• İhale No
    2011/17623
  • İhale Adı
    4 KALEM GIDA MALZEMESİ (YUFKA,YUMURTA,YOĞURT(9KG.LIK) YOĞURT (200 GR.LIK))
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Mart 2011 10:00
  • İdare
    Mersin İkmal Destek Komutanlığı
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
GIDA MALZEMESİ (YUFKA,YUMURTA,YOĞURT(9KG.LIK) YOĞURT (200 GR.LIK)) SATIN ALINACAKTIR
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK MERSİN İK.DST.K.LIĞI

4 KALEM GIDA MALZEMESİ (YUFKA,YUMURTA,YOĞURT(9KG.LIK) YOĞURT (200 GR.LIK))
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/17623
1-İdarenin
a) Adresi:MERSIN IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI LIMAN IÇI 33100 AKDENİZ MERSİN
b) Telefon ve faks numarası:3242378965(1551-1552) - 3242378905
c) Elektronik Posta Adresi:merikdeskom@dzkk.tsk.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:İkmal Destek K.lığı /MERSİN Ambarlarına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri:MALZEMENİN
CNSİ NİS 11 MAY 11 HAZ 11 TEM 11 AĞU 11 EYL 11 EKİ 11 KAS 11 ARA 11 OCA 12 ŞUB 12 MART12

YUMURTA 300.000 AD.25.000 AD.25.000 AD.25.000 AD.25.000 AD.25.000 AD.25.000 AD.25.000 AD.25.000 AD.25.000 AD. 25.000 AD. 25.000 AD. 25.000 AD.
YOĞURT (9 KG)80.000 KG 6.650 KG. 6.650 KG. 6.650 KG. 6.650 KG. 6.650 KG. 6.650 KG. 6.650 KG. 6.650 KG. 6.650 KG. 6.650 KG. 6.650 KG. 6.850KG.
YOĞURT5.000 KG (200 GR’LIK) 415 KG 415 KG 415 KG 415 KG 415 KG 415 KG 415 KG 415 KG 415 KG 415 KG 415 KG 435 KG
YUFKA20.000 KG 1.650 KG. 1.650 KG 1.650 KG 1.650 KG 1.650 KG 1.650 KG 1.650 KG 1.650 KG 1.650 KG 1.650 KG 1.650 KG 1.850KG.

48.1.2.
48.1.2.1. Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 01 Nisan 2011 tarihi işe başlama, 31 Mart 2012 işin bitiş tarihidir. Herhangi bir sebeple sözleşmelerin yürürlüğe girmesinin öngörülenden daha geç olması halinde sözleşme imzalanmasına müteakip işe başlanacak ve gecikilen süre kadar 01 Nisan 2012 tarihine ilave edilecektir.

48.1.2.2. Saymanlık tarafından verilecek tebligatlar işe başlama talimatı olarak değerlendirilecektir. Yükleniciye ayrıca işe başlama talimatı verilmeyecektir.

48.1.3.Teslim etme, teslim alma şekil ve şartları:
48.1.3.1. Her gün ne miktar mal alınacağı, Mersin İkmal Destek Komutanlığı tarafından verilecek aylık tebligatlarla belirtilecektir. Şu kadar ki bu tebligat listesi yüklenicinin şahsına veya kanuni vekiline veyahut ihalede belirttiği kanuni ikametgâhına en az üç (3) gün evvelden ulaştırılacaktır. (Elden veya resmi iadeli taahhütlü)
48.1.3.2. Mersin İkmal Destek Komutanlığı, lüzum ve ihtiyacına göre aylık teslimat tarihinde ve teslim edilecek miktarlarda değişiklik yapabilir. Aylık tebligat tahmini rakamlar üzerinden hesaplandığından, aylık tebligata ilaveten her gün ne miktarda mal getirileceği bir gün önceden, bizzat yüklenici veya kanuni vekili tarafından Mersin İkmal Destek Komutanlığından öğrenilecektir. Bu zorunluluğa uyulmadığı takdirde, tebligat yapılmış kabul edilecektir. Bu maksatla teslim yerinde bir tebligat defteri tutulacaktır. Yüklenici veya kanuni vekili bu deftere imza edecektir.
48.1.3.3. İdare, tebligatta belirtilerek birkaç günlük ihtiyacını toplu alınabilecektir. Tebligatta belirtilen miktardan fazla getirilen malı alıp almamakta, Mersin İkmal Destek Komutanlığı serbest ve yetkilidir. Teslim edilen mal kati kabulü yapılıncaya kadar geçecek süre içerisinde red edilme hali dışında yükleniciye geri verilmeyecektir.
48.1.3.4. Yüklenici kendisine tebliğ edilen miktarlardaki malı teslim gününde en geç saat 13.30’a (onüçotuz) kadar (09.00 ile 13.30 saatleri arasında olmak üzere) Mersin İkmal Destek Komutanlığı ambarlarına teslim ederek muayeneye arz etmiş olacaktır. Gecikme ile yapılacak teslimatlarda cezalı teslim süresi azami 2 (iki) saat, yani saat 15.30’a (onbeşotuz) kadardır. Saat 15.30’dan (onbeşotuz) sonra getirilen malın kabul edilip edilmeyeceği konusunda Mersin İkmal Destek Komutanlığı serbest ve yetkilidir. Alıcı makam saat 15.30’dan (onbeşotuz) sonra mal almak istemez ise, yüklenici o gün hiç mal getirmemiş sayılacaktır.
48.1.3.5. Saat 13.30’dan (onüçotuz) sonra teslimat yapıldığı takdirde, geçen her saat için gecikmeye konu olan malın parasal tutarının %5 (yüzdebeş) tutarında ceza yüklenicinin ilk alacağından kesilecektir.
48.1.3.6. Saat 15.30’dan (onbeşotuz) sonra getirilen malların kabul edilmesi halinde, saat 13.30’dan (onüçotuz) itibaren geçen her saat için (1 dakika 1 saate tamamlanacaktır.) gecikmeye konu olan malın parasal tutarının % 10 (yüzdeon) tutarında ceza yüklenicinin ilk alacağından kesilecektir.
48.1.3.7. Yüklenici, teslim ettiği malların red olması veya redde karşı itiraz etmiş ve itiraz muayenesinde de red olması halinde 48.1.3.5 ve 48.1.3.6 maddelerinde belirtilen süreler dahilinde o gün içerisinde bir defa daha mal getirme hakkına sahiptir.
48.1.3.8. Gecikme ile yapılacak teslimatlar, muayene ve kabul komisyonunca Günlük Muayenelere Mahsus Deftere kaydedilecek, ayrıca düzenlenecek bir tutanakla tevsik edilerek yüklenicinin veya kanuni vekilinin veya yüklenici adına malı teslim eden şahsın imzası alınacaktır.
48.1.3.9. Mücbir sebeplerden kaynaklandığı tespit edilen gecikmelerde bu cezalar uygulanmayacaktır.
48.1.3.10. Yüklenici kendisine tebligat yapılan günde hiç mal getirmez ise, veya getirilen mal tebligat miktarından eksik olur ise, veya normal ve cezalı teslim süresinde getirdiği mal muayeneler neticesinde niteliklerine uygun bulunmaz ise o gün hiç mal getirilmemiş (taahhüt ifa edilmemiş) sayılır.
48.1.3.11. Bu şekilde taahhüdün ifa edilmemesi durumunda, o gün tebligata göre getirilmesi gereken malın parasal tutarının %20’si (yüzdeyirmi) tutarında ceza yüklenicinin ilk alacağından kesilecektir.
48.1.3.12. Yukarıda belirtilen taahhüdün ifa edilmeme hali, sözleşme boyunca 8 (sekiz) defayı geçmeyecektir 9 (dokuz)’uncu defa gerçekleşmesi durumunda, 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununun 20’nci ve sözleşme tasarısının 35.1. maddesi hükümlerine göre işlem yapılacaktır. Buna göre yapılacak ihtarın yükleniciye tebliğinden ve verilen süreden sonra geçen zaman içinde taahhüdün ifa edilmeme hali vuku bulursa sözleşme fesih edilecektir. Sözleşme süresince 1 (bir) defaya mahsus ihtarname çekilecektir. Bu hususun takip ve kontrolü, Mersin İkmal Destek Komutanlığı Malzeme Şube Müdürlüğü tarafından yapılacaktır.
48.1.3.13. Mallar yüklenici vasıtaları ile birliğe, Mersin İkmal Destek Komutanlığı ambarlarına getirilerek araçtan boşaltma işi yüklenici tarafından yapılacaktır. Nakliye ve boşaltma işi için ayrıca bir ücret ödenmeyecektir.
48.1.3.14. Reddedilen malın muayene sonucunun yükleniciye tebliğ tarihinden itibaren 1 (bir) gün içinde bulunduğu yerden kaldırılması zorunludur. Bu süre içinde kaldırılmadığı takdirde, geçecek her gün için reddedilen malın tamamının parasal tutarının %5 (yüzbeş) tutarında para cezası verilecektir. Ancak bu cezalı süre hiçbir şekilde 3 (üç) günü geçemez. Geçtiği takdirde teslim yerindeki muhakemat müdürlüğü vasıtası ile gerekli yasal işlemler başlatılacaktır. Geçen süre içerisinde malın miktarının eksilmesi veya evsafını kaybetmesinden dolayı alıcı makam sorumlu olmayacaktır. Bu süreç içerisinde oluşacak ardiye ve depolama ücretleri yürürlükteki yasal mevzuat çerçevesinde tahsil edilecektir.


3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Akdeniz Bölge K.lığı Satınalma Kom.Bşk. Merkez K.lığı Girişi ÇAMLIBEL/MERSİN
b) Tarihi ve saati:14.03.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


İstekliler ihale konusu ürüne ait; “GIDA ÜRETİM SERTİFİKASI” veya “GIDA ÜRETİM İZİN BELGESİ” veya “GIDA SİCİL SERTİFİKASI” veya “GIDA SİCİL BELGESİ” veya “GIDA ÜRETEN İŞYERLERİNE AİT ÇALIŞMA İZNİ VE GIDA SİCİL BELGESİ” ni Satınalma Komisyon Başkanlığı’na teslim edecektir. İhale konusu ürünün yazılı olmadığı belge geçersiz kabul edilecektir. İstekliler birden fazla imalatçı firmanın belgelerini getirebilirler. İmalatçının birden fazla aynı özelliklerde ürününün olması durumunda ürünlerine ait birden fazla yukarıda belirtilen belgelerden sunabilir.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

5 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Akdeniz Bölge K.lığı Satınalma Kom.Bşk. Merkez K.lığı Girişi ÇAMLIBEL/MERSİN adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Akdeniz Bölge K.lığı Satınalma Kom.Bşk. Merkez K.lığı Girişi ÇAMLIBEL/MERSİN
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi ) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
YUMURTA KABUKLU 300000,00 AD.
YOĞURT 9 KG 80000,00 KG.
YOĞURT KASE (200 GR.) 5000,00 KG.
YUFKA PİYASA TEAMÜLÜ 20000,00 KG.