• İhale No
    2012/66834
  • İhale Adı
    42 KALEM SEBZE VE MEYVE ALIMI
  • Sektör
    Tarım, Hayvancılık, Balıkçılık, Ormancılık Ürünleri ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Haziran 2012 10:00
  • İdare
    Niğde Doğumevi Hastanesi
  • İhale İli
    Niğde
  • İşin İli
    Niğde
  • Yayın Tarihi
    29 Mayıs 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


42 KALEM SEBZE VE MEYVE ALIMI
Do ğ u mev i H a st a nesi -niğ de
42 Kalem Sebze Ve Meyve Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/66834
1-İda re nin
a) Adresi : Aşağı Kayabaşı Mh. Hastaneler Cd. Doğum Hst Dış Kapı No 2
Niğde 51100 Niğde Merkez Niğde
b) Telefon ve faks numarası : 3882210963 - 3882211063
c) Elektronik Posta Adresi : nigdedogumhastanesi@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Doğumevi Hastanesi Ambarı Niğde
c) Teslim tarihi : İşin süresi 184 takvim günüdür.01.07.2012 itibaren başlar
31.12.2012 tarihinde sona erer.Yüklenici hastanenin ihtiyacını günlük olarak ihtiyaç doğrultusunda teslim edecektir.Yükleniciye siparişler bir gün evvel elden yazılı veya faxsla bildirilecek. Malzeme teslimatı mesai başladığı gün saat en geç 8,30 da hastane mutfağına yüklenicinin kendisi teslim edecek malların taşınması ve istiflenmesini kendisi sağlayacaktır.İdareden herhangi bir yardım talep etmeyecektir.Muayene komisyonunun kabul etmediği malzemeler teknik şartname doğrultusunda en geç bir saat içerisinde kurum mutfağına teslim edecektir.Fatura kesme ise aynı ayın son gününde kesilecek olup ceza gerektiren işlemlerde ise sözleşme genel toplamının ay sayısına bölünmesi ile çıkan tutar üzerinden işlem yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Hastanemiz Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 05.06.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Satınalma adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 30 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.Ziraat Bankası Niğde Şubesi IBAN No TR44
000 1000 21437974549 5002 veya Halk Bankası Niğde Şubesi IBAN No TR90 0001 2009 6890 0006 000021 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Doğumevi Hastanesi Niğde adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SİVRİBİBER 1.750,000 KG
DOMATES 6.000,000 KG
HAVUÇ 600,000 KG
ISPANAK 250,000 KG
TAZE KABAK 1.600,000 KG
KARA LAHANA 300,000 KG
KURU SOĞAN 1.250,000 KG
LİMON 600,000 KG
MANTAR 300,000 KG
MARUL 300,000 ADET
PATATES 6.000,000 KG
PATLICAN 3.000,000 KG
PIRASA 200,000 KG
SALATALIK 1.100,000 KG
SARIMSAK 60,000 KG
TAZE FASULYE 500,000 KG
KARNABAHAR 300,000 KG
DOLMA BİBER 600,000 KG
BAL KABAĞI 500,000 KG
ROKA 250,000 DEMET
TERE 250,000 DEMET
TURP 200,000 KG
YEŞİL SOĞAN 25,000 KG
DERE OTU 50,000 DEMET
MAYDONOZ 1.250,000 DEMET
TAZE NANE 50,000 DEMET
ELMA 1.500,000 KG
KARPUZ 4.500,000 KG
KAVUN 4.500,000 KG
KAYISI 800,000 KG
ARMUT 1.000,000 KG
KİRAZ 300,000 KG
KİVİ 300,000 KG
ŞEFTALİ 1.500,000 KG
NEKTARİN 750,000 KG
MANDALİNA 1.500,000 KG
ÜZÜM(TAZE) 1.500,000 KG
KIRMIZI ERİK 600,000 KG
AYVA 150,000 KG
MUZ 2.500,000 KG
PORTAKAL 1.000,000 KG
BAĞDAT HURMASI 750,000 KG