Mot.P.Tug.K.Yrdc'lığı TÜK-331 Mal Saymanlığı / MUŞ
c) Teslim tarihi:48.1.1. Sözleşmenin imzalanmasını müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren 20 TAKVİM GÜNÜ içinde mal teslim edilecek/işe başlanacaktır. İşe başlama talimatı sözleşmenin imzalanması sırasında, sözleşme ile birlikte yazılı olarak ihale komisyon başkanlığınca yapılacak ve sözleşme dosyası ile birlikte dağıtılacaktır.

48.1.2. İşin süresi 365 (üçyüzaltmışbeş) takvim günüdür.

48.1.3. Yüklenicinin teslim programı:
48.1.3.1. Taahhüt konusu mal defaten Tük.Mlz.331 mal saymanlığı deposuna teslim edilecektir. Teslim edilen mal kati kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde RED edilme hali dışında yükleniciye geri verilmeyecektir. Teslimatlar yüklenici veya kanuni temsilcisi tarafından yapılacaktır.

48.1.4. Teslim etme, teslim alma şekil ve şartları:
48.1.4.1. Teslimatlar iş günü ve iş saatlerinde yapılacaktır.Teslim süresine muayenede geçen süreler dahil değildir.

48.1.4.2. Malların TARTI, İSTİF, GRUPLAMA, İŞCİ hizmetleri ve diğer bütün masrafları yükleniciye aittir.

48.1.4.3. Teslim süresi içerisinde getirilen malların muayeneleri sonucunda uygun olmadığı tespit edildiğinde, yüklenici bu süre içinde malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. İşin süresi içinde uygun çıkmayan mallar yerine sadece 1 (bir) defaya mahsus olmak üzere yeniden getirilen malların muayenesi yapılır.

48.1.4.6. % 10 miktarına kadar eksik getirir veya getirdiği malların bölünebilen bu miktarı muayenede uygun bulunmazsa getirilen veya evsafına uygun olanlar kabul edilir, eksik gelen veya reddedilen kısmının bedeli verilmeyeceği gibi aynı bedeli oranında bir misli ceza da ilk alacağından kesilir. Uygun bulunmayan mallar oranı dahilinde satıcıya iade edilecektir.
48.1.4.7. Yüklenici muayeneye arz ettiği malını muayene sonucuna kadar (red hali hariç) geri alamaz ve bu hususta herhangi bir sebeple hak iddia edemez.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:49'uncu Mot.P.Tug.K.Yrdc'lığı Nizamiye Ziyaretçi Yeri / MUŞ
b) Tarihi ve saati:25.10.2010 - 09:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


İstekli üretici firmalar üretilen ürüne ait Tarım Ve Köyişleri Bakanlığı tarafından verilen ‘’GIDA ÜRETİM SERTİFİKASI’’ veya ‘’ GIDA ÜRETİM İZİN BELGESİ’’ ni ihale aşamasında ihale komisyonuna vereceklerdir.(Bu belgelerde ihale konusu malın adı aranacaktır. İhale konusu malın adı yazmadığı belgeler geçersiz kabul edilir.)



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:


(a) TSE Uygunluk Belgesi veya,

(b) TSE ‘den alınan ve ürün partisini temsil eden uygunluk raporu veya,

  (c) Ürüne ait TSEK Belgesi (Kalite Uygunluk Belgesi) istenir.

  (NOT: POŞET TAHİN PEKMEZ İÇİN UYGULANMAYACAKTIR.)

 



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

20 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

49'uncu Mot.P.Tug.K.Yrdc'lığı İhale Komisyon Başkanlığı / MUŞ adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
49'uncu Mot.P.Tug.K.Yrdc'lığı İhale Komisyon Başkanlığı / MUŞ
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:

  Bu ilanda belirtilmeyen hususlarla ilgili mevzuat hükümleri ve idari şartnamede belirtilen hükümler uygulanacaktır.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
POSETTAHIN PEKMEZ 75000,00 ADET
POSETFINDIK EZMESI 150000,00 ADET
ŞEKERPARETATLISI 4000,00 KG.
KARIŞIKTURSU 8000,00 KG.