İhale Dosya Nu. | : | 2019-78 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | 4 KALEM KAGIT TEMIZLIK MALZEMESI VE ISLAK MENDIL ALIMI |
İlan Kategorisi | : | TEMIZLEME ALETLERI VE MALZEMELERI |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 4 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:(252) 413 0393 Fax:(252) 412 1877AKSAZ DZ.US IHALE KOMISYONU BSK.LIGI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | MUGLAMUGLA |
İhale Tarihi * | : | 28.03.2019 |
İhale Saati * | : | 14:00 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 22.03.2019 |
İhale Türü | : | Mal AlımıDOGRUDAN TEMIN 22/D |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 137192 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. AKSAZ IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayılı Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsamında DOÄRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. 10.000 TL üzerindeki alimlarda üzerine ihale edilen yüklenici firma tarafindan idarece yapilan tebligata istinaden 3 is günü içinde Muhasebe Müdürlükleri/Saymanliklarina teklif edilen bedelin % 6 kesin teminat yatirilacaktir. Yüklenici firma tarafindan malin teslimini takiben kabulü halinde teminatin tamami ödeme ile birlikte iade edilecek; fakat ürün teslim edilmez veya ihtiyaç özelliklere uygun bulunmaz ise teminatin tamami hazineye irad kaydedilecektir. Kalem bazinda kismi kabul yapilan dosyalarda, ret olan bir malzeme oldugu takdirde, teminatin TAMAMI irad kaydedilecektir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede AKSAZ IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile AKSAZ DZ.FILOLARI saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden Teklif edilen bedel üzerinden (KDV HARIÇ) %0,948 oraninda damga vergisi idare tarafindan ödeme belgesinden kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi ve alternatif teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın /malzemeler için ister listesinde yazili süreler kadar garanti süresi verilecek olup, bu süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, AKSAZ IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI 'ınca siparişin verilmesini müteakip 20 takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00âa kadar taahhüt edildiği şekilde AKSAZ IKMAL DESTEK KOMUTANLIGINA teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 28/03/2019 saat 14:00 âa kadar, faks yada kapalı zarf içinde veya e-posta (Öncelikli olarak e-posta tercih edilmelidir.) ile AKSAZ DENIZ ÜS KOMUTANLIGI IHALE KOMISYONU BASKANLIGI`na teslim etmenizi rica ederim.
9. 1.Teslim Yeri ve Sartlari: Malzemeler Aksaz Ikmal Destek Komutanligi Ambari-Aksaz/Marmaris-MUGLA? ya teslim edilecektir.(Malzeme Teslimi/Malzeme özellikleri ile ilgili olarak Irtibat Tel Numarasi: 0 252 4411000/2720/2710/2717/2712/2713/2714) Nakliye, yükleme, bosaltma, ambara istifi yüklenici tarafindan yapilacaktir. Yüklenici, isin yerine getirilmesi sirasinda yasa, yönetmelik ve tüzükler ile belirlenen ve ILO standartlarina uygun is ve isçi sagligi ile ilgili tüm güvenlik önlemlerini alacaktir.
2. Dogrudan Temin Alimlarinda dosya karara baglanmadan önce ekonomik açidan en avantajli teklifi veren firmalarin Kamu Ihale Genel Tebligi geregi EKAP üzerinden yasaklilik sorgulamasi yapilmasi gerektiginden firmalar tarafindan verilecek teklif mektubunda firmaya ait bilgiler eksiksiz olarak doldurulacaktir.
3. Denetim ve Muayene:
3.1. Yükleniciler tarafindan teslim edilen malzemelerin, Muayene Komisyonu tarafindan teklif mektubunda belirtilen bilgilere (Teknik Tanimlama Bilgisi (MRC) / Parça Numarasi / Teknik Föy / Isterler Dokümani / Teknik Sartname / Numune / TSE / Marka-Model vb.) göre MSY 331-1 (C) Mal Alimlari Denetim, Muayene ve Kabul Islemleri Yönergesine kapsaminda sadece fiziksel muayenesi yapilacaktir. Ürün/ürünlere yönelik kalite belgeleri malzeme teslimi esnasinda malzemeler ile birlikte teslim edilecektir. Muayene ve kabul komisyonu imkanlari ile tespit edilemeyen fiziksel özelliklerin muayenesi üretici firmanin orijinal malzeme etiketi veya üretici firma tarafindan düzenlenen taahhütname üzerinden yapilacaktir. Yüklenici yapilacak muayene sonuçlarina verilen RED (Niteliklerine Uygun Degildir) raporuna itiraz edemez.
3.2. Muayene edilecek mal/hizmetin; tamaminin incelenmesini kolaylastiracak bir düzende bulundurulmasi, numunenin ve numune alimi ile ilgili her türlü aparat ve mal/hizmetin hazir edilmesi, muayene baslamadan önce mal/hizmetin belirli bölümlere ayrilmasi, yüklenici tarafindan saglanacaktir.
4. Teslim Süresi:
4.1.Malzemeler, teblig tarihini takip eden günden itibaren 20 takvim günü içinde teslim edilecektir. Yüklenicinin yazili talebi üzerine teslim süresini geçmemek kaydiyla teklif tutarinin geciken her gün için %0,2 (binde iki) oraninda ceza uygulamak suretiyle ek teslim süresi verilecek ve firmanin hak edisinden tahsil edilecektir. Ayrica mücbir/idareden kaynaklanan nedenlerle belirtilen süre disinda firmanin taahhüdünü yerine getirmesi için süre uzatimi verilebilecektir. Süre uzatimi verip/vermemek konusunda idare serbesttir. Bu tarz süre uzatiminda herhangi bir ceza uygulanmayacaktir.
4.2. Teslim edilecek mallarin orijinal ambalajinda teslimi, orijinal ambalajli olarak piyasaya arz edilmeyen mallarin ise tasima ve depolama sartlarindan etkilenmeyecek sekilde idarece belirtildigi sekilde ambalajlanmasi yüklenicinin sorumlulugundadir. Bu kapsamda yapilacak tüm masraflar yükleniciye aittir.
4.3. Teslim süresi (ek cezali teslim süresi dahil) içerisinde getirilen mal/mallarin ihtiyaç listesinde belirtilen evsafina uygun çikmamasi halinde yüklenici, muayene sonucuna itiraz etmeden 1 defaya mahsus muayede evsafina uygun olmayan mal/mallari yenisi ile degistirebilir. Muayene ve kabul komisyonunca degistirilebilecegi belirtilen mal/mallar için degistirme süresi malin teslim edildigi tarihi takip eden gün ile son teslim tarihi (cezali teslim süresi dahil) arasindaki süredir. Muayene asamasindaki tüm islemler muayene ve kabul komisyonunca yürütülür.
4.4. Malin özelligi dikkate alinarak mala ait özelliklerden farkli olarak önerilen ancak istenilen ürünün özelliklerini kapsayan ve mevcudundan daha iyi özelliklere sahip oldugu muayene görevlileri tarafindan onaylanan malzemeler uygun olarak kabul edilecektir. Ancak muayene ve kabul komisyonu tarafindan bu maddenin uygulanmasinda tereddüt olusmasi halinde idareden görüs istenecektir.
5. Vergi vb. giderler:
5.1. Teklif edilen bedelden (KDV HARIÇ) 0,948 % oraninda Damga vergisi yüklenici tarafindan ödenecektir. 10.000 TL üzerindeki alimlarda üzerine ihale edilen yüklenici firma tarafindan idarece yapilan tebligata istinaden 3 is günü içinde Muhasebe Müdürlükleri/Saymanliklarina teklif edilen bedelin % 6 kesin teminat yatirilacaktir. Yüklenici firma tarafindan malin teslimini takiben kabulü halinde teminatin tamami ödeme ile birlikte iade edilecek Fakat ürün/hizmet teslim edilemez veya teslim edilen ürün/hizmet muayenede uygun bulunmaz ise teminat hazineye irad kaydedilecektir. Ancak kalem bazinda kismi kabul yapilmasi durumunda, ret olan bir malzeme oldugu takdirde, teminatin TAMAMI irad kaydedilecektir.
5.2. Red olan malzemelerin muayene sonucunun yükleniciye teblig tarihinden itibaren 3 gün içinde bulundugu yerden kaldirmasi mecburidir. Bu müddet içinde yüklenici tarafindan red olan malzemenin teslim alinmamasi halinde; kendisine verilen sürenin son gününü takip eden günden baslamak üzere malin kaldirildigi güne kadar (malin kaldirildigi gün de dahil olmak üzere) geçen her gün için en son yayinlanan Adalet Bakanligina Ait Lisansli Yediemin Depolari Yönetmeligi Ücret Tarifesi hükümleri çerçevesinde günlük olarak depolama ücreti tahsil edilecektir. Idare ihtiyaç duymasi halinde, yüklenici tarafindan kaldirilmayan mala/mallara iliskin olarak gerekli yasal islemleri baslatmaya serbest ve yetkilidir.
6. ÖDEME:
6.1. Ödeme, mal/hizmetin teslimi ve muayenesinin uygun bulunmasini durumunda, Komutanligimizca düzenlenecek ödeme evraklari ile firmanin banka hesabina (IBAN NUMARASI) havale yolu ile alim bedeli (fatura bedeli) üzerinden yapilacaktir. Fatura üzerine IBAN numaralarinin yazilmasi zorunludur. Eksik bilgi nedeniyle ödeme islemlerinde olusacak gecikme yüklenici sorumlulugundadir.
6.2. Yüklenici firma/firmalar idaremize teslim ettikleri malzeme/hizmetin tutari 2.0000 TL.?yi asmasi durumunda, ödeme asamasinda fatura ile birlikte, bagli bulundugu Vergi Dairesinden alacagi, Vergi Borcu durumunu belirten bir yaziyi idaremize teslim edeceklerdir. Hizmet alimlarinda SGK Borcu Yoktur yazisi ayrica idareye teslim edilecektir. Ödemelerde bu belgelerin eksikligi nedeniyle yasanacak gecikmeler yüklenici sorumlulugundadir.
7. GARANTI:
7.1. 1?inci kalemdeki malzeme için teslim tarihi ile son kullanma tarihi arasinda en az 12 (oniki) ay olacaktir. 2,3 ve 4?üncü kalemdeki malzemeler için 1 (BIR) yil garanti süresi olacaktir. Yüklenici tarafindan teslim edilen mal/hizmetin kesin kabulünden sonra, Garanti belgesi düzenlenme zorunlulugu olan ürünler için malzemelerin orijinal garanti belgeleri fatura ile birlikte idareye teslim edilecektir. Garanti belgesi düzenlenme zorunlulugu olmayan ürünler için yüklenici tarafindan teslim edilen ürün garanti/son kullanma tarihinden önce evsafini kaybetmesi halinde yenisi ile degistirecektir. Fatura tarihi garanti süresinin baslangiç tarihi kabul edilecektir. Onarim islerinde hizmetin kabulünden sonra isçilik, montaj ve dizayn 1 (Bir) yil süreli yüklenici garantisi altinda olacaktir. Garanti kapsamindaki mal/hizmette sözlesme süresi içerisinde tespit edilecek hata, ayip ve eksikliklerin garanti saglayan kisi veya kurulus tarafindan giderilmesini yüklenici üstlenecektir. Bu yükümlülügün yüklenici tarafindan yerine getirilmemesi halinde idare, tüm giderleri yükleniciden tahsil etmek için hukuki islem baslatacaktir.
7.2. Yüklenici mal/hizmetin garanti süresi içinde evsafini kaybetmesi halinde idare tarafindan durumun kendisine teblig tarihinden itibaren 20 (yirmi) takvim günü içerisinde ve hiçbir ücret talep etmeden evsafina uygun yeni mal/hizmeti idareye teslim edecektir. Garanti kullanim hatalarini kapsamayacaktir. Garanti süresince malzeme/hizmetin onarimi idarenin isteyecegi yerde yapilacaktir. Yüklenici garanti ve degistirme hususlarina yönelik ayrica bir GARANTI TAAHHÜTNAMESI VERMEYECEKTIR.
8. Yüklenici teklif mektubunu imzalamakla yukarida belirtilen tüm hususlari kabul etmis sayilacaktir.
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : AKSAZ DENIZ ÜS KOMUTANLIGI IHALE KOMISYON BASKANLIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : Teklif Mektuplarinizi öncelikli olarak E-Posta ile, gönderilemez ise Belgegeçer veya Elden/Posta Yolu Ile Gönderebilirsiniz. (Gönderilen teklifler telefon ile aranilarak teyit edilmelidir.)
NOT 4 : E-posta ile gönderilecek evraklar MS Office, pdf, JPEG, jpg ve zip formatinda gönderilmesi gerekmektedir
Ihale Komisyonu Bsk.ligi Iletisim Bilgileri :
E-posta adresimiz: aksaz.ihale@dzkk.tsk.tr
Telefon numaramiz 0 252 413 03 93
Belgegeçer numaramiz : 0 252 412 18 77
Malzeme ile ilgili bilgi almak istenildiginde irtibat kurulacak ilgili birlik iletisim numarasi :
Ikmal Destek K.ligi Tel No: 0252 441 1000 (2711-2712-2713)
İlgili harcama talimatı no: 78
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | 1*270396441 | KAGIT HAVLU 220 MM, FOTOSELLI MAKINA 1. 1 RULO EN AZ 150 MT. OLACAKTIR. ENI :220 MM (-+10 MM) OLACAKTIR. FOTOSELLI KAGIT MAKINALARINDA KULLANILACAKTIR. 6 ADET RULO AGIRLIGI EN AZ 6 KG OLACAKTIR. KAGIT: 1. SINIF SELULOZIK KAGIT OLACAKTIR. BU HUSUS ETIKET BILGILERINDEN KONTROL EDILECEK VEYA YÜKLENICI TARAFINDAN TAAHHÜT EDILECEKTIR. ÇIFT KATLI VE LAMINASYONLU OLACAKTIR. BU HUSUS ETIKET BILGILERINDEN KONTROL EDILECEK VEYA YÜKLENICI TARAFINDAN TAAHHÜT EDILECEKTIR. 2.AMBALAJ: BIRIM AMBALAJ 6-12 LI PAKETLERDE OLACAKTIR. NAKLIYE VE BIRIM AMBALAJLAR YIRTIK, ISLANMIS, NEMLI VEYA IÇ YÜZEYLERINE KADAR KIRLENMIS OLMAYACAKTIR. |
AD | 1000 | ||||
2 | 1*270453831 | MENDIL ISLAK 1. ALKOLSÜZ, ISLAK, KOKULU, TEMIZLIK MENDILI OLACAKTIR. 2. PH DEGERI 5-6 ARASI OLACAKTIR. 3. MENDILIN UZUNLUGU: 200 MM(+/- 30 MM), ENI: 150 MM(+/- 20 MM) OLACAKTIR. 4. HER PAKETTE EN AZ 70 AD. ISLAK MENDIL OLACAKTIR. POSETIN ÜZERI AÇILIR/KAPANIR (YAPISKAN OLABILIR) PLASTIK KAPAKLI OLACAKTIR. 5. NAKLIYE AMBALAJI PIYASA TEAMÜLÜ OLACAKTIR. BIRIM VE NAKLIYE AMBALAJLARINDA YIRTILMA DEFORME OLMAYACAKTIR. 6. TESLIM TARIHI ILE SON KULLANMA TARIHI ARASINDA EN AZ 12 (ONIKI) AY OLACAKTIR. |
AD | 2500 | ||||
3 | 1*DA0010868 | PECETE KAGIT 1. PEÇETE KAGIT %100 SAF SELÜLOZDAN ÜRETILECEKTIR. BU HUSUS ETIKET BILGILERINDEN KONTROL EDILECEK VEYA YÜKLENICI TARAFINDAN TAAHHÜT EDILECEKTIR. 2. ÇIFT KATLI, 30X30 CM EDABINDA, BASKISIZ VE BEYAZ RENK OLACAKTIR. KAGIT PEÇETELER KARE VEYA DIKDÖRTGEN SEKLINDE KESILMIS OLACAKTIR. KAGIT PEÇETELER KENAR GOFRAJ ISLEMINE TABI TUTULMUS OLACAKTIR. 50 ADETLIK PAKETLERDE OLACAKTIR. 3. KAGIT PEÇETELERDE TOZ, LEKE, KIR, YIRTIK, DELIK, KIRISIKLIK GIBI KUSURLAR BULUNMAYACAKTIR. 4.IKI VEYA DAHA ÇOK KATLI PEÇETELER, BIRBIRINDEN AYRILMIS DURUMDA OLMALIDIR. 5. KAGIT PEÇETELERIN ISLAK VEYA KURU DURUMDAYKEN RAHATSIZ EDICI KÖTÜ KOKUSU OLMAMALIDIR. 6.TESLIM EDILEN ÜRÜNLER TS 12439 STANDARTLARINA UYGUN SEKILDE ÜRETILECEKTIR. BU HUSUS ETIKET BILGILERINDEN KONTROL EDILECEK VEYA YÜKLENICI TARAFINDAN TAAHHÜT EDILECEKTIR 7.AMBALAJLAMA: NAKLIYE AMBALAJLARI PIYASA TEAMÜLÜ OLACAKTIR. |
PK | 16000 | ||||
4 | 1*DA0203784 | KAGIT YAPRAK HAVLU (Z PEÇETE) 1.PEÇETE, %100 KIMYASAL SELÜLOZDAN IMAL EDILMIS OLACAKTIR. BU HUSUS ETIKET BILGILERINDEN KONTROL EDILECEK VEYA YÜKLENICI TARAFINDAN TAAHHÜT EDILECEKTIR. 2.ÇIFT KATLI, Z KATLAMALI, BASKISIZ, BEYAZ RENK VE PARFÜMSÜZ OLACAKTIR. 3.KATLAR BIRBIRINDEN AYRILIR NITELIKTE OLACAKTIR. 4.KAGIT KALITESI EN AZ 40 GR/M2 OLACAKTIR. AÇILMIS HALDE IKEN (KATLI DEGILKEN) ÖLÇÜLERI 22,5 CM x 22,5 CM OLACAKTIR. (SAPMA PAYI +/- 2,5 CM.DIR.) 5.KIR, LEKE, DELIK, YIRTIK, KESIK, BURUSUKLUK, KIRISIKLIK VE KOPUKLUK BULUNMAYACAKTIR. 6. PAKET IÇI YAPRAK ADETI 200 AD (+/- 20 AD) OLACAKTIR. 7. KOLI VE NAKLIYE AMBALAJI PIYASA TEAMÜLÜ OLACAKTIR. 8. BIR KOLI/AMBALAJDA 3-24 PAKET OLACAKTIR. |
PK | 3000 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|