• İhale No
    2010/546726
  • İhale Adı
    45 Kalem Kuru Gıda Maddeleri
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Aralık 2010 10:00
  • İdare
    Burdur Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Burdur
  • İşin İli
    Burdur
  • Yayın Tarihi
    30 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KURU GIDA SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Burdur Devlet Hastanesi

45 Kalem Kuru Gıda Maddeleri
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/546726
1-İdarenin
a) Adresi:YENI MAHALLE ESKI ANTALYA CADDESI 4 15030 BURDUR
b) Telefon ve faks numarası:2482346468 - 2482346468
c) Elektronik Posta Adresi:bdhsatinalma@mynet.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):burdurdh@gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Burdur Devlet Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihleri: Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacak (Ayrıca işe başlama yazısı yazılmayacak, sözleşmenin imzalanması tebligat sayılacaktır.)Teslimat 2011 yılı içerisinde 1 ay aralıklarla ve 31.12.2011 tarihine kadar devam edilecektir.
48.1.1. Yüklenici Kuru Gıda Maddelerini teknik şartnameye uygun, tam ve eksiksiz olarak saat 13’e kadar teslim edilecektir.
48.1.2. Kuru Gıda Maddeleri 1 ay aralıkla idarenin yazılı talebi üzerine istenilen gün hariç 3 gün içinde saat 14.00’a kadar hastanemiz ambarına teslim edeceklerdir. Yufka, yumurta, tel kadayıf, ise yemek listesine göre ihtiyaç oldukça 2 gün önceden bildirimde bulunulduktan sonra teslim edilecektir.
48.1.3. 1 ay aralıkla tahmini olarak istenilen kuru gıda maddelerinin bitmesi halinde idarenin isteği üzerine yüklenici kuru gıda maddelerini teslim etmekle mükelleftir.
48.1.4. Muayene ve kabul Komisyonu raporu üzerine red edilen Kuru Gıda Maddeleri, madde 48.1.2 de belirtilen süre sona ermiş ise 2 takvim günü içinde saat 13.00’e kadar yenisi teslim edilecektir. Belirtilen süre içinde teslim edilmeyen kuru gıda maddelerini, piyasadan yüklenici adına alınacak ve bu şartnamenin 51.maddesi uygulanacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Burdur Devlet Hastanesi Satınalma Birimi (Ek Bina)
b) Tarihi ve saati:15.12.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

80 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Burdur Devlet Hastanesi Satınalma Birimi (Ek Bina) adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Burdur Devlet Hastanesi Satınalma Birimi (Ek Bina)
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:

 İstekliler teklif ettikleri ve ihale üzerinde kalması halinde teslim edecekleri gıdaların Gıda Sicil ve Gıda Üretim Sertifikasına, ayrıca  çay, zeytin, tahin helva, konserve, makarna, arpa şehriye, domates salçası, reçel,bal için de TSE-ISO-EN 9000 Kalite Sistem Belgesine sahip ürünler olacaktır. Yüklenici mal tesliminde bu belgelerin aslı veya noter tasdikli  suretlerini ve ürünün ambalaj üzerine iliştirilmiş bunlara ait işaretleri muayene kabul aşamasında ispatlamak zorundadır. Muayene ve Komisyonuna bu durumu ispatlamayan yüklenicinin teminatı gelir kaydedilip 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 58.madde hükümleri uygulanacaktır.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Kuruİncir 450,00 Kg.
KuruKayısı 350,00 Kg.
KuruÜzün 250,00 Kg.
İyotluTuz 900,00 Kg.
Cevizİçi 140,00 Kg.
Fındıkİçi 120,00 Kg.
Reçel25 gr. (Muh.) 700,00 Kg.
Bal20 gr. 600,00 Kg.
PulBiber 140,00 Kg.
Galeta Unu 50,00 Kg.
Vanilya 500,00 Paket
PiknikTereyağı (15 gr.) 850,00 Kg.
Piknikpeynir (20 gr.) 1500,00 Kg.
TozŞeker 5250,00 Kg.
KahvaltılıkMargarin 950,00 Kg.
HindistanCevizi 10,00 Kg.
LimonTuzu 5,00 Kg.
KabartmaTozu 500,00 Paket
Yumurta 45000,00 Adet
ÇiçekYağı 3250,00 Kg.
Çay 75,00 Kg.
SiyahZeytin 1500,00 Kg.
TahinHelva 600,00 Kg.
İrmik 600,00 Kg.
TelKadayıf 200,00 Kg.
Yufka 1200,00 Kg.
BuğdayUnu 750,00 Kg.
Nişasta 10,00 Kg.
PirinçUnu 10,00 Kg.
Konserve(Muh) 9500,00 Kg.
DomatesSalçası 2000,00 Kg.
Makarna 2100,00 Kg.
Şehriye(Muhtelif) 1700,00 Kg.
KuruFasulye 1200,00 Kg.
Nohut 1000,00 Kg.
BarbunyaFasulye 700,00 Kg.
Bulgur 1750,00 Kg.
AşurelikBuğday 150,00 Kg.
Mercimek 850,00 Kg.
Pirinç 6500,00 Kg.
Tarhana 300,00 Kg.
Karabiber 50,00 Kg.
KuruNane 15,00 Kg.
MısırözüYağı 3250,00 Kg.
ZeytinYağı 700,00 Kg.