• İhale No
    2024/1351694
  • İhale Adı
    4 KISIM SÜREKLİ İŞÇİ KIYAFET ALIMI
  • Sektör
    Konfeksiyon, Tekstil, İş Güvenliği Malzeme ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Ekim 2024 10:00
  • İdare
    Alsancak Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    11 Ekim 2024
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
GİYİM VE GİYİM EŞYASI SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HASTANESİ -ALSANCAK SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

4 KISIM SÜREKLİ İŞÇİ KIYAFET ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/1351694
1-İdarenin
a) Adı : DEVLET HASTANESİ -ALSANCAK SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : ALİ ÇETİNKAYA BULVARI NO:26 35220 ALSANCAK KONAK/İZMİR
c) Telefon ve faks numarası : 2324636465 - 2324651944
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 4 KISIM SÜREKLİ İŞÇİ KIYAFET ALIMI
b) Niteliği, türü ve miktarı : 4 KISIM (23 KALEM ) SÜREKLİ İŞÇİ KIYAFETİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : ALSANCAK NEVVAR SALİH İŞGÖREN DEVLET HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ
ç) Süresi/teslim tarihi : SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINA MÜTEAKİP İŞE BAŞLANACAK OLUP SÖZLEŞME İMZALANMASINDAN SONRA 10 GÜN İÇİNDE BEDEN ÖLÇÜLERİ ALINMIŞ OLACAKTIR. TÜM KISIMLAR İÇİN SÖZLEŞME İMZALANMASI AKABİNDE MALLAR EN GEÇ 09/12/2024 TARİHİNE KADAR AYNİYAT TÜKETİM AMBARINA TESLİM EDİLECEKTİR.
d) İşe başlama tarihi : SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINA MÜTEAKİP İŞE BAŞLANACAKTIR


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 21.10.2024 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : ALSANCAK NEVVAR SALİH İŞGÖREN DEVLET HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
YERLİ MALI BELGESİ
4.3.2. Numune sunulması istenmektedir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TEMIZLIK PERSONELI KIYAFETI ÜST-ALT TAKIM KIŞLIK 75 takım
TEMIZLIK PERSONELI KIYAFETI ÜST-ALT TAKIM YAZLIK 150 takım
TEMIZLIK PERSONELI T-SHIRT (TIŞÖRT) KIŞLIK 75 adet
TEMIZLIK PERSONELI T-SHIRT (TIŞÖRT) YAZLIK 150 adet
TEMIZLIK PERSONELI POLAR 75 adet
TEMIZLIK PERSONELI AYAKKABISI YAZLIK 75 çift
TEMIZLIK PERSONELI AYAKKABISI KIŞLIK 75 çift
VERI GIRIŞ PERSONELI T-SHIRT (TIŞÖRT) YAZLIK ( KADIN ) 64 adet
VERI GIRIŞ PERSONELI PANTOLONU ( KADIN ) 64 adet
VERI GIRIŞ PERSONELI T-SHIRT (TIŞÖRT) YAZLIK ( ERKEK ) 6 adet
VERI GIRIŞ PERSONELI PANTOLONU ( ERKEK ) 6 adet
TEKNIK PERSONEL KIYAFETI (TSHIRT) 16 adet
TEKNIK PERSONEL AYAKKABISI 8 çift
TEKNIK PERSONEL IŞ YELEĞI 8 adet
GÜVENLIK ELEMANI AYAKKABI ( BAYAN YAZLIK ) 11 çift
GÜVENLIK ELEMANI AYAKKABI ( ERKEK YAZLIK ) 16 çift
GÜVENLIK ELEMANI KIŞLIK BOT ( BAYAN KIŞLIK ) 11 çift
GÜVENLIK ELEMANI KIŞLIK BOT ( ERKEK KIŞLIK ) 16 çift
GÜVENLIK ELEMANI T-SHIRT (TIŞÖRT) ( KIŞLIK UZUN KOLLU BAYAN ) 22 adet
GÜVENLIK ELEMANI T-SHIRT (TIŞÖRT) ( KIŞLIK UZUN KOLLU ERKEK ) 32 adet
GÜVENLIK ELEMANI T-SHIRT (TIŞÖRT) ( YAZLIK KISA KOLLU BAYAN ) 18 adet
GÜVENLIK ELEMANI T-SHIRT (TIŞÖRT) ( YAZLIK UZUN KOLLU BAYAN ) 4 adet
GÜVENLIK ELEMANI T-SHIRT (TIŞÖRT) ( YAZLIK KISA KOLLU ERKEK ) 32 adet