• İhale No
    2011/95857
  • İhale Adı
    45 KALEM ELEKTRİK MALZEMESİ (ELEKTRİK MALZEMESİ ,CİHAZLARI VE ALETLERİ) ALIMI
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Temmuz 2011 10:00
  • İdare
    Salihli Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    28 Haziran 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


45 KALEM ELEKTRİK MALZEMESİ (ELEKTRİK MALZEMESİ ,CİHAZLARI VE ALETLERİ)
ALIMI
Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık Salihli Devlet Hastanesi
45 Kalem Elektrik Malzemesi (Elektrik Malzemesi ,Cihazları Ve Aletleri) Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/95857
1-İdarenin
a) Adresi : Saglık Mahallesı Süheda Caddesı 47 45300 Salihli Manisa
b) Telefon ve faks numarası : 2367131500 - 2367131506
c) Elektronik Posta Adresi : salihlidevlethastanesi@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‘ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Salihli Devlet Hastanesi Başhekimliği
c) Teslim tarihi : Malzemelerin tamamı en geç 20 (yirmi) gün içinde teslim
edilecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Sağlık Mahallesi Şüheda Cad. No:47 Salihli
b) Tarihi ve saati : 08.07.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a- Teklif Veren Firma Teklifle Birlikte Teknik Şartnameye Birebir Uygunluk Belgesi Yada Bütün Hükümlerini
Yerine Getirecegine Dair Yazılı Belge İbraz Edecektir.
B- Kabul Ve Muayene İşlemleri Esnasında Teknik Şartnamede İstenilen Belge Veya Belgeler Kabul Ve
Muayene Komisyonuna İbraz Edilecegine Dair Yazılı Belge İbraz Edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Salihli Devlet Hastanesi
Satın Alma Servisi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 25 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Salihli Ziraat Bankası Nezdinde Bulunan Tr240001000192360516005002 Nolu Hesabımıza yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Salihli Devlet Hastanesi Başhekimliği Satın Alma Servisi adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‘ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
FLORASAN LAMBA 18W 1000,000 ADET
SİMİT FLORASAN 32 W 32,000 ADET
GRUP PRİZ 4 LÜ 250,000 ADET
GRUP PRİZ 6 LI 100,000 ADET
ELEKTRİKÇİ BANDI (SİYAH) 300,000 ADET
1 NUMARA KROŞE 1500,000 ADET
2 NUMARA KROŞE 1500,000 ADET
3 NUMARA KROŞE 2500,000 ADET
4 NUMARA KROŞE 2500,000 ADET
5 NUMARA KROŞE 1500,000 ADET
6 NUMARA KROŞE 1500,000 ADET
7 NUMARA KROŞE 1500,000 ADET
STARTER 4*22 1500,000 ADET
TOPRAKLI DİŞİ FİŞ 100,000 ADET
KABLO BAĞI (BÜYÜK) 1000,000 ADET
36 W ÇİFTLİ NEMLİ YER FLORASAN ARMATÜRÜ 36 W 5,000 ADET
KORDON KABLO(2*0,75 HELOGEN FREE) 400,000 METRE
TTR KABLO (2*0,75 HELEEN FREE) 400,000 METRE
TELEFON KABLOSU (2*2*0,5) 500,000 METRE
13 W TASARRUF AMPÜL 1000,000 ADET
TV FİŞİ 100,000 ADET
GRUP SİGORTA 80A 10,000 ADET
TOPRAKLI YONCA FİŞ 3 PİRİZLİ 150,000 ADET
TELEFON KÖKEN KABLOSU 300,000 ADET
TELEFON AHİZE KABLOSU SİYAH 150,000 ADET
TV ANTEN KABLOSU (RGU 6) 300,000 METRE
SIVA ÜSTÜ ANAHTAR 30,000 ADET
SIVA ALTI ANAHTAR (KARDELEN) 60,000 ADET
SIVA ALTI ANAHTAR (KARMEN) 60,000 ADET
KOMİTATÖR (KARDELEN) 60,000 ADET
KOMİTATÖR (KARMEN) 60,000 ADET
SIVA ALTI TOPRAKLI PRİZ 72,000 ADET
TV PRİZİ 35,000 ADET
NEMLİYER TOPRAKLI PRİZ 40,000 ADET
YASSI TOPRAKLI FİŞ 150,000 ADET
BALAST ( 36 W-40 W) 48,000 ADET
MANDALLI ANAHTAR (1-0-2 KONUMLU) 40,000 ADET
MANDALLI ANAHTAR (1-0 KONUMLU) 60,000 ADET
FUAR ANAHTAR 25,000 ADET
BAKALİT DUY 25,000 ADET
100 W SOFT AMPÜL 60,000 ADET
DUBEL (8 LİK) 2000,000 ADET
101*34 KABLO KANALI 240,000 METRE
ELEKTRİKCİ MULTİMETRE (AVOMETRE) 1,000 ADET
77*19 BALIK SIRTI KABLO KANALI 200,000 METRE