• İhale No
    2011/4298
  • İhale Adı
    43 KALEM KIRTASİYE ALIMI
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmet ve Kırtasiye Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Şubat 2011 14:00
  • İdare
    Sivas Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Sivas
  • İşin İli
    Sivas
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Sivas Devlet Hastanesi

43 KALEM KIRTASİYE ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/4298
1-İdarenin
a) Adresi: INÖNÜ BULVARI 29/2 58079 SİVAS MERKEZ SİVAS
b) Telefon ve faks numarası:3462217036 - 3462236243
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@sivasdh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.sivasdh.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:SİVAS DEVLET HASTANESİ DEPOLARI
c) Teslim tarihleri:Sözleşmenin imzalanmasının idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecektir. İşin süresi 300 (Üçyüz) takvim gündür. Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 3' er periyodlar halinde yüklenici teslimatı gerçekleştirecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:SİVAS DEVLET HASTANESİ POLİKLİNİK BİNASI İHALE SALONU
b) Tarihi ve saati:02.02.2011 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


TEKNİK ŞARTNAMEDE İSTENEN NUMUNE KATALOG VE FOTOĞRAFLARI YÜKLENİCİ İDAREYE SUNACAKTIR.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

SİVAS DEVLET HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
60 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

TC ZİRAAT BANKASI SİVAS MERKEZ ŞUBE TR 27000100023041679808-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
SİVAS DEVLET HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (ALTMIŞ) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
FOTOĞRAF KESME MAKİNASI 4,00 ADET
MANTAR PANO (80*80 cm) 4,00 ADET
MANTAR PANO (80*100cm) 4,00 ADET
FOTOĞRAF KAPLAMA ŞEFFAF BANDI 3000,00 ADET
FAX KAĞIDI (BROTHER PERSONEL 236 UYUMLU) 20,00 RULO
ŞERİT DAKSİL 300,00 ADET
ATAÇ NO:3 100,00 KUTU
MAVİ TÜKENMEZ KALEM 1500,00 ADET
SİYAH TÜKENMEZ KALEM 1000,00 ADET
POŞET DOSYA 15000,00 ADET
ZIMBA MAKİNASI (MASA TİPİ) 20,00 ADET
ZIMBA MAKİNASI 100,00 ADET
ASETAT KALEMİ 500,00 ADET
PLASTİK TELLİ DOSYA 5000,00 ADET
PİLOT KALEM 500,00 ADET
ACİL POLİKLİNİK KONSÜLTASYON DEFTERİ 20,00 CİLT
FOSFORLU KALEMLER 500,00 ADET
ISTAMPA MÜREKKEBİ 50,00 ADET
HP MARKA YAZICILAR İÇİN TONER 200,00 ADET
CD-R 2000,00 ADET
PARA BANDI 100,00 ADET
YAPIŞTIRMALI NOT KAĞIDI 200,00 ADET
A4 FOTOKOPİ KAĞIDI 5000,00 ADET
TOPLU İĞNE 50,00 KUTU
HASTANE AMBLEMLİ REÇETE 5000,00 CİLT
RÖNTGEN LAB.DEFTERİ 100,00 CİLT
TEDAVİ DEFTERİ 100,00 CİLT
HASTANE PROTOKOL DEFTERİ 50,00 CİLT
BROTHER MARKA FAKS CİHAZINA UYUMLU TONER 6,00 ADET
HP-1160 YAZICIYA UYUMLU TONER 50,00 ADET
TAŞINIR İSTEK BELGESİ 200,00 CİLT
İMZA FÖYÜ 100,00 CİLT
MEKTUP ZARFI 2000,00 ADET
NO:1 STAMPA 100,00 ADET
NO:3 STAMPA 50,00 ADET
KATI YAPIŞTIRICI 100,00 ADET
HP-2055 LAZER YAZICIYA UYUMLU TONER 10,00 ADET
HP-1600-2600-2605 RENKLİ YAZICIYA UYUMLU TONER (NOT:4 RENK 10' ar ADET 40,00 ADET
MEKANİZMALI KLASÖR (GENİŞ) 500,00 ADET
MEKANİZMALI KLASÖR(DAR) 500,00 ADET
SAĞLIK KURULU İÇİN ZARF (ÖRNEĞE GÖRE) 2000,00 ADET
YENİDOĞAN İŞİTME TARAMA DEFTERİ 300,00 ADET
SİLGİ (KURŞUN KALEM SİLGİSİ) 300,00 ADET