• İhale No
    2011/79790
  • İhale Adı
    4 KALEM GÖZ SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Haziran 2011 10:00
  • İdare
    İstanbul Pendik Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    02 Haziran 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


4 KALEM GÖZ SARF MALZEME ALIMI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık P en di k Dev let H a st a nesi
4 Kalem Göz Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/79790
1-İda re nin
a) Adresi : Dr. Orhan Maltepe Cad. No:15 Pendik İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2164912937 - 2164837647
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@pendikdevlethastanesi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Pendik Devlet Hastanesi Eczane Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşme İmzalandıktan sonra, ihtiyaca binaen sipariş formları çekilecektir. Çekilen sipariş formlarına istinaden malzemeler ,sipariş formları tarihinden 5(beş) iş günü içerisinde hastane eczane
deposuna teslim edilecektir. Bütün Malzemelerin tüketimi peyder
pey olarak 15/12/2011 tarihine kadar teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Pendik Devlet Hastanesi Yemekhane Salonu (Dr.Orhan Maltepe
Cad.No:15 Pendik/İstanbul
b) Tarihi ve saati : 17.06.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
İsteklinin üyesi olduğu Meslek Odası tarfafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu İsteklinin kayıtlı olduğu Meslek Odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat yeterlilik Belgesi İsteklinin alım konusu malın ürettiğine ilşkin olarak mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler
İstekli imalatçı olduğunu yukarıdaki belgelerden birini sunarak tevsik edecektir.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
1-İstekliler teklif ettikleri ürünlerin T.C sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında(TİTUBB)
bilgi kayıt sistemine kayıt edildiğine ,Sağlık Bakanlığı tarafından onaylandığına ve kod numarası alındığına dair belgeleri ile T.C Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası Bilgi kayıt sistemine kayıtlı üretici ve/veya ithalatçı firmalar adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduklarına dair belgeleri ihale dosyası içerisinde sunacaklardır.
2-T.C Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına bilgi kayıt sistemine kayıtlı olmayan Sağlık
Bakanlığı tarafından onaylıdır ibaresi bulunmayan ürünlere ait teklifler değerlendirilmeyecektir.T.C Sağlık
Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi kayıt sisteminde üretici ve/veya ithalatçı firmalar ve bu firmalar adı altıda bayilikleri kayıtlı olmayan isteklilere ait teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
3-İstekliler teklif ettikleri ürünleri XML uzantılı CD ortamında hazırlayıp ihale dosyası içerisinde sunacaklardır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen ürünlerin idarece hazırlanan teknik şartnameye uygunluğunu teyit edebilmek için; Teklif edilen ürünlere ait numuneleri ihale saatinden önce ihale komisyonuna teslim edilecektir.Numuneler üzerinde İhale kayıt numarası, sıra numarası,firma adı telefon numarası kolay çıkmayacak şekilde belirtilecektir.Numune teslimi yapılmadığı taktirde teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Numuneler bir tutanakla teslim edilecektir.
İstekliler ,teknik şartnameye cevaplarını madde sıra numarsına göre hazırlanması ve istenen özellikler ile ilgili hükümlere açıklayıcı cevaplar verilerek teknik şartnameye uygunluk belgesini düzenleyeceklerdir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Pendik Devlet Hastanesi
Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Pendik Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
İLM BOYASI 8,00 ADET
23 GAUGE ENDOLAZER PROBU (EĞİK DİSPOSABLE) 5,00 ADET
23 GAUGE ENDOLAZER PROBU IŞIKLI,DİSPOSABLE 5,00 ADET
KOHESİF VİSKOLASTİK 500,00 ADET