43 KALEM MEDİKAL SARF VE DEMİRBAŞ MALZEME ALIMI
At a şehir B elediy esi De st e k H iz met leri M üdürlüğ ü
43 Kalem Medikal Sarf ve Demirbaş Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/169186
1-İda re nin
a) Adresi : Küçükbakkalköy M. Kayışdağı Cd.No143/A Ataşehir İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2165705000 - 2165777713
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@atasehir.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
internet adresi (varsa)
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Prof. Dr. Türkan Saylan Tıp Merkezi
c) Teslim tarihi : 1.Kısım (Medikal Malzemeler) için 45 (kırkbeş) takvim günü içerisinde tek parti halinde teslimat yapılacaktır. 2. Kısım (Ultrasonografi Cihazı) için 15 (onbeş) takvim günü içerisinde tek parti halinde teslimat yapılacaktır. Teslimat sırasında idare ile karşılıklı olarak teslim tutanağı düzenlenecektir. Teslimat mali yılın son günü olan 31/12/2011 tarihini geçemez.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Ataşehir Belediye Başkanlığı - İhale Komisyon Odası; Küçükbakkalköy Mah. Kayışdağı Cad. No:143/A Ataşehir / İstanbul
b) Tarihi ve saati : 03.11.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Teklif edilen cihazlar TC İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TITUBB) kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Mal Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliği 39. Maddesindeki açıklamalar geçerlidir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman Mal Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinin 43. Maddesindeki açıklamalar doğrultusunda; Teklif edilen cihaza/cihazlara ait teknik bilgi kataloglarının teklif dosyası içerisinde sunulması zorunludur. Kataloglar Türkçe olacaktır. Kataloglar orijinal dilinden Türkçe'ye çeviri ise, çeviri metni onaylı olmalıdır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ataşehir Belediye
Başkanlığı - Destek Hizmetleri Müdürlüğü - Satın Alma Büro adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak
indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ataşehir Belediye Başkanlığı - İhale Komisyon Odası; Küçükbakkalköy Mah. Kayışdağı Cad. No:143/A Ataşehir / İstanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|
43 KALEM MEDİKAL SARF VE DEMİRBAŞ MALZEME ALIMI Ataşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü
43 Kalem Medikal Sarf Ve Demirbaş Malzeme Alımı ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/169186
1- İdarenin
a) Adresi : Küçükbakkalköy M. Kayışdağı Cd.No143/A
b) Telefon ve faks numarası : 2165705000 - 2165777713 c) Elektronik posta adresi : satinalma@atasehir.bel.tr
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 26.10.2011 - 1962
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : : -
3- İhale İptal Tarihi : 26.10.2011
4- İptal nedeni veya nedenleri
İlanın 2. Md. sinin (c) bendinde Malın teslim tarihi bölümündeki açıklamalarda 1. kısım (Medikal Malzemeler) için 45 (kırkbeş) gün, 2. ksım (Ultrasonografi Cihazı) için 15 (onbeş) gün olarak belirtilmiştir. 1. ve 2. kısım için belirtilen malın teslim sürelerinin 2. kısım için yetersiz olduğu ve ilanın 7 günlük ihale olması nedeniyle, Mal Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliği' nin 22. Md. gereğince düzeltme ilanı yapabilmek için yeterli sürenin bulunmaması sebebiyle ihale iptal edilmiştir.