ADIYAMAN EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-ADIYAMAN SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
47 Kalem Tıbbi Sarf Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2020/192072 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | ADIYAMAN EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-ADIYAMAN SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI |
b) Adresi | : | YUNUS EMRE MAHALLESİ 1164 SOK NO:13 ADIYAMAN/MERKEZ 02200 MERKEZ ADIYAMAN MERKEZ/ADIYAMAN |
c) Telefon ve faks numarası | : | 4162161015 - 4162145599 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | 47 Kalem Tıbbi Sarf Alımı |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhtiyaç listesinde yer alan 47 kalem sarf malzemenin listesi idari şartname ekinde yer almaktadır. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | Sözleşme imzalandıktan sonra işin bitim tarihine kadar malzemeler ihtiyaca binaen sipariş edilecektir. Sipariş edildikten sonra 10 gün içerisinde sipariş veren ilgili sağlık tesisinin belirttiği yere raf teslimi yapılacaktır. Fakat İdare isterse teslim süreleri ve miktarları üzerinde değişiklik yapabilir. Özel durumlarda (acil bir malzeme gerektiği anda ) yüklenici firma hiçbir mazeret beyan etmeksizin istenilen sarf malzemeleri 5 (beş) gün içerisinde teslim etmek zorundadır. Her parti malın teslimine ait fatura o mal tesliminden sonra kesilecektir. Teslimat aşamasında doğabilecek her türlü zarar, nakliye ve taşıma giderleri firma tarafından karşılanacaktır. Malzeme sipariş formları hangi hastanenin sarf biriminden gönderilirse (faks), sarf malzemeler o hastanenin deposuna teslim edilecek, teslim edilen sarf malzemeye ait fatura, malzemeyi alan sorumlu kişiye verilecektir. Mal teslimi mesai saatleri içerisinde yapılacak, mesai saatleri dışında ve hafta sonları mal teslimi yapılmayacaktır. Mal tesliminden sonra kesilen faturaya; sarf malzemenin (her biri için) son kullanma tarihi, UTS barkod numarası, lot numarası ve SUT Kodu yazılması zorunludur |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşmeyi müteakip işe başlanacaktır. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 06.05.2020 - 10:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi Toplanti Salonu |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler:
İstekliler T.C. Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü tarafından 11.01.2017 tarih ve E.01-32 sayılı yazı ile yayınlanan 2017/1 Sayılı Genelgenin 2.3. sayılı maddesi gereği "satış merkezi yetki belgesi" sunması zorunludur. İstekliler söz konusu Tıbbi Cihaz Satış Merkezi Yetki Belgesine ait bilgileri Yeterlilik Bilgileri Tablosunda beyan edecektir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerine ilişkin bilgiler,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler. |
4.3.2. |
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgelere ait bilgiler: |
İstekliler, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında, teklif ettikleri ürününün UTS Barkod Numarasına, ürüne ait yeterlik bilgi tablosunda yer vereceklerdir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu veya özel sektöre yapılan her türlü tıbbi sarf malzemesi alımı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
ENDOSKOPİK ARTİKÜLASYONLU LİNEER KESİCİ VE KAPATICI STAPLER KARTUŞU 45MM ORTA KALIN DOKU | 50 | adet |
LAPAROSKOPİK KLİP ATICI BÜYÜK BOY 10-12 MM | 20 | adet |
LAPAROSKOPİK KOAGÜLASYON MAKASI 9 CM | 15 | adet |
LAPAROSKOPİK SAKŞIN - İRRİGASYON 5 MM | 200 | adet |
LOMBER EPİDURAL DİSKOPLASTİ/ADEZYOLİZİS/NÖROPLASTİ KATETERİ TRANSSAKRAL GİRİŞİMLE KAMERA EŞLİĞİNDE | 100 | adet |
LOMBER EPİDURAL DİSKOPLASTİ/ADEZYOLİZİS/NÖROPLASTİ GİRİŞİM KİTİ TRANSSAKRAL GİRİŞİMLE KAMERA EŞLİĞİNDE | 100 | adet |
LAPAROSKOPİK TİMSAH DİŞLİ GRASPER 5 MM | 30 | adet |
EMİLEBİLEN HEMOSTATİK MATRİKS JEL | 200 | adet |
FOLEY SONDA İKİ YOLLU LATEKS 6 F | 100 | adet |
FOLEY SONDA İKİ YOLLU LATEKS 12 F | 100 | adet |
ÜRETER KATETERİ 3F | 5 | adet |
ÜRETER KATETERİ 6F | 10 | adet |
PERKÜTAN MESANE DRENAJ KATETER SETİ 14F | 20 | adet |
DOUBLE J POLİÜRETAN ÜRETRAL STENT, BİR UCU KAPALI (BİR UCU AÇIK) 4.8 F 28 CM | 250 | adet |
AMBU (PVC) SET YETİŞKİN DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) | 30 | adet |
AMBU (PVC) SET PEDİATRİK DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) | 200 | adet |
ENDOTRAKEAL (ENTÜBASYON) TÜP KAFLI NO:2.5 | 100 | adet |
ENDOTRAKEAL (ENTÜBASYON) TÜP SPİRALLİ NO:2 KAFLI | 100 | adet |
ENDOTRAKEAL (ENTÜBASYON) TÜP SPİRALLİ NO:2.5 KAFLI | 100 | adet |
İ.V KANÜL (BRANÜL/İNTRAKET/ANJİOKET) NO:24G - SARI | 35.000 | adet |
LARİNGEAL MASKE (L ŞEKLİNDE) NO:1.5 | 10 | adet |
LARİNGEAL MASKE (L ŞEKLİNDE) NO:2,5 | 10 | adet |
LARİNGEAL MASKE (L ŞEKLİNDE) NO:4 | 20 | adet |
SANTRAL VENÖZ KATETER ÇİFT LÜMENLİ 4.5F | 30 | adet |
SANTRAL VENÖZ KATETER ÇİFT LÜMENLİ 4F 5-7CM | 75 | adet |
SANTRAL VENÖZ KATETER ÜÇ LÜMENLİ ,5,5F 10CM | 75 | adet |
SANTRAL VENÖZ KATETER ÜÇ LÜMENLİ ,5F | 200 | adet |
SANTRAL VENÖZ KATETER ÜÇ LÜMENLİ ,8,5F 16CM | 500 | adet |
SANTRAL VENÖZ KATETER ÜÇ LÜMENLİ ,7F 20CM | 200 | adet |
ANESTEZİ YÜZ MASKESİ NO:3 | 20 | adet |
ANESTEZİ YÜZ MASKESİ NO:4 | 20 | adet |
ANESTEZİ YÜZ MASKESİ NO:5 | 20 | adet |
TRAKEOSTOMİ KANÜLÜ BALONLU NO: 5.0 | 20 | adet |
TRAKEOSTOMİ KANÜLÜ BALONLU NO: 5.5 | 20 | adet |
TRAKEOSTOMİ KANÜLÜ BALONLU NO: 6.0 | 20 | adet |
TRAKEOSTOMİ KANÜLÜ BALONLU NO: 6.5 | 20 | adet |
TRAKEOSTOMİ KANÜLÜ BALONLU NO: 7.0 | 50 | adet |
TRAKEOSTOMİ KANÜLÜ BALONLU NO: 7,5 | 50 | adet |
TRAKEOSTOMİ KANÜLÜ BALONLU NO: 8.0 | 50 | adet |
TRAKEOSTOMİ KANÜLÜ BALONLU NO: 8,5 | 30 | adet |
LOMBER PONKSİYON İĞNESİ NO:18 | 100 | adet |
KATETER BAĞ (KATETER MOUNT ) | 600 | adet |
HİDROFİL GAZLI BEZ 90 CM X 100 CM 20 TEL, KAT | 60.000 | adet |
ENJEKTÖR 5 ML 21G (YEŞİL) DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) ÜÇ PARÇALI | 200.000 | adet |
ÜÇ YOLLU MUSLUK - MAVİ | 15.000 | adet |
GASTROSTOMİ (PEG) DEĞİŞİM TÜPÜ PERKÜTAN ENDOSKOPİK NO:24 | 50 | adet |
ELASTİK BANDAJ 20 CM X 1,5 M | 1.500 | adet |
İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2020/192072
İptal Nedeni : Diğer - 10.06.2020 tarih 31151 Sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren, Cumhurbaşkanlığının, Kamu Kurum ve Kuruluşlarının İhtiyaçlarının Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünce Karşılanması Hakkındaki Kararında yer alan “ 5018 sayılı Kamu Malî Yönetimi Ve Kontrol Kanununa ekli (I), (II) ve (III) sayılı cetvellerinde yer alan, kamu kurum ve kuruluşlarının, Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünün Ana Statüsünde sayılan mal ve hizmetlerden Hazine ve Maliye Bakanlığınca belirlenerek ilan edilecek olanların, ilanda belirtilen tarihten itibaren DMO aracılığı ile temin etmeleri zorunludur.” hükmü ve Sağlık Bakanlığı Kamu Hastaneleri Genel Müdürlüğünün 11.06.2020 tarih E-837 sayılı ve Sağlık Market Kapsamına Konu Ürünlerin İhale Edilmesi konulu yazıları gereği; ihale dokümanında sözleşme süresi ve ihtiyaç miktarları 8 ay olarak belirlenen ve sözleşmenin süresi 2020 yılı sonunu geçen 47 Kalem Tıbbi Sarf Malzemesi Alımı İhalesi iptal edilmiştir.
İptal Tarihi : 03 Temmuz 2020