• İhale No
    2015/147621
  • İhale Adı
    4 KALEM TIBBİ CİHAZ
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Kasım 2015 10:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Adıyaman
  • İşin İli
    Adıyaman
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    30 Ekim 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

4 KALEM TIBBİ CİHAZ

ADIYAMAN KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

4 KALEM TIBBİ CİHAZ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/147621
1-İdarenin
a) Adresi : SİTELER MAH.KAVİ YOLU İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ BİNASI 3. KAT GENEL SEKRETERLİK MERKEZİ SATINALMA 02100 ADIYAMAN MERKEZ/ADIYAMAN
b) Telefon ve faks numarası : 4162251021 - 4162162959
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma1277@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Besni Devlet Hastanesinin 4 Kalem Tıbbi Cihaz listesi ekte sunulmuştur.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Besni Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : Sözleşmeyi müteakip işe başlama tarihinden itibaren 45 gün içerisinde ihalenin ihtiyaç listesinde yer alan tıbbi cihazların, Adıyaman Besni Devlet Hastanesine kurulumu yapılarak, çalışır durumda teslim edilecektir


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Adıyaman İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Siteler Mahallesi Kavi Yolu Adıyaman İl Sağlık Müdürlüğü Binası 3. Kat
b) Tarihi ve saati : 11.11.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

1- Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik hükümlerine uygun olarak, cihazlar garanti kapsamında olduğu sürece, katalogda belirtilen periyodlarda (aylık, üç aylık, altı aylık) yedek paraça dahil her türlü servis bakım ve onarım hizmetinin garanti kapasamında yetkili firma tarafından ücretsiz olarak verilmesi gerekmektedir. Bu hizmeti sağlamak için aday veya istekliler kendi taahhütleri ile birlikte yetkili üretici ve/veya ithatlatçı firmaların taahhüdü teklif dosyasında sunacak ve garanti süresi boyunca servis bakım ve onarım hizmetlerinin ücretsiz olarak verilmesi sağlanacaktır.
2- Garanti süresinin bitiminden sonra, yedek parça dahil ve hariç olmak üzere fyatlar ayrı ayrı belirtilerek, katalogda belirtilen periyodlarda (aylık, üç aylık, altı aylık)servis, bakım ve onarım hizmetlerinin ücreti karşılığında verileceğine dair istekliler kendi taahhütleri ile birlikte yetkili üretici ve/veya ithalatçı firmaların taahhüdünüde ihale teklif dosyasında sunacaklardır.
3- İstekliler yedek parça temini ile servis, bakım ve onarım hizmeti taahhütnamelerini sözleşme imzalama aşamasında idareye teslm edeceklerine taahhütnamelerini teklif dosyasında sunacaklardır.
4- İstekliler, teklif edilen cihazlara ait tüm yedek parçaların adı, kullanım ömrü, garanti süresi (parçanın) ve fiyatını Türk lirası ve döviz bazında ayrı ayrı listeleyerek teklif dosyasında sunacaklardır. Yedek parçalar için teklif edilecek fiyatlar raiç fiyatlarına uygun olacak ve toplamı cihaz bedelinin % 200'ünü geçmeyecektir.

5- Cihazın kurulumundan sonra garanti süresi boyunca  her bir yıl içinde aktif çalışma süresi(uptime) %95'in altına düşmeyecektir. (365 günün 18 günün üstüne çıkıldığından her gün için sözleşmede belirtilen cezai unsur uygulanacaktır.) 

4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında ise,1. İsteklilerin teklif ettikleri ürünlere ait Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kaydı bulunacaktır.2. Teklif edilen ürünlere ait ürün barkod numarası ve firma tanımlayıcı veya bayi ise yetkili bayi barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı sunulması zorunludur.- Ürünlere ait TİTUBB numaraları teklif cetvelinde belirtilecektir.Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında değil ise; ,1. Teklif edilen ürünlere ait; " ürünlerin kapsam dışı olduğuna dair üretici beyanı"2. kapsam dışı ürünü teklif veren imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler,3. Kapsam dışı ürünü teklif veren yetkili satıcı ise; yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler,4. Kapsam dışı bulunan ürünler için CE Uygunluk Beyanı/Belgesi sunulacaktır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

 

a- Teknik şartnamedeki maddelere tek tek ve sırasına göre cevap yazılacaktır. Bu cevaplar ……….marka,……..model,……….cihazı teklifimizin şartnameye uygunluk belgesi” başlığı altında yazılmış ve imzalanmış olacaktır. Bu cevaplar orijinal dokümanları ile karşılaştırıldığında her hangi bir farklılık bulunursa firma ihale dışı kalacaktır. Şartnameye uygunluk belgesi hazırlamayan ve şartnamede istenilen teknik özellikleri sağlamayan firmanın teklifleri red edilecektir.

b- Teknik şartnamelerde istenen bilgi ve belgelerin tamamı (teklif edilen cihazın özelliğine göre) teknik şartnameye uygunluk yazısı ekinde ihale dosyasına konulacaktır.

c- Teklif edilen cihazın/cihazların, teknik şartnamede belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ürünün detaylı teknik özelliklerini gösteren katalog sunulması zorunludur.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin 1., 2.kısımlarında %1(Bir ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adıyaman Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Siteler Mah. Kavi Yolu İl Sağlık Müdürlüğü 3. Kat adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adıyaman İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği İhale Komisyonu Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DEFİBRİLATÖR DEFİBRİLATÖR CİHAZI HARİCİ BİFAZİK OTOMATİK MONİTÖRLÜ 3 adet
EKG (ELEKTRO KARDİOGRAFİ) EKG CİHAZI 12 KANALLI YAZICI ÇIKIŞLI MONİTÖRLÜ VE YORUMLU 3 adet
İNFÜZYON POMPASI, İNFÜZYON POMPASI TEK KANALLI 6 adet
NEBÜLİZATÖR- HUMIDIFIER, PEDİATRİK, ULTRASONİK NEBULİZATÖR CİHAZI ( SOĞUK BUHAR ) 2 adet