• İhale No
    2010/563550
  • İhale Adı
    5.000 KG. EKMEK MAYASI (PRES MAYA) ALIMI
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Aralık 2010 09:00
  • İdare
    Milli Savunma Bakanlığı Ardahan 25. Hudut Tugay Komutanlığı
  • İhale İli
    Ardahan
  • İşin İli
    Ardahan
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
5.000 KG. EKMEK MAYASI (PRES MAYA) ALIMI
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK 25 MKNZ.P.TUG.K.

5.000 KG. EKMEK MAYASI (PRES MAYA) ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/563550
1-İdarenin
a) Adresi:Sanayi Sitesi Karsisi Kars Yolu Üzeri 1 ARDAHAN MERKEZ ARDAHAN
b) Telefon ve faks numarası:4782114838 - 4782114601
c) Elektronik Posta Adresi:Yoktur.
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):Yoktur.

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Tüketim Malzemeleri 329 Mal Saymanlığı-ARDAHAN
c) Teslim tarihi:48.1. Malın teslim tarihi veya tarihleri (teslim programı)
48.1.1. Sözleşmenin imzalanmasını (Sayıştay tesciline tabi işlerde ise bu tescilin yapılmasını) müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır. (İşe başlama tarihi 01 Ocak 2011 tarihinden önce olamaz.) Bu şartnamenin 48.1.2 maddesindeki çizelgede belirtilen tarih ve sürededir.
Taahhüt konusu mal günlük (Birliğin iki, üç günlük, bir haftalık veya daha uzun sürelik ihtiyaçları için, birlik tarafından belirlenecek aylık tebligat programına göre) ihtiyaçlar nispetinde 25’inci Mekanize Piyade Tugay Komutanlığı Tüketim Malzemeleri 329 Mal Saymanlığı / ARDAHAN saymanlık depolarına veya mutfağına ( tahsis miktarı aşılmamak kaydıyla ) kadar teslim edilecektir. Teslim edilen mal kati kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde RED edilme hali dışında yükleniciye geri verilmeyecektir.
48.1.2. İşin süresi aşağıdaki çizelgede belirtilen tarihler arasında ve takvim günüdür. Mala ait sözleşmelerin başlangıç-bitiş tarihleri ve süresi aşağıdaki çizelgede belirtildiği şekilde olacaktır. Sözleşmeler verilen tarihlerden sonra yürürlüğe girdiği takdirde, işe (mal teslimatına) sözleşmenin yürürlüğe girdiği tarihte başlanacak, işin süresi de bu tarihten itibaren hesaplanacaktır.

HER KISIM MALA AİT SÖZLEŞME TARİHİ VE SÜRESİ
S.Nu. Malın Cinsi Sözleşme Tarihi
(Başlangıç-Bitiş) Sözleşme Süresi
(Takvim Günü)
1. Ekmek Mayası(Pres Maya) 1 Ocak 2011–30 Haziran 2011 181 (Yüzseksenbir)

48.1.1. Teslim etme, teslim alma şekil ve şartları:
48.1.1. Her gün ne miktarda mal alınacağı: Tüketim Malzemeleri 329 Mal Saymanlığınca verilecek aylık tebligatlarla belirtilecektir. Bu tebligat listesi yüklenicinin şahsına veya kanuni vekiline veyahut ihalede belirttiği kanuni ikametgâhına en az üç (3) gün evvelden ulaştırılacaktır. (Elden veya Resmi İadeli Taahhütlü)
48.1.2. Aylık alınacak mal tebligatı tahmini rakamlar üzerinden hesaplandığından yüklenici aylık tebligata ilaveten her gün ne miktarda mal getireceğini bir gün önceden bizzat kendisi veya kanuni vekili tarafından mal vereceği mal saymanlığından öğrenmek zorundadır. Fazla getirilen malı alıp almamakta Ciheti Askeriye serbest ve yetkilidir. Bu maksatla teslim yerinde bir tebligat defteri tutulacaktır. Yüklenici veya kanuni vekili bu defteri imza edecektir.
48.1.3. Teslim yeri kurum; lüzum ve ihtiyacına göre tekrar tebligat yapmak şartı ile aylık teslimat gün ve miktarlarında değişiklik yapabilirler. Yüklenici kendisine günlük olarak tebliğ edilen miktarlardaki malı en geç saat 13.00 (onüç)’ e kadar ( Saat 08.30 ile 13.00 arası olmak üzere) Birlik ve Kurum kilerlerine teslim edilerek muayeneye arz etmiş olacaktır. Gecikme ile yapılacak teslimatlarda cezalı teslim süresi (ek cezalı süre verilmemiş ise) 2 (iki) saat yani 15.00 (Onbeş)'e kadardır.
48.1.4. Yüklenici saat 1.300 den evvel mal getirmiş ve gelen mal RED edilmiş ise RED' e mukabil saat 13.00’e kadar cezasız veya saat 15.00’e kadar cezalı süre olarak teslimatta bulunabilir. Saat 1500 den sonra getirilen malların kabul edilip edilmeyeceği konusunda teslim alan makam serbest ve yetkilidir. Alıcı makam saat 15.00’den sonra mal almak istemez ise o gün hiç mal getirilmemiş işlemi yapılacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:25’inci Mekanize Piyade Tugay Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı-ARDAHAN
b) Tarihi ve saati:20.12.2010 - 09:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


Ekmek Mayasına ait “Gıda Üretim Sertifikası” veya “Gıda Üretim İzni Belgesi”nin aslını veya aslına uygunluğu noterce onaylanmış bir suretini ihale aşamasında İhale Komisyonuna verecektir. (Bu sertifikada ihale konusu ürünün adı aranacaktır. İhale konusu ürünün yazılı olmadığı sertifikalar geçersiz kabul edilecektir.)



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


İstekli üretici/imalatçı, istenilen niteliklere haiz birden fazla marka ürün üretiyor/imal ediyor ise ürettiği/imal ettiği her bir marka için ayrı ayrı olarak 7.1. maddesinin “ı” bendinde istenilen belgeleri sunabilir. İstekli yetkili satıcı; birden fazla üretici/imalatçının yetkili satıcısı olması halinde veya yetkili satıcısı olduğu üretici/imalatçının birden fazla marka ürünü olması hallerinde, istenilen niteliklere haiz olmak kaydıyla birden fazla marka için 7.1. maddesinin “ı” bendinde istenilen belgeleri sunabilir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

30 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

25’inci Mekanize Piyade Tugay Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı-ARDAHAN adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
İhale Komisyon Başkanlığı
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim