• İhale No
    2018/185078
  • İhale Adı
    42 KALEM BASILI EVRAK VE KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Nisan 2018 10:00
  • İdare
    GÜRSU CÜNEYT YILDIZ DEVLET HASTAHANESİ-BURSA
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    18 Nisan 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
42 KALEM BASILI EVRAK VE KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI

DEVLET HASTANESİ- CÜNEYT YILDIZ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

42 KALEM BASILI EVRAK VE KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/185078
1-İdarenin
a) Adresi : ZAFER MEHMET MÜEZZİNOĞLU 50 16580 GÜRSU/BURSA
b) Telefon ve faks numarası : 2243717795 - 2243712656
c) Elektronik Posta Adresi : emrullah.korkmaz@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 42 KALEM BASILI EVRAK VE KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : GÜRSU CÜNEYT YILDIZ DEVLET HASTANESİ KIRTASİYE DEPOSU (Zafer Mah. Mehmet Müezzinoğlu Cad.No:50 Gürsu - BURSA)
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra yüklenici firmalara malzemelerin teslimat zamanıyla ilgili yazılı tebligat yapılacak olup yapılan yazılı tebligat da belirtilen zamanlarda ve belirtilen miktarlarda (tamamı veya peyder pey) malzemelerin teslimatı istenecektir. İşin bitiş tarihi 31.12.2018 tarihine kadardır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : GÜRSU CÜNEYT YILDIZ DEVLET HASTANESİ (Zafer Mah.Mehmet Müezzinoğlu Cad.No:50 Gürsu BURSA)
b) Tarihi ve saati : 27.04.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı GÜRSU CÜNEYT YILDIZ DEVLET HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ (Zafer Mah. Mehmet Müezzinoğlu Cad. No:50 Gürsu BURSA) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar GÜRSU CÜNEYT YILDIZ DEVLET HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ARŞİV DOSYASI 8.000 adet
HASTA ARŞİV ZARFI 8.000 adet
HASTA DEĞERLENDİRME FORMU 200.000 adet
HASTA DOSYASI(DAHİLİ BÖLÜMLER) 6.000 adet
HASTA DOSYASI(ÇOCUK BÖLÜMLERİ) 3.000 adet
HASTA DOSYASI(CERRAHİ BÖLÜMLER) 6.000 adet
AMELİYATHANE KAYIT DEFTERİ 4 cilt
KAYIT DEFTERLERİ(PATOLOJİ DEFTERİ) 2 cilt
TESLİM FORMLARI(DEKONTAMİNASYON ODASINA CERRAHİ ALET VE MALZEME TESLİM FORMU) 1.000 adet
ANESTEZİ KAYIT DEFTERİ(ANESTEZİ PROTOKOL DEFTERİ) 4 cilt
HASTA İZLEME FORMLARI(ANESTEZİ İZLEM FORMU) 1.000 adet
ANESTEZİ DEĞERLENDİRME FORMU(ANESTEZİ KLİNİĞİ PREOPERATİF HASTA DEĞERLENDİRME FORMU) 1.000 adet
ONAM FORMLARI(AYDINLATILMIŞ HASTA ONAM FORMU) 1.000 takım
HEMŞİRE GÖZLEM FORMU(YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ HEMŞİRE GÖZLEM FORMU) 7.000 adet
NAKİL TALEP FORMU(VAKA NAKİL TALEP FORMU) 3.000 adet
HEMŞİRE GÖZLEM FORMU(PALYATİF BAKIM HEMŞİRE GÖZLEM FORMU) 3.000 adet
ETİKETLER(SERUM ETİKETİ) 7.000 adet
ETİKETLER(İNSÜLİN ETİKETİ) 1.500 adet
HASTA TETKİK FORMLARI(TETKİK İSTEM FORMU) 6.500 adet
KAN TRANFİZYONU FORMU(KAN VE KAN ÜRÜNLERİ UYGUNLUK VE TRANSFÜZYON FORMU) 6.000 adet
ONAM FORMLARI(GENEL AYDINLATILMIŞ ONAM FORMU) 15.000 adet
HASTA DEĞERLENDİRME FORMU(HEMŞİRELİK HİZMETLERİ ÖN DEĞERLENDİRME FORMU (ÇOCUK) 3.000 adet
HARİZMİ DÜŞME RİSKİ ÖLÇEĞİ(HARİZMİ DÜŞME RİSKİ DEĞERLENDİRME FORMU) 3.000 adet
HASTA BİLGİ FORMLARI(HASTA VE HASTA YAKINI EĞİTİM FORMU) 15.000 adet
HASTA TABURCU EĞİTİM FORMU 15.000 adet
KONTROL FORMLARI(GÜVENLİ CERRAHİ KONTROL FORMU-ANESTEZİ GÜVENLİK KONTROL FORMU) 6.000 adet
HASTA SEVK FORMLARI(AMELİYATHANE HASTA TRANSFER FORMU) 6.000 adet
İŞLEM FORMLARI(CERRAHİ İŞLEM TARAF DOĞRULAMA FORMU) 6.000 adet
HASTA DEĞERLENDİRME FORMU(HEMŞİRELİK HİZMETLERİ ÖN DEĞERLENDİRME FORMU (YETİŞKİN)) 12.000 adet
İTAKİ DÜŞME RİSK ÖLÇEĞİ 12.000 adet
İŞ GÖREMEMEZLİK BELGESİ 1.000 adet
RAPOR KAĞIDI(ÖĞRENCİ RAPOR BELGESİ) 1.000 adet
REÇETELER(GÖZLÜK REÇETESİ) 15.000 adet
İSTEK FORMLARI(PATOLOJİ İSTEK FORMU) 5.000 adet
TAKİP FORMLARI(KADIN DOĞUM TAKİP FORMU) 5.000 adet
İSTEK FORMLARI(PATOLOJİ VE SİTOLOJİ TETKİK İSTEM FORMU) 5.000 adet
TAKİP FORMLARI(TANSİYON TAKİP FORMU) 10.000 adet
TAKİP FORMLARI(KAN ŞEKERİ TAKİP FORMU) 10.000 adet
RAPOR KAĞIDI(KAMU PERSONELİ İÇİN İSTİRAHAT BELGESİ) 5.000 adet
BARKOD ETİKETİ 2.000 rulo
İŞİTME TARAMA KARTI(YENİDOĞAN TARAMASI ÜNİTESİ SONUÇ KARTI) 1.000 adet
REÇETEYE TABİ UYUŞTURUCU İLAÇ KAYIT DEFTERİ(KONTROLE TABİİ İLAÇ KAYIT DEFTERİ) 10 adet
27 Nisan 2018

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2018/185078
İptal Nedeni : İhaleye Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle -
İptal Tarihi : 27 Nisan 2018