• İhale No
    2011/77203
  • İhale Adı
    42 KALEM YAŞ SEBZE VE MEYVE
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Haziran 2011 10:00
  • İdare
    Samsun Vezirköprü Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Samsun
  • İşin İli
    Samsun
  • Yayın Tarihi
    24 Mayıs 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


42 KALEM YAŞ SEBZE VE MEYVE
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Vez ir kö prü De v let H a st a nesi
42 Kalem Yaş Sebze ve Meyve alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/77203
1-İdarenin
a) Adresi : Taşkale Mah. Köprülüler Cad. No:210 55900 VEZİRKÖPRÜ
SAMSUN
b) Telefon ve faks numarası : 3626471825 - 3626473811
c) Elektronik Posta Adresi : samsundhs12@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Vezirköprü Devlet Hastanesi Deposuna
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip, idarenin ihtiyacına ve
talebine göre 31.12.2011 tarihine kadar peyderpey teslim edilecektir. İhale konusu iş için İdaremizce hazırlanan Teknik Şartname hükümleri çerçevesinde malzemeler teslim edilecektir ve yazılı tüm şartlar yüklenici tarafından eksiksiz yerine getirilecektir. Sözleşme çerçevesinde evsafına uygun olmayan malzeme teslimi yapılmayacaktır. Böyle bir durumun anlaşılması halinde yüklenici idarenin her türlü zararını karşılamak zorundadır. Malzemelerin taşınması ve teslimi sırasında her zaman en güvenli yol takip
edilecek ve her türlü güvenlik önlemi alınacaktır. Oluşabilecek her türlü kazadan yüklenici firma sorumlu olacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Taşkale Mah.Köprülüler Cad. No:210 Vezirköprü/SAMSUN
b) Tarihi ve saati : 07.06.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Vezirköprü Devlet
Hastanesi Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 75 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Samsun 3 Nolu Döner Sermaye Saymanlığı Ziraat Bankası Havza Şubesi (Şube Kodu:227) İBAN : TR430001000227302992035001 nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Taşkale Mah.Köprülüler Cad. No:210 Vezirköprü/SAMSUN adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (Kırkbeş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
PATATES 6000,00 KG.
KURU SOĞAN 1500,00 KG.
DOMATES 2500,00 KG.
TAZE FASULYE 900,00 KG.
PATLICAN 2000,00 KG.
PIRASA 800,00 KG.
ISPANAK 750,00 KG.
MAYDANOZ 200,00 KG.
DERE OTU 20,00 KG.
YEŞİL SOĞAN 100,00 KG.
MARUL 400,00 KG.
LİMON 800,00 KG.
HAVUÇ 1000,00 KG.
TURP 250,00 KG.
SALATALIK 1500,00 KG.
BEYAZ LAHANA 750,00 KG.
DOLMA BİBER 750,00 KG.
ÇARLİSTON BİBER 750,00 KG.
SARIMSAK 30,00 KG.
TAZE KABAK 1000,00 KG.
KARNABAHAR 500,00 KG.
BAL KABAĞI 500,00 KG.
ELMA 1200,00 KG.
PORTAKAL 1000,00 KG.
MANDALİNA 500,00 KG.
MUZ 1000,00 KG.
ARMUT 500,00 KG.
ŞEFTALİ 750,00 KG.
ÇİLEK 250,00 KG.
TAZE ÜZÜM 750,00 KG.
KAVUN 1200,00 KG.
KARPUZ 1500,00 KG.
KAYISI 300,00 KG.
ERİK(YEŞİL-KIRMIZI) 350,00 KG.
YENİ DÜNYA 300,00 KG.
KÜLTÜR MANTARI 350,00 KG.
KİRAZ 500,00 KG.
TAZE BAMYA 500,00 KG.
TAZE İNCİR 300,00 KG.
SEMİZ OTU 300,00 KG.
TAZE BEZELYE 500,00 KG.
AYVA 300,00 KG.