• İhale No
    1278696
  • İhale Adı
    5+1 SES SİSTEMİ (13 ADET) ALIMI
  • Sektör
    Elektrik Malzemeleri ve Yapım İşleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    09 Mart 2017 15:00
  • İdare
    MANİSA KIRKAĞAÇ 6. JANDARMA KOMANDO EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    01 Mart 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

DETAY Çarşamba 01.Mart.2017
KAYIT SIRA NUMARASI 
74378
İŞİN TANIMI 
5+1 SES SİSTEMİ (13 ADET) ALIMI
İŞİN MİKTARI 
 
İHALENİN YAPILACAĞI YER 
6 NCI J.KOMD.EĞT.A.K.LIĞI/KIRKAĞAÇ
İRTİBAT TELEFONLARI 
0236 588 90 10 dahili (6365)
İHALE KOMİSYONU 
İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI
İHALE TARİH VE SAATİ 
9 Mart 2017 Perşembe 15:00:00
GEÇİCİ TEMİNAT 
YOK
TESLİM YERİ 
 
İHALE DOKÜMAN SATIŞ BEDELİ 
 
ŞRT. PARA YATIRMA YERİ 
 
TEDARİK USULÜ 
4734 SAYILI KİK, MADDE:22/d, DOĞRUDAN TEMİN USULÜ
İHALE DOKÜMANININ 
GÖRÜLEBİLECEĞİ YER 
İHALE DOKÜMANININ
TEMİN  EDİLECEĞİ YER 
TEKNİK ŞARTNAME  NUMARASI 
İHALE İLAN METNİ
1. "SATIN ALINACAK 5+1 SES SİSTEMİ BLUETOOTLU SD/MMC KART OKUYUCULU USB ÖZELLİĞİ OLACAKTIR.
2. "ALIMI YAPILACAK SES SİSTEMİ ÇIKIŞ GÜCÜ 35W+5X12W OLACAKTIR.
3. "FREKANS YANITI40 HZ-20 KHZ OLACAKTIR.
4. "S/N ORANI 75 DB VEYA DAHA AZ OLACAKTIR, AYRIM 50 DB VEYA DAHA AZ OLACAKTIR.
5. "ALIMI YAPILACAK SES SİSTEMİNİN HOPARLÖR BİRİMİ 5.25+3X5 OLACAKTIR.
6. "SUBWOOFER EMPEDANSI 4 OHM, UYDU EMPEDANSI 4 OHM OLACAKTIR.
7. "USB/SD/MMC DESTEĞİ OLACAKTIR.
8. "ALIMI YAPILACAK SES SİSTEMİ UZAKTAN KUMANDA VE LED EKRANA SAHİP OLACAK,RADYO ÖZELLİĞİ BULUNACAKTIR.
"
9. "ALIMI YAPILACAK OLAN SES SİSTEMİ UZAKTAN KUMANDADA BULUNAN NUMARA TUŞLARI İLE USB-SD KARTTAKİ MP3 DOSYALARINA DİREKT ERİŞEBİLME DVD/VCD PLAYER, PC GİBİ HARİCİ CİHAZLAR İLE BAĞLANTI YAPILARAK YÜKSEK KALİTEDE SES ELDE EDİLMESİNE OLANAK SAĞLAYACAKTIR.
10. "ALIMI YAPILACAK OLAN SES SİSTEMİ KURULUMU İHALEYİ ALAN FİRMA TARFINDAN İDARENİN BELİRLEDİĞİ BÖLÜK ANFİLERİNE KURULACAK OLUP TV,PC.DVD PLAYER GİBİ CİHAZLARA BAĞLANTISININ YAPILARAK TESLİM EDİLECEKTİR.
11."KURULUM ESNASINDA İHTİYAÇ OLABİLECEK KABLO,KONNEKTÖR,VS SABİTLEME İÇİN GEREKLİ HER TÜRLÜ ŞEY FİRMA TARAFINDAN KARŞILANACAK OLUP HERHANGİ BİR ÜCRET TALEP EDİLMEYECEKTİR.
12. "ALINACAK MALZEMELER TEKNİK ELEMANLARIN(J.MU.ÜÇVŞ. SÜLEYMAN BEYDEŞ(ASİL), J.MU.ÜÇVŞ.HALİS DİREK(YEDEK)) VE MUAYENE KOMİSYONUN BEĞENİSİNE MÜTEAKİP TESLİM ALINACAKTIR.
13. KABUL EDİLEBİLİR KUSURLU VE AYIPLI YEDEK PARÇALAR, YÜKLENİCİ TARAFINDAN YENİLERİ İLE 7 (YEDİ) TAKVİM GÜNÜ İÇERİSİNDE DEĞİŞTİRİLECEKTİR.
14. "ALINACAK MALZEMELER KIRKAĞAÇ 6'NCI JANDARMA KOMANDO EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞINA DEFATEN TESLİM EDİLECEK OLUP, TESLİMAT İÇİN HER TÜRLÜ MASRAF (YÜKLEME, İNDİRME, BİNDİRME, KARGO VS.) YÜKLENİCİYE AİT OLACAKTIR..
15. "ALIMI YAPILACAK MALZEMELER PASLI VE AMBALAJI DEFORME OLMUŞ OLMAYACAK, ORJİNAL OLACAK VE AMBALAJINDAN AÇILMAMIŞ, HER TÜRLÜ HASARA KARŞI TÜM ÖNLEMLER ALINMIŞ OLARAK TESLİM EDİLECEKTİR.
"
16. "ALINACAK MALIN BEDELİNİN ÖDENMESİ FİRMA TARAFINDAN İDARENİN BELİRLEDİĞİ BÖLÜK ANFİLERİNE KURULUMUN YAPILARAK ÇALIŞIR HALDE TESLİM EDİLDİKTEN VE ÖDENEKLERİN GELMESİNE MÜTEAKİP EVRAKLARININ TAMAMLANMASINI MÜTEAKİP YAPILACAKTIR.
17. "HER TÜRLÜ VERGİ, RESMİ, HARÇ VE BİLUMUM GİDERLER YÜKLENİCİ FİRMAYA AİTTİR.
18. BİRİM FİYATLARI KDV HARİCİ OLARAK YAZILACAKTIR.

NOT : TEKLİFLERİN 09 Mart 2017 Perşembe GÜNÜ SAAT 15.00 ’E KADAR FİRMA YETKİLİSİ VEYA KANUNİ VEKİLİ TARAFINDAN TESLİM EDİLMESİ
BELGE GEÇER İLE GÖNDERİLMESİ RİCA OLUNUR.
AÇIKLAMALAR
1. HİZMETİN YAPILACAĞI YER : 6 NCI JANDARMA KOMANDO EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI KIRKAĞAÇ / MANİSA ’DIR. 2017 / 21
2. TEKLİF BİR BÜTÜNDÜR. HİZMETİN TAMAMI BİR KİŞİDEN ALINACAKTIR. DEĞERLENDİRME GENEL TOPLAM ÜZERİNDEN YAPILACAKTIR. TEKLİFLER TÜRK LİRASI OLARAK BİLDİRİLECEKTİR. YAZILI TÜM KALEMLERE FİYAT VERİLECEKTİR.EKSİK FİYAT VERİLEN TEKLİFLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
3. VERİLECEK TEKLİFLER AÇIK VE NET YAZILACAK SİLİNTİ, KAZINTI VE KARALAMA OLMAYACAK, TEREDDÜTE MAHAL VERECEK BİLGİLER YAZILMAYACAKTIR. DEĞERLER BİR KEZ YAZILACAK ÜZERİNDE OYNAMALAR YAPILMAYACAKTIR.
4. HER TÜRLÜ MASRAF (VERGİ, HARÇ, RESİM, YÜKLEME, İNDİRME, BİNDİRME VS.) YÜKLENİCİYE AİT OLACAKTIR.
5. TEKLİF MEKTUBUNDA İSTENİLEN MALZEMELERİN BİRİNCİ İSTEKLİ TARAFINDAN YERİNE GETİRİLMEDİĞİ DURUMDA İKİNCİ EN UYGUN FİYATI VEREN İSTEKLİDEN ALIMININ YAPILMASI HUSUSU İDARENİN TAKDİRİNDEDİR.
6. ÖDENEK YOKLUĞUNDA YÜKLENİCİ MALİYE BAKANLIĞININ ÖDENEK SERBEST BIRAKMA ORANLARINA UYMAK VE ÖDEME EMRİNİ BEKLEMEK ZORUNDA OLUP, ÖDENEK GELİNCEYE KADAR ÖDEME TALEBİNDE BULUNULMAYACAKTIR.
7. HİZMET ALINIP, MUAYENE KOMİSYONUNDA KABUL EDİLDİKTEN SONRA ÖDEMEYE ESAS YASAL BELGELERİN TANZİMİNİ MÜTEAKİP ÖDEME YAPILACAKTIR.
8.  İRTİBAT TELEFONU : 0 236. 588 90 10 ( DAHİLİ : 63 65 ) BELGE GEÇER : 0 236 588 90 27
9. E-POSTA ADRESİ : IHLKOMEGT106@JANDARMA.GOV.TR
 
 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim